Το διήμερο 22 έως 23 Νοεμβρίου 2022, πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική επίσκεψη 30 μαθητών της Γ’ τάξης στο ΚΕΠΕΑ Κλειτορίας.
Οι μαθητές κατά τη διάρκεια του τριημέρου είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν μουσεία και τοποθεσίες ιστορικού και περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος και συγκεκριμένα:
Καλάβρυτα-Μουσείο Ολοκαυτώματος, προβολή βίντεο «HOME», προβολή οπτικοακουστικής παρουσίασης-Συζήτηση µε θέµα: « Πού είναι οι Αξίες;;; Ψάξε και θα τις βρεις. . .», βιωµατικό εργαστήριο: «Το πλοίο των ουσιαστικών Αξιών», περιήγηση στην πόλη της Κλειτορίας, στα Καστριά, διαδροµή στο µονοπάτι της Μαύρης Λίµνας – Πλανητέρο.
Οι συνοδοί εκπαιδευτικοί των μαθητών, στην επίσκεψη ήταν οι:
Τσώνη Ζωή, Γεωργακόπουλος Σταύρος, Μιχαλόπουλος Κωνσταντίνος.