Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση σε όλους με υγεία και ειρήνη!
Το διήμερο 14 έως 15 Απριλίου 2022, πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική επίσκεψη των 65 μαθητών της Γ’ τάξης του Γυμνασίου μας στα Τρίκαλα . Οι μαθητές κατά τη διάρκεια του διημέρου είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν μουσεία και τοποθεσίες ιστορικού και περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος και συγκεκριμένα: Τη Μονή Αγίου Στεφάνου Μετεώρων, το Μουσείο φυσικής ιστορίας Μετεώρων και […]
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ