Το διήμερο 14 έως 15 Απριλίου 2022, πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική επίσκεψη των 65 μαθητών της Γ’ τάξης του Γυμνασίου μας στα Τρίκαλα .
Οι μαθητές κατά τη διάρκεια του διημέρου είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν μουσεία και τοποθεσίες ιστορικού και περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος και συγκεκριμένα:
Τη Μονή Αγίου Στεφάνου Μετεώρων, το Μουσείο φυσικής ιστορίας Μετεώρων και Μουσείο μανιταριών στην Καλαμπάκα και το Βυζαντινό φρούριο Τρικάλων
Οι συνοδοί καθηγητές των μαθητών στην επίσκεψη ήταν οι: Τσώνη Ζωή, Γεωργακόπουλος Σταύρος, Παρασκευοπούλου Αυγούστα και Καλλιάφας Γεράσιμος.