Άρθρα: 4 Νοεμβρίου, 2021

Οι μαθητές της Γ’ τάξης, πραγματοποίησαν την Τρίτη 2/11/2021, εκπαιδευτική επίσκεψη στο Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών Πάτρας και παρακολούθησαν εργαστηριακή διδασκαλία με συμμετοχή σε πειράματα.