Στο σχολείο μας στο πλαίσιο των δράσεων υπέρ της ισότητας και αποδοχής της διαφορετικότητας, πραγματοποιήθηκε προβολή της εξαιρετικής ταινίας μικρού μήκους «Fond de teint», σε τμήματα της Β και Γ τάξης,
Για το ίδιο θέμα, το Α2 τμήμα της πρώτης τάξης, με την επίβλεψη της υπευθύνου καθηγήτριας του τμήματος Κας Αυγούστας Παρασκευοπούλου, την Τετάρτη 9/3, πραγματοποίησε συζήτηση και αντίστοιχες δράσεις.
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ, ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ, ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ