Νοέ 21
19

17 ΝΟΕΜΒΡΗ Ημέρα μνήμης και τιμής στην εξέγερση του Πολυτεχνείου!

Κάτω από (Σχολικές γιορτές) από στις 19-11-2021

Η 17 Νοέμβρη είναι μια μέρα σταθμός στην ιστορία της πατρίδας μας. Αυτή την ημέρα πριν 48 χρόνια το 1973, η κορύφωση των αγωνιστικών κινητοποιήσεων των φοιτητών με την κατάληψη του πολυτεχνείου στην Αθήνα με την συμπαράσταση χιλιάδων πολιτών, πνίγηκε στο αίμα, από την βίαιη επέμβαση δυνάμεων καταστολής του καθεστώτος. Ο αγώνας και η θυσία των ανθρώπων που πάλεψαν για ελευθερία και δημοκρατία, συνέβαλλε στην κατάρρευση της στρατιωτικής  δικτατορίας και άφησε μια σημαντική παρακαταθήκη στις επόμενες γενιές. Πως οφείλουμε να αγωνιζόμαστε πάντα, για μια ελεύθερη και ανεξάρτητη πατρίδα, για μια κοινωνία με πραγματική δημοκρατία, που θα καθιστά όλους τους πολίτες ανεξαιρέτως, κοινωνούς στα αγαθά της  παιδείας,  της υγείας και του πολιτισμού!

Αυτή την ημέρα το σχολείο μας τίμησε με βιντεοπροβολή και συζήτηση ανά τμήμα, καθώς και με μια όμορφη εκδήλωση στο αμφιθέατρο, με τραγούδια εκτελεσμένα από την χορωδία του σχολείου, υπό την διεύθυνση της καθηγήτριας – μουσικού  Μαρίας Αντωνάτου. Οι μαθητές την παρακολούθησαν  ξεχωριστά ανά τάξη, τηρώντας τα υγειονομικά πρωτόκολλα.

 

Φωτογραφικά στιγμιότυπα από την εκδήλωση στο αμφιθέατρο.

 

DSC0844 2 s

DSC0851 s

 

DSC0852 2 s

 

DSC0858 2 s

 

DSC0861 2 s

 

DSC0862 2 s

 

 



Δεν επιτρέπονται σχόλια.