Την Παρασκευή 29/10/2021, η Β’ Τάξη του σχολείου μας, πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο Ακροκορίνθου. Οι μαθητές μας με τις συνοδούς καθηγήτριες, Μαριλένα Σταμπολίτη, Αυγούστα Παρασκευοπούλου και Παναγιώτα Τσουκαλά, περιηγήθηκαν στον αρχαιολογικό χώρο καθώς και στο μουσείο. Ήταν ένα ενδιαφέρον πρωινό βιωματικής μάθησης, που έκλεισε με μια όμορφη επίσκεψη στο Λουτράκι. Ήταν μια επίσκεψη – εκδρομή πραγματικά ευχάριστη όσο και εποικοδομητική, που απέσπασε τα θετικά σχόλια των μαθητών μας!