ΑΓΙΑΣΜΟΣ
Την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε ο καθιερωμένος αγιασμός του σχολείου μας σηματοδοτώντας την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικοί ανταλλάξαμε ευχές και υποδεχτήκαμε τη χρονιά με χαμόγελα και ενθουσιασμό.
Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνάντηση γονέων προκειμένου να ενημερωθούν για τη λειτουργία της σχολικής μας μονάδας.
Ευχόμαστε σε όλους μια καλή και δημιουργική χρονιά με υγεία και όμορφες εμπειρίες!
Καλησπέρα αγαπημένοι μας γονείς,
έφτασε η στιγμή να συναντηθούμε και να ξεκινήσει η σχολική μας χρονιά!!!
Την Πέμπτη 11-9-2024 και ώρα 9.00 π.μ θα πραγματοποιηθεί ο αγιασμός στην αυλή του νηπιαγωγείου μας.
Τα παιδιά θα βρίσκονται στην αυλή και εσείς οι γονείς θα σταθείτε έξω από την πόρτα του νηπιαγωγείου.
Στις 10.30 π.μ θα έρθετε και πάλι, μόνο οι γονείς, για να πραγματοποιήσουμε την πρώτη μεγάλη συγκέντρωση γονέων και να ενημερωθείτε για θέματα λειτουργίας του νηπιαγωγείου μας.
Σας ευχόμαστε καλή και δημιουργική χρονιά!!!
Η ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

