Το σχολείο μας συμμετέχει στη δράση «Κάνε Μια Ευχή» 🌟

Το σχολείο μας, με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης και αλληλεγγύης, συμμετείχε με χαρά στη δράση του οργανισμού «Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος», στηρίζοντας το πολύτιμο έργο του μέσα από την αγορά αστεριών.

Μέσα από αυτή τη συμβολική αλλά ουσιαστική πρωτοβουλία, μαθητές και εκπαιδευτικοί ενώσαμε τις δυνάμεις μας για να συμβάλουμε στην εκπλήρωση ευχών παιδιών που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υγείας. Κάθε αστέρι που αγοράστηκε αντιπροσωπεύει ένα μήνυμα ελπίδας, δύναμης και αγάπης, φωτίζοντας τον ουρανό αλλά και τις καρδιές μας.

Η συμμετοχή μας στη δράση αυτή δεν είχε μόνο φιλανθρωπικό χαρακτήρα, αλλά αποτέλεσε και μια σημαντική ευκαιρία ευαισθητοποίησης των μαθητών μας σε θέματα προσφοράς, ενσυναίσθησης και ενεργού πολιτειότητας.Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι στήριξαν αυτή την προσπάθεια. Μαζί αποδείξαμε πως ακόμα και μια μικρή πράξη μπορεί να κάνει μια μεγάλη ευχή να λάμψει ✨.

 

ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΥΧΗ

 

 

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ “ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΥΧΗ”  ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΡΟΠΟ!!!!!!!!!!!!!

Η ΧΑΡΑ ΔΙΝΕΙ ΧΑΡΑ!!11

 

Πιστοποιητικό υιοθεσίας_9400098_12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΡΕΒΕΖΑΣ Απόδειξη_9400098_12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 2026

Και αυτόν τον μήνα τα νήπια της τάξης μας έγιναν μικροί μετεωρολόγοι!
Κάθε μέρα παρατηρούσαμε τον καιρό και βλέπαμε αν είχε ήλιο ☀️, σύννεφα ☁️, βροχή 🌧️ ή αέρα 💨.

Τα παιδιά συζητούσαν πώς είναι ο ουρανός, τι ρούχα φοράμε ανάλογα με τον καιρό και πώς νιώθουμε όταν έχει ζέστη ή κρύο. Με ζωγραφιές, σύμβολα και παιχνίδια μάθαμε ότι ο καιρός αλλάζει και είναι μέρος της καθημερινής μας ζωής.

Στο τέλος του μήνα συγκεντρώσαμε τις παρατηρήσεις μας και παρουσιάσαμε τον καιρό που είχε τις περισσότερες μέρες. Ήταν μια όμορφη εμπειρία γεμάτη μάθηση και συνεργασία.IMG 20260202 094159 IMG 20260202 094126 1

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2025

Οι μαθητές μας κατέγραφαν καθημερινά τον καιρό τον περασμένο μήνα, συγκέντρωσαν σε πίνακα τα  στοιχεία και τα   παρουσιάζουν!!!!

Η συγκεκριμένη δραστηριότητα  ενεργοποιεί πολλές μαθησιακές περιοχές όπως την καταγραφή ημερήσιων δεδομένων, την ταξινόμηση και ομαδοποίηση πληροφοριών καθώς  και την ανάγνωση και συμπλήρωση πίνακα διπλής εισόδου.

IMG 20260109 084649 IMG 20260109 084702

Βασιλόπιτα !!!

ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ

 

Με χαμόγελα, ενθουσιασμό και πολλή αγάπη, το νηπιαγωγείο μας υποδέχτηκε τη νέα χρονιά με την παρασκευή και την κοπή της καθιερωμένης βασιλόπιτας του σχολείου μας. Τα παιδιά συμμετείχαν με χαρά στη διαδικασία, μαθαίνοντας για το έθιμο της βασιλόπιτας και τη σημασία του, ενώ παράλληλα καλλιέργησαν τη συνεργασία και τη δημιουργικότητά τους.

Η τάξη γέμισε αρώματα και γιορτινή διάθεση, καθώς όλοι μαζί ετοιμάσαμε τη βασιλόπιτά μας. Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε η κοπή της, μέσα σε κλίμα χαράς και προσμονής, με τα παιδιά να περιμένουν με ανυπομονησία ποιος θα βρει το φλουρί. Το τυχερό παιδί έλαβε ένα μικρό συμβολικό δώρο, ενώ όλοι ανταλλάξαμε ευχές για μια χρονιά γεμάτη υγεία, χαρά και δημιουργικές στιγμές.

Οι δράσεις αυτές  δίνουν την ευκαιρία στα παιδιά να γνωρίσουν τα έθιμα και τις παραδόσεις μας μέσα από βιωματικές εμπειρίες, ενισχύοντας το αίσθημα της ομάδας και της σχολικής κοινότητας.

Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς που πάντα είναι πρόθυμοι για κάθε συνεισφορά στις δράσεις μας.

Καλή και δημιουργική χρονιά σε όλους !!!

 

 

IMG 20260120 095458 1IMG 20260120 095322IMG 20260120 094249IMG 20260120 093351IMG 20260120 093239IMG 20260120 093156IMG 20260120 093129 1IMG 20260120 092705IMG 20260120 114003IMG 20260120 113644IMG 20260120 114914IMG 20260120 114908

Χριστούγεννα !!!

Στο νηπιαγωγείο μας καλλιεργούμε καθημερινά αξίες όπως η αγάπη, η αλληλεγγύη και η προσφορά προς τον συνάνθρωπο.

Τα Χριστούγεννα είναι η πλέον κατάλληλη γιορτή για την έκφραση των παραπάνω αξιών.

Έτσι φέτος και το θεατρικό μας βασισμένο στο παραμύθι Η ΠΕΤΡΟΣΟΥΠΑ είχε θέμα την προσφορά και το μοίρασμα. Τα παιδιά έφτιαξαν δώρα τα οποία αντάλλαξαν μεταξύ τους αλλά και δώρα για τους γονείς τους.

Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό, τα παιδιά συμμετείχαν σε δράσεις κοινωνικής ευαισθητοποίησης.

Συγκεκριμένα, συγκεντρώσαμε ρούχα και παιχνίδια τα οποία  συσκευάστηκαν σαν δώρα ανάλογα με το φύλλο και την ηλικία , και τα προσφέραμε στον οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού», με σκοπό να βοηθήσουμε παιδιά που έχουν ανάγκη.

Επιπλέον, ετοιμάσαμε και προσφέραμε τρόφιμα, όπως τυρόψωμο  και μελομακάρονα, σε γηροκομείο της περιοχής μας, χαρίζοντας χαμόγελα και ζεστασιά στους ηλικιωμένους.

Αλλά δεν αφήσαμε παραπονεμένους και τους ηλικιωμένους και μη γείτονές μας. Άκουσαν τα κάλαντα με πολλή συγκίνηση και ευχαρίστηση από τους μαθητές μας.

Μέσα από αυτές τις δράσεις, τα παιδιά έμαθαν τη σημασία της προσφοράς και της ενσυναίσθησης, βιώνοντας έμπρακτα τη χαρά του να βοηθάς τον άλλον. Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς για τη στήριξη και τη συνεργασία τους!!!

 

 

IMG 20251216 090837 1 IMG 20251216 091338 1 IMG 20251216 091417 IMG 20251204 085206 IMG 20251204 090600 IMG 20251212 104747 IMG 20251216 084208 IMG 20251216 084210 1 IMG 20251217 093207 IMG 20251217 093728 IMG 20251217 093838 IMG 20251223 093041 IMG 20251223 093403 IMG 20251223 093647 IMG 20251223 094908IMG 20251218 131457

ΕΠΑΙΝΟΣ 12ο Νηπιαγωγείο Πρέβεζας

Λιομάζωμα στο σχολείο μας !

Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό, τα παιδάκια του νηπιαγωγείου μας,  μαζί με τους περσινούς  φίλους τους , την  Α΄ Δημοτικού  του 8ου Δημοτικού Σχολείου Πρέβεζας συμμετείχαν στη δραστηριότητα του μαζέματος των ελιών από την αυλή του σχολείου μας.

Μέσα σε ένα κλίμα συνεργασίας και παιχνιδιού, τα παιδιά γνώρισαν από κοντά την ελιά, ένα δέντρο άρρηκτα συνδεδεμένο με την ελληνική φύση και παράδοση. Παρατήρησαν τους καρπούς της, έμαθαν πώς μαζεύονται οι ελιές και βοήθησαν, με τον δικό τους μοναδικό τρόπο, στη συγκομιδή τους.

Η δραστηριότητα αυτή αποτέλεσε μια υπέροχη ευκαιρία βιωματικής μάθησης, καθώς τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τη φύση, ανέπτυξαν την ομαδικότητα και καλλιέργησαν τον σεβασμό προς το περιβάλλον. Το χαμόγελο και ο ενθουσιασμός τους γέμισαν την αυλή μας και έκαναν τη μέρα αυτή ξεχωριστή.

Μετά απόν την κούραση που έχει το μάζεμα ήρθε το φαγητό στην αυλή του σχολείου μας. Είχαμε ετοιμάσει ψωμάκι ζυμωμένο με τα χεράκια μας, και το φάγαμε με λάδι. ρίγανη και  χονδροτριμμένο αλάτι …..

Φυσικά φάγαμε και ελιές από την φίλη μας την Παναγιώτα και μανταρίνια για φρούτο από το περιβόλι  της  Βασιλικής.

Ευχαριστούμε όλους όσοι συνέβαλαν στην πραγματοποίηση αυτής της όμορφης εμπειρίας, που σίγουρα θα μείνει αξέχαστη στα παιδιά μας!

 

 

IMG 20251202 104819 IMG 20251202 104846 IMG 20251202 104904 IMG 20251202 104934 IMG 20251202 105004 IMG 20251202 105141 IMG 20251202 105820 IMG 20251202 111207 IMG 20251202 111555 IMG 20251202 111608 IMG 20251202 090105 IMG 20251201 132024 IMG 20251202 111739IMG 20251202 112408

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία στις 3 Δεκεμβρίου αποτελεί μια ευκαιρία κατανόησης και ευαισθητοποίησης σε θέματα που αφορούν τους συνανθρώπους μας, τα δικαιώματα και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν καθημερινά. Μέσα από την ενότητα, την αλληλεγγύη, την ενσυναίσθηση και τον αλληλοσεβασμό, η μέρα αυτή στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα ανθρωπιάς.

Με αφορμή την ημέρα αυτή είδαμε ειδικά βίντεο με σκοπό τον προβληματισμό των παιδιών όσον αφορά τα άτομα με αναπηρίες καθώς και την καθημερινότητά τους. Έτσι λοιπόν κατόπιν της ενημέρωσης τους γύρω από το εν λόγω θέμα και της σχετικά ανάλογης συζήτησης προέκυψαν και οι βιωματικές δραστηριότητες από τα ίδια τα παιδιά μιμούμενα διάφορες μορφές αναπηρίας για να κατανοήσουν κατά κάποιο τρόπο τη ζωή αυτών των ανθρώπων ούτως ώστε όλοι μαζί να μπούμε έστω και για λίγο με τον δικό μας προσωπικό τρόπο στη θέση τους, να αισθανθούμε καθώς και να νιώσουμε τα συναισθήματά τους με απώτερο σκοπό φυσικά τι άλλο ……. να δημιουργήσουμε μαζί έναν κόσμο καλύτερο για όλους μας !!!

 

163 164 1651 166 IMG 20251203 123541 167 169 170

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΗ

Τα παιδιά μας στην καθημερινή ρουτίνα  τους καταγράφουν τον καιρό της ημέρα

. IMG 20251201 093819 IMG 20251201 093942 IMG 20251201 094637

Η καταγραφή του καιρού στο νηπιαγωγείο δεν είναι απλώς μια καθημερινή διαδικασία· αποτελεί ένα πολύπλευρο παιδαγωγικό εργαλείο που ενισχύει τη γνώση, τη γλώσσα, την παρατήρηση, τη συνεργασία και τη σύνδεση των παιδιών με τον κόσμο που τα περιβάλλει.

ΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Το θεατρικό μας για τα Χριστούγεννα είναι βασισμένο στο παρακάτω παραμύθι. Δημιουργήσαμε ρόλους για όλους και διαλόγους.

 

Η Πετρόσουπα   του TZON TZ. MOYΘ σε μετάφραση του Μάνου Κοντολέων είναι ένα παραμύθι που διδάσκει τη δύναμη της συνεργασίας, της γενναιοδωρίας και της κοινότητας. Με συνεργασία, καλοσύνη και διάθεση για μοίρασμα, ακόμα και  τα λίγα μπορούν να γίνουν πολλά.

Περίληψη:

Τρεις καλόγεροι, ¨φιλόσοφοι΄ ταξιδιώτες φτάνουν σε ένα χωριό, όπου οι κάτοικοι είχαν περάσει πολλά  δεινά, είναι καχύποπτοι και δεν θέλουν να μοιραστούν τίποτα. Όταν ζητάνε φαγητό, όλοι ισχυρίζονται πως δεν έχουν τίποτα.

Τότε οι ταξιδιώτης σκέφτηκαν κάτι που θα μπορούσε να ανοίξει τις καρδιές και τα σπίτια των ανθρώπων του χωριού. Ξεκίνησαν  να φτιάξουν σούπα από πέτρες  και ζηταν  μόνο μια κατσαρόλα με νερό και μία πέτρα. Από περιέργεια, οι χωρικοί τους παρακολουθούν. Καθώς αρχίζουν  να «μαγειρεύουν», λένε ότι η σούπα θα γινόταν ακόμα καλύτερη με λίγο αλάτι. Κάποιος τους φέρνει. Μετά λένε  ότι θα ήταν πιο νόστιμη αν είχε και λίγα λαχανικά—κι άλλος φέρνει καρότα. Σιγά σιγά, ο καθένας φέρνει κι από κάτι: πατάτες, κρέας, μυρωδικά…

Τελικά η σούπα γίνεται πλούσια και πεντανόστιμη. Όλοι τρώνε, χαίρονται, γιορτάζουν και συνειδητοποιούν ότι, όταν μοιράζονται, όλοι κερδίζουν.

Φτιάχνουμε Μαρμελάδα Μανταρίνι στο Σχολείο – Μαθαίνουμε μέσα από τη γεύση!

Η παρασκευή μαρμελάδας δεν είναι μόνο μια γλυκιά δραστηριότητα· είναι και ένας υπέροχος τρόπος μάθησης!

Μέσα από τη διαδικασία αυτή, τα παιδιά γνωρίζουν καλύτερα τα φρούτα της εποχής, μαθαίνουν για τη διατήρηση τροφίμων, εξασκούνται σε μετρήσεις, αναλογίες και ομαδική εργασία.

Συγκεκριμένα βοηθάει στα εξής :

  • Να γνωρίσουν οι μαθητές τα εσπεριδοειδή και τη διατροφική τους αξία.
  • Να κατανοήσουν την έννοια της συντήρησης τροφίμων με φυσικό τρόπο (ζάχαρη, βράσιμο).
  • Να εφαρμόσουν μαθηματικές δεξιότητες (ζύγισμα, αναλογίες, χρόνος βρασμού).
  • Να συνεργαστούν για την ολοκλήρωση μιας δημιουργικής δραστηριότητας.
  • Να καλλιεργήσουν οικολογική συνείδηση, χρησιμοποιώντας προϊόντα της εποχής και αποφεύγοντας τη σπατάλη.

 

 Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΜΑΣ!!!!!

 

ΜΑΡΜΕΛΑΔΑ ΜΑΝΤΑΡΙΝΙ

ΣΥΝΤΑΓΗ

3  κιλά μανταρίνι ( από το κτήμα της Βασιλικής)

1 κιλό ζάχαρη καστανή ( αν θέλετε να την διατηρήσετε περισσότερο χρόνο βάλτε παραπάνω)

3 βανίλιες

Αρμπαρόριζα από την αυλή μας

1ξυλάκι κανέλα

Και πολλή πολλή όρεξη!!!!!!!

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

  • Πλένουμε καλά τα μανταρίνια
  • Τα βράζουμε λίγο τέσσερις  φορές και πετάμε το νερό
  • Αν θέλουμε ξεφλουδίζουμε τα μανταρίνια, βγάζοντας το σκληρό της μέσης, αλλιώς βράζουμε μόνο το κοτσανάκι. Εμείς αφήσαμε τα μισά με τη φλούδα τους
  • Βάζουμε όλα τα υλικά στην κατσαρόλα με ένα ποτηράκι νερό και βράζουμε σε μέτρια προς χαμηλή θερμοκρασία για 1 ώρα περίπου. Δεν πρέπει να έχει υγρά!!!
  • Τα πολτοποιούμε στο μπλέντερ

Και  έχουμε μια υπέροχη, γευστική και θρεπτική μαρμελάδα!!

Καλή σας όρεξη!!!

 

 

IMG 20251106 103115 IMG 20251106 103128 IMG 20251106 103134 1 IMG 20251106 131653 IMG 20251107 091221 IMG 20251107 123013 IMG 20251107 123039 IMG 20251107 123043 1 IMG 20251107 123621 IMG 20251107 123935 IMG 20251107 124447 IMG 20251107 124451 IMG 20251107 124626 IMG 20251107 124706