Το σχολείο μας συμμετέχει στη δράση «Κάνε Μια Ευχή» 🌟
Το σχολείο μας, με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης και αλληλεγγύης, συμμετείχε με χαρά στη δράση του οργανισμού «Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος», στηρίζοντας το πολύτιμο έργο του μέσα από την αγορά αστεριών.
Μέσα από αυτή τη συμβολική αλλά ουσιαστική πρωτοβουλία, μαθητές και εκπαιδευτικοί ενώσαμε τις δυνάμεις μας για να συμβάλουμε στην εκπλήρωση ευχών παιδιών που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υγείας. Κάθε αστέρι που αγοράστηκε αντιπροσωπεύει ένα μήνυμα ελπίδας, δύναμης και αγάπης, φωτίζοντας τον ουρανό αλλά και τις καρδιές μας.
Η συμμετοχή μας στη δράση αυτή δεν είχε μόνο φιλανθρωπικό χαρακτήρα, αλλά αποτέλεσε και μια σημαντική ευκαιρία ευαισθητοποίησης των μαθητών μας σε θέματα προσφοράς, ενσυναίσθησης και ενεργού πολιτειότητας.Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι στήριξαν αυτή την προσπάθεια. Μαζί αποδείξαμε πως ακόμα και μια μικρή πράξη μπορεί να κάνει μια μεγάλη ευχή να λάμψει ✨.
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ “ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΥΧΗ” ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΡΟΠΟ!!!!!!!!!!!!!
Η ΧΑΡΑ ΔΙΝΕΙ ΧΑΡΑ!!11
Πιστοποιητικό υιοθεσίας_9400098_12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΡΕΒΕΖΑΣ Απόδειξη_9400098_12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΡΕΒΕΖΑΣ






































































