Φραουλένια αποστολή !!!
Η Άνοιξη στο σχολείο μας !
Στο νηπιαγωγείο μας ζήσαμε μια όμορφη και δημιουργική εμπειρία: φυτέψαμε φραουλιές στον σχολικό μας κήπο!!!
Με μεγάλο ενθουσιασμό τα παιδιά έμαθαν πώς φυτεύουμε ένα φυτό και τι χρειάζεται για να μεγαλώσει. Αρχικά παρατηρήσαμε τις μικρές φραουλιές και μιλήσαμε για τα μέρη του φυτού: τη ρίζα, το κοτσάνι, τα φύλλα και φυσικά τον καρπό που θα μας χαρίσει τις νόστιμες φράουλες.
Στη συνέχεια στα ειδικά παρτέρια που μας έφτιαξαν οι γονείς των παιδιών φυτέψαμε προσεκτικά τις φραουλιές μας που επίσης μας έφεραν οι γονείς τους!. Τους ευχαριστούμε πολύ για την συνεργασία και τη γενναιοδωρία τους.
Τα παιδιά πότισαν τα φυτά και υποσχέθηκαν να τα φροντίζουν καθημερινά. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα μάθαμε πόσο σημαντικό είναι το νερό, ο ήλιος και η φροντίδα για να μεγαλώσει ένα φυτό.
Η δράση αυτή μας έδωσε την ευκαιρία να συνεργαστούμε, να έρθουμε πιο κοντά στη φύση και να αναπτύξουμε υπευθυνότητα για το περιβάλλον. Τώρα ανυπομονούμε να δούμε τις φραουλιές μας να μεγαλώνουν και, όταν έρθει η ώρα, να δοκιμάσουμε τις γλυκές φράουλες που θα μας χαρίσουν! 🍓🌱


























