Φτιάχνουμε Μαρμελάδα Μανταρίνι στο Σχολείο – Μαθαίνουμε μέσα από τη γεύση!
Η παρασκευή μαρμελάδας δεν είναι μόνο μια γλυκιά δραστηριότητα· είναι και ένας υπέροχος τρόπος μάθησης!
Μέσα από τη διαδικασία αυτή, τα παιδιά γνωρίζουν καλύτερα τα φρούτα της εποχής, μαθαίνουν για τη διατήρηση τροφίμων, εξασκούνται σε μετρήσεις, αναλογίες και ομαδική εργασία.
Συγκεκριμένα βοηθάει στα εξής :
- Να γνωρίσουν οι μαθητές τα εσπεριδοειδή και τη διατροφική τους αξία.
- Να κατανοήσουν την έννοια της συντήρησης τροφίμων με φυσικό τρόπο (ζάχαρη, βράσιμο).
- Να εφαρμόσουν μαθηματικές δεξιότητες (ζύγισμα, αναλογίες, χρόνος βρασμού).
- Να συνεργαστούν για την ολοκλήρωση μιας δημιουργικής δραστηριότητας.
- Να καλλιεργήσουν οικολογική συνείδηση, χρησιμοποιώντας προϊόντα της εποχής και αποφεύγοντας τη σπατάλη.
Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΜΑΣ!!!!!
ΜΑΡΜΕΛΑΔΑ ΜΑΝΤΑΡΙΝΙ
ΣΥΝΤΑΓΗ
3 κιλά μανταρίνι ( από το κτήμα της Βασιλικής)
1 κιλό ζάχαρη καστανή ( αν θέλετε να την διατηρήσετε περισσότερο χρόνο βάλτε παραπάνω)
3 βανίλιες
Αρμπαρόριζα από την αυλή μας
1ξυλάκι κανέλα
Και πολλή πολλή όρεξη!!!!!!!
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
- Πλένουμε καλά τα μανταρίνια
- Τα βράζουμε λίγο τέσσερις φορές και πετάμε το νερό
- Αν θέλουμε ξεφλουδίζουμε τα μανταρίνια, βγάζοντας το σκληρό της μέσης, αλλιώς βράζουμε μόνο το κοτσανάκι. Εμείς αφήσαμε τα μισά με τη φλούδα τους
- Βάζουμε όλα τα υλικά στην κατσαρόλα με ένα ποτηράκι νερό και βράζουμε σε μέτρια προς χαμηλή θερμοκρασία για 1 ώρα περίπου. Δεν πρέπει να έχει υγρά!!!
- Τα πολτοποιούμε στο μπλέντερ
Και έχουμε μια υπέροχη, γευστική και θρεπτική μαρμελάδα!!
Καλή σας όρεξη!!!




























