Το νηπιαγωγείο μας σύμφωνα με το ΦΕΚ4215/10-8-22 ορίζεται ανάμεσα στις σχολικές μονάδες οι οποίες θα εφαρμόσουν πιλοτικά νέο, αναβαθμισμένο πρόγραμμα ολοήμερου ως τις 17.30 ΄για το σχολικό έτος 2022-23.
Έως και τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου καλούνται οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών του Νηπιαγωγείου μας να επικοινωνήσουν με τη διεύθυνση του σχολείου , ώστε να εγγράψουν τα παιδιά τους, εφόσον το επιθυμούν, στα τμήματα διευρυμένου ολοήμερου, προκειμένου αυτά να σχηματιστούν εγκαίρως και να ξεκινήσουν τη λειτουργία τους άμεσα, με την έναρξη του σχολείου.
Λεπτομέρειες για τη λειτουργία του προγράμματος στο ΦΕΚ 4630-2/9/22 ΕΔΩ και στην εγκύκλιο ΕΔΩ
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ -ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ