Τμήμα Ένταξης

 

Ο εαυτός μου

Όλοι είμαστε μοναδικοί! Πόσο περήφανοι είμαστε για αυτά που καταφέρνουμε; Με τα παιδιά επεξεργαστήκαμε τον εαυτό μας, τα μοναδικά μας χαρακτηριστικά που μας κάνουν να ξεχωρίζουμε και δημιουργήσαμε τα πορτρέτα μας με πλαστελίνη. Ο καθένας μας ήταν περήφανος για κάτι διαφορετικό. Για ακόμη μια φορά καταλήξαμε στο να υποστηρίξουμε τη μοναδικότητά μας και την αξία μας μέσα από τη διαφορετικότητά μας.

81a7421c 8b3e 4d11 bd39 3171c03be080

a1a9ce60 8bf9 468f a101 bca246d1f710 1

 

Αισθητηριακή γραφή

Η αισθητηριακή γραφή αποτελεί πολύτιμη παιδαγωγική πρακτική που βοηθά το παιδί να οικοδομήσει αυτοπεποίθηση και θετική σχέση με τη γραφή. Συνδυάζει την κίνηση, την αφή και την οπτική αντίληψη. Τα παιδιά προσεγγίζουν τη γραφή με βιωματικό και ευχάριστο τρόπο. Ενισχύεται η λεπτή κινητικότητα και ο έλεγχος της κίνησης των δαχτύλων.

 

72ca808c ec90 456f 8c43 4c5c6be1a483

 

 

Διαφορετικότητα- αποδοχή

Αφού διαβάσαμε το παραμύθι ” τα χρώματα της Χλόης”, μέσα από την ιστορία επεξεργαστήκαμε με τα παιδιά τις αξίες της φιλίας, της αποδοχής, της διαφορετικότητας και του αλληλοσεβασμού. Ανταλλάξαμε παραδείγματα από την καθημερινότητά μας και συζητήσαμε για τρόπους με τους οποίους μπορούμς να στηρίζουμε και να φροντίζουμε ο ένας τον άλλον. Στη συνέχεια, τα παιδιά δημιούργησαν μια ομαδική ζωγραφία εμπνευσμένη από το παραμύθι αποτυπώνοντας το μήνυμα της ιστορίας. Μέσα από συζήτηση και γλωσσικές δρστηριότητες τα παιδιά οδηγήθηκαν στο συμπέρασμα ότι είναι σημαντικό να αγαπάμε τον εαυτό μας. Το μήνυμα αυτό το αποτυπώσαμε και γραπτά, μέσα από την επεξεργασία γραμμάτων και συλλαβών.

 

75be7905 daee 4aba 8437 79e7285b6532

 

 

Το Φθινόπωρο

Στο πλαίσιο της θεματικής μας για το φθινόπωρο, τα παιδιά συμμετείχαν σε μια σειρά από βιωματικές και αισθητηριακές δρστηριότητες. Βγήκαμε στην αυλή, συλλέξαμε φύλλα και τα παρατηρήσαμε μέσα από όλες τις αισθήσεις- τα μυρίσαμε, τα τσακίσαμε και τα κόψαμε, εξερευνόντας τις ιδιότητές τους. Συνδέσαμε την εμπειρία αυτή με το γράμμα Φ,φ του Φθινοπώρου. Επεξεργαστήκαμε εικόνες και δημιουργήσαμε μικρές ιστορίες, ενώ με αφορμή την εικόνα ενός φύλλου συζητήσαμε από πού μπορεί να προήλθε, πού ταξίδευε και πώς βρέθηκε στο σημείο που απεικονίζεται. Παρατηρήσαμε πίνακες ζωγραφικής για το Φθινόπωρο , τους περιγράψαμε και συζητήσαμε τις διαφορές ανάμεσα σε έναν πίνακα ζωγραφικής και μια πραγματικής φωτογραφίας, ενισχύοντας την αισθητική αγωγή και την κριτική σκέψη.       f0328352 1430 4ab4 a00d 35fc986507e3 1 84f55e4e 9f18 470e 8215 7ba2e7839eee

535dd77b 1efb 4337 a0e6 3ad180bf5245

b3d104da d7dd 40c4 a4d1 287e5186ba60bbc51fac 2018 4b5f ad4f 72bdf1041a4b

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *