Η ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

0

Συγγραφέας: 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 21-11-2024

DSCN3116

DSCN3117

DSCN3118

DSCN3119Θεατρική παράσταση : ” Ο Καραγκιόζης στο Πολυτεχνείο”!
Στα πλαίσια των εορταστικών μας εκδηλώσεων για την επέτειο του Πολυτεχνείου, με τα παιδιά παρακολουθήσαμε τη θεατρική παράσταση “Ο Καραγκιόζης στο Πολυτεχνείο”!
Τραγουδήσαμε και γελάσαμε με τον αγαπημένο μας καραγκιόζη, τα αστεία και τους φίλους του!
Μετά το τέλος της παράστασης, οι συντελεστές του θιάσου μας μίλησαν για το θέατρο σκιών και μας έδειξαν τις φιγούρες της παράστασης!

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ

0

Συγγραφέας: 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 09-11-2024

Αγαπητοί γονείς,
σας ενημερώνουμε ότι στο σχολείο μας τοποθετήθηκε κοινωνική λειτουργός κλάδου ΠΕ30, στο πλαίσιο της πράξης για το σχολικό έτος 2024-2025 «Ενίσχυση & Ενδυνάμωση της Κοινωνικοσυναισθηματικής Ανάπτυξης & Ανθεκτικότητας των Μαθητών μέσω του θεσμού του Ψυχολόγου & Κοινωνικού Λειτουργού», που σκοπό έχει την ενδυνάμωση, την προώθηση της συνεργασίας καθώς και την παροχή ψυχοκοινωνικής υποστήριξης, ενημέρωσης και συμβουλευτικής καθοδήγησης σε μαθητές/γονείς/εκπαιδευτικούς και θα βρίσκεται κάθε Τετάρτη στο χώρο του σχολείου 8.15-13.00.
Για οποιαδήποτε επικοινωνία μαζί της, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με τη σχολική μονάδα.

ΆΣΚΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ!

0

Συγγραφέας: 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ | Κατηγορία ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ | , στις 09-11-2024

ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΟ ΣΕΙΣΜΟ, ΜΕΙΝΕ ΨΥΧΡΑΙΜΟΣ, ΜΗ ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ ΠΑΝΙΚΟΣ!

Την Παρασκευή 8/11/2024 πραγματοποιήσαμε την 1η άσκηση σεισμού στο σχολείο μας με τους μικρούς μας μαθητές και μαθήτριες να συνεργάζονται άψογα!



Λήψη αρχείου
OASP ΒΗΜΑΤΑ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΣΕ ΣΧΟΛ. ΜΟΝΑΔΕΣ
ΜΕΤΡΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

ΗΜΕΡΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

0

Συγγραφέας: 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 04-11-2024

Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε ότι οι εκπαιδευτικοί της σχολικής μας μονάδας θα βρίσκονται στη διάθεση σας για επικοινωνία ως εξής :1o Πρωινό υποχρεωτικό τμήμα, Υπεύθυνη εκπαιδευτικός Κ. Ελένη
Κάθε Πέμπτη, και ώρα 13.15-14.00.
Ημερομηνία έναρξης ατομικών συναντήσεων 7/11/2024, και κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.

2ο Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός Κ. Έρικα
Κάθε Δευτέρα και ώρα 13.15-14.00
Ημερομηνία έναρξης ατομικών συναντήσεων 18/11/2024, και κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.

Ολοήμερο Τμήμα
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός Κ. Χριστίνα
Κάθε Τετάρτη και ώρα 16.00
Ημερομηνία έναρξης ατομικών συναντήσεων 18/11/2024, και κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.

Ευχαριστούμε.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2024-2025

0

Συγγραφέας: 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 01-03-2024



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

 

Καλωσορίζοντας τη νέα χρονιά!

0

Συγγραφέας: 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 10-01-2024

Με τους μαθητές του νηπιαγωγείου καλωσορίσαμε το νέο έτος, με μία ομαδική εργασία!

Στην αρχή τα παιδιά έκοψαν ορθογώνια κομμάτια χαρτονιού, χρησιμοποιώντας το ψαλίδι τους..

Στην συνέχεια με τις τέμπερες και χρησιμοποιώντας τα δάχτυλά τους, σχεδίασαν στο μαύρο φόντο του χαρτονιού πυροτεχνήματα σε χρώμα κόκκινο και κίτρινο.. και με τα δαχτυλάκια τους έκαναν τελίτσες, σε όλη την επιφάνεια.

Τέλος, ο καθένας στο δικό του χαρτόνι έριξε χρυσόσκονη της επιλογής του..

Αφού στέγνωσαν, η νηπιαγωγός με τη βοήθεια των παιδιών κόλλησε τα χαρτόνια στην πόρτα της τάξης και όλοι μαζί, τοποθέτησαν διαγώνια τους αριθμούς 2 0 2 4.

DSC04334

DSC04336

Θεματικός Κύκλος: Ζω καλύτερα- Ευ ζην Επιμέρους Θεματική Ενότητα: Διατροφή Τίτλος: «Ο Τροφούλης, η Διατροφούλα & ο Θησαυρός της Μεσογειακής Πυραμίδας»

0

Συγγραφέας: 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 30-11-2023

Βασικός σκοπός του θεματικού κύκλου θα είναι αρχικά η γνωριμία των πιο σημαντικών ομάδων τροφών, της έννοιας της ισορροπημένης διατροφής και της σημασίας της για τη ζωή μας, ενώ ξεχωριστή αναφορά θα γίνει στη λεγόμενη Μεσογειακή Πυραμίδα και στην εννοιολογική αποσαφήνιση της κατανομής των τροφών σε αυτή.

Η προσέγγιση της θεματικής θα είναι κατά κύριο λόγο διαθεματική και θα γίνει προσπάθεια να εμπλακούν σε αυτή όλα τα γνωστικά αντικείμενα του Νηπιαγωγείου (γλώσσα, μαθηματικά, φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον, πληροφορική).

Στόχος 1ος .: οι μαθητές 1. να γνωρίσουν τα βασικά κατηγορίες τροφίμων καθώς και μερικά από τα πιο αντιπροσωπευτικά είδη τροφών που ανήκουν σε αυτές, 2. να κατανοήσουν την ιδιαίτερη σημασία τους για την σωματική μας αλλά και την πνευματική μας υγεία και 3. να συνειδητοποιήσουν τον τρόπο που η σωστή διατροφή συνδέεται με τη συνολική μας ευεξία.

1η δραστηριότητα να γνωρίσουν τις βασικές κατηγορίες τροφών με αξιοποίηση σχετικών βίντεο, παρουσίασης διαφανειών και εποπτικού υλικού

 

αρχείο λήψης 1σπιτάκι οικογένειες τροφών ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΑ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

αρχείο λήψης

σπιτάκι οικογένειες τροφών ΚΡΕΑΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ ΟΣΠΡΙΑ

 

 

 

 

 

 

 

 

σπιτάκι οικογένειες τροφών ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ

σπιτάκι οικογένειες τροφών ΛΙΠΗ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2η δραστηριότητα: να κατανοήσουν τη σημασία της λεγόμενης ισορροπημένης διατροφής για την υγεία και την ευεξία του οργανισμού .

Ανάγνωση και συζήτηση των βιβλίων: «Τρέφομαι σωστά;»  και «ο Ωραίος Δαρείος»

010100041796

385728 1

 

 

 

Τα παιδιά φτιάχνουν ένα πιάτο ισορροπημένης διατροφής και επίσης ένα υγιεινό πρωινό

 

DSC04352

DSC04353

Παιχνίδι : ο τροχός του υγιεινού πρωινού

Διαφάνεια5

Διαφάνεια4

Διαφάνεια3

Διαφάνεια2

Διαφάνεια1

Στόχος 2ος : οι μαθητές  να γνωρίσουν τη δομή της Μεσογειακής Πυραμίδας και να εξοικειωθούν με τις κατηγορίες τροφίμων που συναποτελούν τα επιμέρους τμήματα της πυραμίδας, οικοδομώντας και φιλοτεχνώντας τις δικές τους μεσογειακές πυραμίδες.

qPcnPsc3ZzhteG

DSC04350 1

Στόχος 3ος : οι μαθητές  να κατανοήσουν τη θρεπτική αξία των τροφών να διακρίνουν τις υγιεινές και μη υγιεινές τροφές και  να κατανοήσουν την έννοια «μεσογειακή διατροφή».

 

ΧΤΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΣΩΣΤΑ ΤΡΩΩ ΠΑΝΤΑ ΥΓΙΕΙΝ1 Σελίδα 2

ΧΤΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΣΩΣΤΑ ΤΡΩΩ ΠΑΝΤΑ ΥΓΙΕΙΝ1 Σελίδα 3

ΧΤΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΣΩΣΤΑ ΤΡΩΩ ΠΑΝΤΑ ΥΓΙΕΙΝ1 Σελίδα 6

ΧΤΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΣΩΣΤΑ ΤΡΩΩ ΠΑΝΤΑ ΥΓΙΕΙΝ1 Σελίδα 7

Και συμπληρώνουν ένα σχετικό φύλλο εργασίας.

DSC04351

 

 

ΤΡΑΓΟΥΔΙ: Τόσο λάθος διατροφή;

Eσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας 12ου Νηπιαγωγείου Καλλιθέας σχ.χρονιά 2023-2024

0

Συγγραφέας: 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 10-10-2023



Λήψη αρχείου

Θεματικός Κύκλος: Φροντίζω το Περιβάλλον/ Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά & Αειφορία

0

Συγγραφέας: 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 16-06-2023

ΜΙΚΡΟΙ ΦΥΣΙΟΛΑΤΡΕΣ : Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΦΥΤΟΥ

  Η ζωή  ενός λουλουδιού, και γενικά ενός φυτού, ξεκινάει από ένα μικρό σποράκι. Το σποράκι αυτό, βγάζει ρίζες σιγά σιγά, μεγαλώνει, μεγαλώνει έως ότου γίνει ένα όμορφο λουλουδάκι. Αυτά που χρειάζονται τα φυτά για να μεγαλώσουν είναι χώμα , νεράκι, ήλιος και αγάπη!!

1

 

1.Ανάγνωση της ιστορίας : “Φυτρώνει , φυτρώνει ο σπόρος!”

2

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Μετά την ανάγνωση της ιστορίας συζητήσαμε τι χρειαζόμαστε για να φυτέψουμε λουλούδια και πως τα φροντίζουμε.

3

4

 

3. Στη συνέχεια παρακολουθούμε video  για την ανάπτυξη του σπόρου: Το σποράκι

5

4. Ζωγραφίζουμε ένα γλαστράκι με ένα λουλούδι και κολλάμε σε αυτό τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη τους.

1686899417449 1

 

5. Γινόμαστε κηπουροί, φυτεύουμε και καταγράφουμε την εξέλιξη του φυτού μας.

Πώς μπορούμε να φυτέψουμε ένα σποράκι για να έχουμε ένα όμορφο φυτό ;

  1. Φυτεύουμε μέσα στο χώμα ή σε μια γλάστρα, σπόρους από το φυτό που θέλουμε να μεγαλώσει. 
  2. Το σποράκι αυτό, σιγά σιγά, αρχίζει να βγάζει ρίζες, με την βοήθεια του ήλιου και του νερού. 
  3. Αρχίζει να μεγαλώνει σιγά σιγά και να βγάζει φυλλαράκια. 
  4. Στο τέλος, μετά από καιρό, αυτό θα μεγαλώσει και θα γίνει ένα μεγάλο δέντρο ή λουλουδάκι. 
  5. Όταν μεγαλώσει, θα βγάλει καρπούς.  Αυτοί οι καρποί, αν πέσουν στο έδαφος, μπορούν να ξεκινήσουν πάλι από την αρχή και να δημιουργήσουν ένα καινούριο φυτό . Γι ’ αυτό και το ονομάζουμε, κύκλο ζωής, γιατί κάνει κύκλους και ξανά και ξανά τα ίδια…

 ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΣΠΟΡΟΥ

6

7

 

9

 

8

6. Οι μικροί κηπουροί σε δράση

DSC03861

DSC03902 DSC03906

 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ

0

Συγγραφέας: 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 30-05-2023

  1. ΥΓΕΙΑ: Ασφάλεια στο δρόμο

 “ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΣΑΝ ΘΑ ΒΓΩ ΜΕ ΑΣΦΆΛΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ”

Κύριος σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος για την Οδική Κυκλοφορία και Ασφάλεια είναι να γνωρίσουν τα παιδιά τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας, τον τρόπο με τον οποίο κινούνται τα οχήματα και οι πεζοί, να κατανοήσουν τους κανόνες της οδικής συμπεριφοράς και να αναπτύξουν δεξιότητες ασφαλούς μετακίνησης, αντίληψης και αντιμετώπισης των κινδύνων του δρόμου. Αλληλεπιδράσουν. Η μελέτη του θέματος γίνεται με βιωματικό τρόπο και τα παιδιά κατακτούν τη γνώση με πολλούς διαφορετικούς τρόπους και δραστηριότητες που έχουν νόημα για αυτά, κατανοώντας καλύτερα γεγονότα και φαινόμενα του περιβάλλοντός τους.

 

ΑΝΘΡΩΠΟΓΕΝΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Αφόρμηση για την επεξεργασία του θέματος και την ανίχνευση πρότερων γνώσεων αποτέλεσαν

η ιστορία του φίλου μας του “ποδηλατάκια” ( Ο Φίλος μου ο Ποδηλατάκιας ), καθώς και βίντεο κυκλοφοριακής αγωγής ( Κυκλοφοριακή Αγωγή ).

 

ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

-«Τι θα συμβεί αν είμαστε απρόσεκτοι και δεν τηρούμε τις συμβουλές του κυρίου ΚΟΚ;

Παρουσιάζουμε στα παιδιά εικόνες, τις περιγράφουν και συνθέτουν με αυτές μια ιστορία.

 

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

  1. Διαβάσουμε-ακούσαμε το ποίημα του Οδυσσέα Ελύτη: Η Ποδηλάτισσα ( https://www.youtube.com/watch?v=vlVqEfpMAys ). Ακολούθησε συζήτηση κάνοντας τις εξής ερωτήσεις: Από που ξεκίνησε η Ποδηλάτισσα; Που ήθελε να πάει; Είχε οικογένεια; Που έμενε; Συνάντησε κάποιον στο δρόμο της; Πως προκλήθηκε το ατύχημα της;
  2. Παιχνίδι: Τα παιδιά κρατάνε καρτέλες με εικόνες από το ποίημα (2 φορές η κάθε λέξη), όσο παίζει τραγούδι χορεύουν, μόλις σταματήσει ψάχνουν να βρουν αυτόν που έχει την ίδια καρτέλα.344288471 4047165595519167 4167686925080522942 n
  3. Πίνακες αναφοράς με τα ποδήλατα του χθες και του σήμερα
  4. Πίνακας αναφοράς των μελών του ποδηλάτου
  5. Πληροφοριακό βίντεο πως κυκλοφορώ ως πεζός, ποδηλάτης, επιβάτης, οδηγός, διαχωρισμός σημάτων (ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ).

 

ΜΟΥΣΙΚΗ

  1. Περπατάω στην πόλη!
  2. Κυκλοφοριακή Αγωγή Ποδήλατα
  3. Κυκλοφοριακή Αγωγή Φανάρια

 

ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ

  1. Μαθαίνουμε το γράμμα “Ζ, ζ”, διότι τη ζώνη φορώ όταν κυκλοφορώ και το γράμμα “Ρ, ρ” με αφορμή την παρατήρηση των ποδηλάτων του χθες και του σήμερα.Ζ ζ 343700888 266155922466394 5521568197791369977 n
  2. Δημιουργία οδηγιών για ασφαλή κυκλοφορία.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  1. 1.Τα σήματα χωρίζονται σε 4 ομάδες: Απαγορευτικά, Υποχρεωτικά, Προειδοποιητικά και Πληροφοριακά “Μαθαίνω τα σήματα”   , “Μαθαίνω τα σήματα Τροχαίας” ).
  2. Φύλλο εργασίας διαχωρισμός σημάτων.344532933 198157829715740 813325051484707348 n
  3. Μαθαίνουμε τον αριθμό 10.

 

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

Κατασκευή ενός μικρού δρόμου με διαβάσεις, σήμανση και ένα όχημα της επιλογής των παιδιών.344536397 212289461657821 4144839016007965937 n 1 344549679 3455629861328382 3602811273248846745 n

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση