ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2024-2025

0

Συγγραφέας: 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 01-03-2024



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

 

Καλωσορίζοντας τη νέα χρονιά!

0

Συγγραφέας: 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 10-01-2024

Με τους μαθητές του νηπιαγωγείου καλωσορίσαμε το νέο έτος, με μία ομαδική εργασία!

Στην αρχή τα παιδιά έκοψαν ορθογώνια κομμάτια χαρτονιού, χρησιμοποιώντας το ψαλίδι τους..

Στην συνέχεια με τις τέμπερες και χρησιμοποιώντας τα δάχτυλά τους, σχεδίασαν στο μαύρο φόντο του χαρτονιού πυροτεχνήματα σε χρώμα κόκκινο και κίτρινο.. και με τα δαχτυλάκια τους έκαναν τελίτσες, σε όλη την επιφάνεια.

Τέλος, ο καθένας στο δικό του χαρτόνι έριξε χρυσόσκονη της επιλογής του..

Αφού στέγνωσαν, η νηπιαγωγός με τη βοήθεια των παιδιών κόλλησε τα χαρτόνια στην πόρτα της τάξης και όλοι μαζί, τοποθέτησαν διαγώνια τους αριθμούς 2 0 2 4.

DSC04334

DSC04336

Θεματικός Κύκλος: Ζω καλύτερα- Ευ ζην Επιμέρους Θεματική Ενότητα: Διατροφή Τίτλος: «Ο Τροφούλης, η Διατροφούλα & ο Θησαυρός της Μεσογειακής Πυραμίδας»

0

Συγγραφέας: 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 30-11-2023

Βασικός σκοπός του θεματικού κύκλου θα είναι αρχικά η γνωριμία των πιο σημαντικών ομάδων τροφών, της έννοιας της ισορροπημένης διατροφής και της σημασίας της για τη ζωή μας, ενώ ξεχωριστή αναφορά θα γίνει στη λεγόμενη Μεσογειακή Πυραμίδα και στην εννοιολογική αποσαφήνιση της κατανομής των τροφών σε αυτή.

Η προσέγγιση της θεματικής θα είναι κατά κύριο λόγο διαθεματική και θα γίνει προσπάθεια να εμπλακούν σε αυτή όλα τα γνωστικά αντικείμενα του Νηπιαγωγείου (γλώσσα, μαθηματικά, φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον, πληροφορική).

Στόχος 1ος .: οι μαθητές 1. να γνωρίσουν τα βασικά κατηγορίες τροφίμων καθώς και μερικά από τα πιο αντιπροσωπευτικά είδη τροφών που ανήκουν σε αυτές, 2. να κατανοήσουν την ιδιαίτερη σημασία τους για την σωματική μας αλλά και την πνευματική μας υγεία και 3. να συνειδητοποιήσουν τον τρόπο που η σωστή διατροφή συνδέεται με τη συνολική μας ευεξία.

1η δραστηριότητα να γνωρίσουν τις βασικές κατηγορίες τροφών με αξιοποίηση σχετικών βίντεο, παρουσίασης διαφανειών και εποπτικού υλικού

 

αρχείο λήψης 1σπιτάκι οικογένειες τροφών ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΑ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

αρχείο λήψης

σπιτάκι οικογένειες τροφών ΚΡΕΑΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ ΟΣΠΡΙΑ

 

 

 

 

 

 

 

 

σπιτάκι οικογένειες τροφών ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ

σπιτάκι οικογένειες τροφών ΛΙΠΗ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2η δραστηριότητα: να κατανοήσουν τη σημασία της λεγόμενης ισορροπημένης διατροφής για την υγεία και την ευεξία του οργανισμού .

Ανάγνωση και συζήτηση των βιβλίων: «Τρέφομαι σωστά;»  και «ο Ωραίος Δαρείος»

010100041796

385728 1

 

 

 

Τα παιδιά φτιάχνουν ένα πιάτο ισορροπημένης διατροφής και επίσης ένα υγιεινό πρωινό

 

DSC04352

DSC04353

Παιχνίδι : ο τροχός του υγιεινού πρωινού

Διαφάνεια5

Διαφάνεια4

Διαφάνεια3

Διαφάνεια2

Διαφάνεια1

Στόχος 2ος : οι μαθητές  να γνωρίσουν τη δομή της Μεσογειακής Πυραμίδας και να εξοικειωθούν με τις κατηγορίες τροφίμων που συναποτελούν τα επιμέρους τμήματα της πυραμίδας, οικοδομώντας και φιλοτεχνώντας τις δικές τους μεσογειακές πυραμίδες.

qPcnPsc3ZzhteG

DSC04350 1

Στόχος 3ος : οι μαθητές  να κατανοήσουν τη θρεπτική αξία των τροφών να διακρίνουν τις υγιεινές και μη υγιεινές τροφές και  να κατανοήσουν την έννοια «μεσογειακή διατροφή».

 

ΧΤΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΣΩΣΤΑ ΤΡΩΩ ΠΑΝΤΑ ΥΓΙΕΙΝ1 Σελίδα 2

ΧΤΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΣΩΣΤΑ ΤΡΩΩ ΠΑΝΤΑ ΥΓΙΕΙΝ1 Σελίδα 3

ΧΤΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΣΩΣΤΑ ΤΡΩΩ ΠΑΝΤΑ ΥΓΙΕΙΝ1 Σελίδα 6

ΧΤΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΣΩΣΤΑ ΤΡΩΩ ΠΑΝΤΑ ΥΓΙΕΙΝ1 Σελίδα 7

Και συμπληρώνουν ένα σχετικό φύλλο εργασίας.

DSC04351

 

 

ΤΡΑΓΟΥΔΙ: Τόσο λάθος διατροφή;

Eσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας 12ου Νηπιαγωγείου Καλλιθέας σχ.χρονιά 2023-2024

0

Συγγραφέας: 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 10-10-2023



Λήψη αρχείου

Θεματικός Κύκλος: Φροντίζω το Περιβάλλον/ Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά & Αειφορία

0

Συγγραφέας: 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 16-06-2023

ΜΙΚΡΟΙ ΦΥΣΙΟΛΑΤΡΕΣ : Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΦΥΤΟΥ

  Η ζωή  ενός λουλουδιού, και γενικά ενός φυτού, ξεκινάει από ένα μικρό σποράκι. Το σποράκι αυτό, βγάζει ρίζες σιγά σιγά, μεγαλώνει, μεγαλώνει έως ότου γίνει ένα όμορφο λουλουδάκι. Αυτά που χρειάζονται τα φυτά για να μεγαλώσουν είναι χώμα , νεράκι, ήλιος και αγάπη!!

1

 

1.Ανάγνωση της ιστορίας : “Φυτρώνει , φυτρώνει ο σπόρος!”

2

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Μετά την ανάγνωση της ιστορίας συζητήσαμε τι χρειαζόμαστε για να φυτέψουμε λουλούδια και πως τα φροντίζουμε.

3

4

 

3. Στη συνέχεια παρακολουθούμε video  για την ανάπτυξη του σπόρου: Το σποράκι

5

4. Ζωγραφίζουμε ένα γλαστράκι με ένα λουλούδι και κολλάμε σε αυτό τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη τους.

1686899417449 1

 

5. Γινόμαστε κηπουροί, φυτεύουμε και καταγράφουμε την εξέλιξη του φυτού μας.

Πώς μπορούμε να φυτέψουμε ένα σποράκι για να έχουμε ένα όμορφο φυτό ;

  1. Φυτεύουμε μέσα στο χώμα ή σε μια γλάστρα, σπόρους από το φυτό που θέλουμε να μεγαλώσει. 
  2. Το σποράκι αυτό, σιγά σιγά, αρχίζει να βγάζει ρίζες, με την βοήθεια του ήλιου και του νερού. 
  3. Αρχίζει να μεγαλώνει σιγά σιγά και να βγάζει φυλλαράκια. 
  4. Στο τέλος, μετά από καιρό, αυτό θα μεγαλώσει και θα γίνει ένα μεγάλο δέντρο ή λουλουδάκι. 
  5. Όταν μεγαλώσει, θα βγάλει καρπούς.  Αυτοί οι καρποί, αν πέσουν στο έδαφος, μπορούν να ξεκινήσουν πάλι από την αρχή και να δημιουργήσουν ένα καινούριο φυτό . Γι ’ αυτό και το ονομάζουμε, κύκλο ζωής, γιατί κάνει κύκλους και ξανά και ξανά τα ίδια…

 ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΣΠΟΡΟΥ

6

7

 

9

 

8

6. Οι μικροί κηπουροί σε δράση

DSC03861

DSC03902 DSC03906

 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ

0

Συγγραφέας: 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 30-05-2023

  1. ΥΓΕΙΑ: Ασφάλεια στο δρόμο

 “ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΣΑΝ ΘΑ ΒΓΩ ΜΕ ΑΣΦΆΛΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ”

Κύριος σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος για την Οδική Κυκλοφορία και Ασφάλεια είναι να γνωρίσουν τα παιδιά τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας, τον τρόπο με τον οποίο κινούνται τα οχήματα και οι πεζοί, να κατανοήσουν τους κανόνες της οδικής συμπεριφοράς και να αναπτύξουν δεξιότητες ασφαλούς μετακίνησης, αντίληψης και αντιμετώπισης των κινδύνων του δρόμου. Αλληλεπιδράσουν. Η μελέτη του θέματος γίνεται με βιωματικό τρόπο και τα παιδιά κατακτούν τη γνώση με πολλούς διαφορετικούς τρόπους και δραστηριότητες που έχουν νόημα για αυτά, κατανοώντας καλύτερα γεγονότα και φαινόμενα του περιβάλλοντός τους.

 

ΑΝΘΡΩΠΟΓΕΝΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Αφόρμηση για την επεξεργασία του θέματος και την ανίχνευση πρότερων γνώσεων αποτέλεσαν

η ιστορία του φίλου μας του “ποδηλατάκια” ( Ο Φίλος μου ο Ποδηλατάκιας ), καθώς και βίντεο κυκλοφοριακής αγωγής ( Κυκλοφοριακή Αγωγή ).

 

ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

-«Τι θα συμβεί αν είμαστε απρόσεκτοι και δεν τηρούμε τις συμβουλές του κυρίου ΚΟΚ;

Παρουσιάζουμε στα παιδιά εικόνες, τις περιγράφουν και συνθέτουν με αυτές μια ιστορία.

 

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

  1. Διαβάσουμε-ακούσαμε το ποίημα του Οδυσσέα Ελύτη: Η Ποδηλάτισσα ( https://www.youtube.com/watch?v=vlVqEfpMAys ). Ακολούθησε συζήτηση κάνοντας τις εξής ερωτήσεις: Από που ξεκίνησε η Ποδηλάτισσα; Που ήθελε να πάει; Είχε οικογένεια; Που έμενε; Συνάντησε κάποιον στο δρόμο της; Πως προκλήθηκε το ατύχημα της;
  2. Παιχνίδι: Τα παιδιά κρατάνε καρτέλες με εικόνες από το ποίημα (2 φορές η κάθε λέξη), όσο παίζει τραγούδι χορεύουν, μόλις σταματήσει ψάχνουν να βρουν αυτόν που έχει την ίδια καρτέλα.344288471 4047165595519167 4167686925080522942 n
  3. Πίνακες αναφοράς με τα ποδήλατα του χθες και του σήμερα
  4. Πίνακας αναφοράς των μελών του ποδηλάτου
  5. Πληροφοριακό βίντεο πως κυκλοφορώ ως πεζός, ποδηλάτης, επιβάτης, οδηγός, διαχωρισμός σημάτων (ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ).

 

ΜΟΥΣΙΚΗ

  1. Περπατάω στην πόλη!
  2. Κυκλοφοριακή Αγωγή Ποδήλατα
  3. Κυκλοφοριακή Αγωγή Φανάρια

 

ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ

  1. Μαθαίνουμε το γράμμα “Ζ, ζ”, διότι τη ζώνη φορώ όταν κυκλοφορώ και το γράμμα “Ρ, ρ” με αφορμή την παρατήρηση των ποδηλάτων του χθες και του σήμερα.Ζ ζ 343700888 266155922466394 5521568197791369977 n
  2. Δημιουργία οδηγιών για ασφαλή κυκλοφορία.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  1. 1.Τα σήματα χωρίζονται σε 4 ομάδες: Απαγορευτικά, Υποχρεωτικά, Προειδοποιητικά και Πληροφοριακά “Μαθαίνω τα σήματα”   , “Μαθαίνω τα σήματα Τροχαίας” ).
  2. Φύλλο εργασίας διαχωρισμός σημάτων.344532933 198157829715740 813325051484707348 n
  3. Μαθαίνουμε τον αριθμό 10.

 

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

Κατασκευή ενός μικρού δρόμου με διαβάσεις, σήμανση και ένα όχημα της επιλογής των παιδιών.344536397 212289461657821 4144839016007965937 n 1 344549679 3455629861328382 3602811273248846745 n

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

0

Συγγραφέας: 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 17-05-2023

  1. Οικολογία – Παγκόσμια και Τοπική κληρονομιά

 

“ΦΥΛΑΞΕ ΤΟ ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΤΑΣ, ΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΜΗΝ ΤΗΝ ΞΕΧΝΑΣ”

 Το παρόν πρόγραμμα ανήκει στη θεματική “Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη”. Αφορμή για το σχεδιασμό του προγράμματος αποτέλεσε η ανάγκη διαμόρφωσης κατάλληλων στάσεων και δεξιοτήτων στα παιδιά μικρής ηλικίας, σχετικά με σημαντικά περιβαλλοντικά προβλήματα. Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι να γίνει κατανοητό από τους/τις μαθητές/τριες ότι τα απορρίμματα είναι αποτέλεσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας και η διαχείρισή τους αποτελεί σημαντικότατη ευθύνη όλων, μικρών και μεγάλων.

 

ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

1. Οι πίνακες αναφοράς πυροδότησαν τη συζήτηση γύρω από το θέμα της ανακύκλωσης.

1 1.2

Προέκυψαν απορίες και ακολούθησε η επίδειξη βίντεο.

  1. Ανακύκλωση χαρτιού
  2. Ανακύκλωση συσκευών
  3. Οικιακή κομποστοποίηση

 

ΑΝΘΡΩΠΟΓΕΝΕΣ  ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Ξεκινήσαμε το παρόν πρόγραμμα με τη βοήθεια του βιβλίου “Ο κύριος Μπεν, η Μου και τα σκουπίδια” .

 

ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ

1.Έπειτα, δώσαμε στα παιδιά εικόνες από την ιστορία και εκείνα αναδιηγήθηκαν την ιστορία, φτιάχνοντας το δικό τους βιβλίο, το οποίο εικονογράφησαν (ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΚΑΝΤΟΥ ).

344275524 638780774266058 7629610709480155958 n

2.Μάθαμε το γράμμα “Τ, τ” που εντοπίσαμε στα τενεκεδάκια που ανήκουν στην κατηγορία του αλουμινίου.

344151528 6083751375076347 2910666198060401625 n

 

 

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

  1. Κατασκευή κάδων ανακύκλωσης και ταξινόμηση ανάλογα με το περιεχόμενό τους.
  2. Κατασκευή ανακυκλώσιμου χαρτιού από εφημερίδες. Κόψαμε τις εφημερίδες σε μικρά κομμάτια, τις αφήσαμε να μουσκευτούν καλά σε νερό, έπειτα τα πολτοποιήσαμε με τη βοήθεια ενός πολυκόπτη και δημιουργήσαμε ένα Α4 το οποίο το αφήσαμε να στεγνώσει. 2
  3. Έπειτα δημιουργήσαμε τον δικό μας κήπο πάνω στο χαρτί που δημιουργήσαμε και γράψαμε τη λέξη “Ανακύκλωση” σε αποκόμματα από το “καινούριο¨χαρτί. 344265802 915959809693756 3630427555263734433 n 346115091 966122897877192 3555076388402021956 n
  4. Κατασκευή αυτοκινήτου/τρένου από ανακυκλώσιμα υλικά.344285128 154727557386918 1936052621471508322 n 344536397 212289461657821 4144839016007965937 n 20230530 095800

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  1. Παιχνίδι: Ταξινομήσαμε τα σκουπίδια μας, ανάλογα με τις κατηγορίες που μάθαμε παραπάνω, στους κατάλληλους κάδους 344272140 577100281155196 3630779487791724218 n 344289286 472855611682469 8277807794306290387 n 346112368 1024701468495578 1087068982536425448 n 346141288 2084727221729402 563174150758813674 n
  2. Επιτραπέζιο παιχνίδι 346112929 1266986697546587 8876496158669212311 n
  3. Μάθαμε τον αριθμό 9. 342680790 102464896182695 5017146302576364221 n 346131304 937362824050491 431974326292694806 n

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2023-2024

0

Συγγραφέας: 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 20-02-2023

Οι εγγραφές στα Νηπιαγωγεία για τη σχολική χρονιά 2023-2023 θα γίνονται από:

1 Μαρτίου –20 Μαρτίου 2023  μόνο ηλεκτρονικά μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr). Στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος εγγράφονται μαθητές γεννημένοι το 2019.

Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την εγγραφή του νηπίου/ προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών taxisnet
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/ προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή.

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

  

Προσοχή:

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας των εγγραφών.

Συγκεκριμένα:

  • Αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου
  • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ) συμπληρωμένο και σφραγισμένο από τον παιδίατρο.
  • Βιβλιάριο Εμβολίων του μαθητή /τριας ή προσκόμιση άλλου στοιχείου , όπου φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.
  • Γνωμάτευση από ΚΕΔΑΣΥ ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: : Τα προαναφερθέντα δικαιολογητικά θα κατατεθούν από όλους τους γονείς είτε επιθυμούν τη φοίτηση στο Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα (ωράριο λειτουργίας 8.15-13.00) είτε τη φοίτηση στο Προαιρετικό Ολοήμερο Τμήμα (ωράριο λειτουργίας 8.15-16.00) ή στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου ( ωράριο Λειτουργίας 8.15-17.30)

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

        ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ : 1.10  μ.μ – 2.00μ.μ  (Τηλέφωνα :2109582827 )

 Παρακαλούμε πολύ να κλείνετε ραντεβού για να φέρετε τα δικαιολογητικά εγγραφής. Θα προσέρχεστε με όλα τα δικαιολογητικά ,τηρώντας τα μέτρα ατομικής προστασίας .Να είστε συνεπείς στην ώρα και στην ημέρα  του ραντεβού. Αιτήσεις μετά τις 20  Μαρτίου 2023 θεωρούνται εκπρόθεσμες  και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

 

ΟΡΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ 12Ο  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ

 

Αραπάκη 103-131 & 116-138
Ελ. Βενιζέλου 166-208
Ιατρίδου 85-115& 88-118
 Γ. Κρέμου 135-171 &128-170
Λασκαρίδου 131-175  & 128-172
Σαπφούς 123-163 & 122-168
Σκίππη 1-31
Σπάρτης 86-116
Τηνίων Όλη
Φορνέζη 1- 31

Αποκριάτικες Κατασκευές

0

Συγγραφέας: 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 20-02-2023

IMG 845b8e90644597b8a05c56d3b8ee3988 V IMG b446d732c5c6fe8d1572e41a2b473230 V

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

0

Συγγραφέας: 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ | Κατηγορία ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ | , στις 08-02-2023

ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ: “Ο ΚΑΛΟΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ”

 

Από την αρχή του χρόνου έχει τοποθετηθεί στην τάξη ένας πίνακας αναφοράς του καιρού, τον οποίο έχουμε συμφωνήσει με τα παιδιά να ενημερώνουμε καθημερινά. Κάθε πρωί, ένα παιδί γίνεται “ο μετεωρολόγος της τάξης”  και παρατηρεί τον καιρό, σχολιάζει τα διαφορετικά καιρικά φαινόμενα και αποτυπώνει τον καιρό της ημέρας χρησιμοποιώντας τα κινούμενα μετεωρολογικά σύμβολα που υπάρχουν στον πίνακα αναφοράς. Έτσι, οι μαθητές έχουν εξοικειωθεί με τα διαφορετικά καιρικά φαινόμενα και με τα σύμβολα με τα οποία αυτά αποτυπώνονται.

Πρώτη Δραστηριότητα

Αφόρμηση

Με αφορμή την επερχόμενη κακοκαιρία “Μπάρμπαρα” και την αλλαγή στη θερμοκρασία, αρχίσαμε μια συζήτηση για τα καιρικά φαινόμενα, με βάση τα όσα είχαμε μάθει για τις εποχές που έχουμε διανύσει, μιλήσαμε για τον καιρό που περιμένουμε να κάνει ανά εποχή.  Ενθαρρύναμε τα παιδιά να παρατηρήσουν και να περιγράψουν τον καιρό που έκανε την ημέρα που ξεκινήσαμε το πρόγραμμα και να τη συγκρίνουν με τον καιρό των προηγούμενων ημερών. Τα παροτρύνουμε να υποθέσουν τον καιρό της επόμενης ημέρας. Τους κάνουμε ερωτήσεις όπως: «Πως μπορούμε να ξέρουμε τον αυριανό καιρό;» ή «ποιοι παρουσιάζουν ένα δελτίο καιρού;». Στη συζήτηση προστέθηκαν έργα τέχνης και η συζήτηση γύρω από τα καιρικά φαινόμενα τα οποία απεικονίζουν διαφορετικές εκδοχές του καιρού. Τα παιδιά παρατηρούν τα χρώματα, τα σχήματα. Τα παρακινήσαμε να περιγράψουν τα έργα, να εξωτερικεύσουν τα συναισθήματά τους και να δώσουν τον δικό τους τίτλο σε κάθε έργο. Επίσης, βάλαμε την καρτέλα με το καιρικό φαινόμενο που απεικονίζει ο κάθε πίνακας.

1

 

Δεύτερη Δραστηριότητα

Αφού παρατηρήσαμε τον καιρό, ψηφίσαμε ποιος είναι ο αγαπημένος μας,

2.1

 

Τρίτη Δραστηριότητα

Θεατρικό Παιχνίδι

Με τη βοήθεια πινάκων ζωγραφικής με διάφορα και διαφορετικά καιρικά φαινόμενα, το κάθε παιδί επέλεγε από μια εικόνα, χωρίς να βλέπει ποια είναι αυτή και αφού του αποκαλύπτονταν, παρουσίαζε στην ολομέλεια της τάξης με παντομίμα στιγμιότυπα από δραστηριότητες που συνηθίζουμε να κάνουμε όταν έχουμε τις συγκεκριμένες καιρικές συνθήκες. Χρησιμοποίησαν κινήσεις του σώματος και εκφράσεις του προσώπου. Κάθε παιδί παρουσιάζει την παντομίμα και οι υπόλοιποι καλούνται να περιγράψουν το στιγμιότυπο που είδαν και τις καιρικές συνθήκες που μιμήθηκε το συγκεκριμένο παιδί.

 

Τέταρτη Δραστηριότητα

Νέες Τεχνολογίες

Επισκεφτήκαμε τις ιστοσελίδες: http://freemeteo.com/default.asp?pid=15&la=2&cn=GR  και http://www.meteo.gr/ που μας ενημερώνουν για τον καιρό όλης της χώρας. Παρατήρησαν ότι και στο διαδίκτυο ο καιρός παρουσιάζεται με σύμβολα και σχέδια ανάλογα με αυτά που είδαν στις εφημερίδες. Στην διεύθυνση http://www.gosur.com/map/?weather=1 είδαμε πως φαίνεται από τον δορυφόρο η γη όταν έχει συννεφιά, ήλιο, χιόνια ή καταιγίδες. Τέλος, παρακολουθήσαμε ένα δελτίο καιρού σε video στον Η/Υ. Συζητήσαμε σε ομάδες και κατόπιν στην ολομέλεια τις εντυπώσεις μας για να επιλυθούν τυχόν απορίες.

 

Πέμπτη Δραστηριότητα

Λογοτεχνία-Γλώσσα

Έπειτα, εστιάσαμε στο καιρικό φαινόμενο της βροχόπτωσης και της χιονόπτωσης και με τη βοήθεια δύο βιβλίων  “Ο ρυθμός της βροχής” και “Το ταξίδι μιας σταγόνας”,  μάθαμε για τον κύκλο του νερού Στη συνέχεια, εστιάσαμε στο αρχικό γράμμα της “Β”/βροχής.

2.2 2.3

 

 

2.43334926097 776579637400529 4257593861880363069 n

 

Έκτη Δραστηριότητα

Γραφή-Εικαστικά

1.Αρχικά φτιάξαμε το σύννεφο του γράμματος Β/β.

334969601 1609325106206264 1841844895231575209 n

 

2.Επιλέξαμε τον αγαπημένο μας πίνακα που απεικονίζει το καιρικό φαινόμενο της βροχής,  τον τροποποιήσαμε και βάλαμε χρώμα στη βροχή μας!4

3. Χρησιμοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά, φτιάξαμε τον κύκλο του νερού.5334974608 3442631459327692 2870644835138061274 n 1

 

Φυσική

Πείραμα: Στην συνέχεια κάναμε ένα πείραμα χρησιμοποιώντας νερό και βάζοντας μέσα διάφορα αντικείμενα. Παρατηρούμε ποιο βυθίζεται και ποιο όχι και το καταγράφουμε.6

Έβδομη Δραστηριότητα

Εικαστικά

Τις επόμενες μέρες γνωρίσαμε τον ζωγράφο Rene Magritte και ένα από τα πιο εμβληματικά του έργα, την Γκολγκόντα. Τον παρατηρήσαμε, συζητήσαμε και του δώσαμε ένα δικό μας όνομα. Μελετήσαμε τον πίνακα στα τραπεζάκια και μετά είχαμε την εξής αποστολή: Να ζωγραφίσουμε και εμείς μια φανταστική βροχή σαν αυτή που βλέπουμε στον πίνακα.7

 

Όγδοη Δραστηριότητα

Εικαστικά-Γλώσσα

Μετά τη βροχή πολλές φορές κάνει την εμφάνισή του το ουράνιο τόξο που τόσο αρέσει στα παιδιά για τη μαγεία που προσφέρει και τα χρώματά του.

Το ουράνιο τόξο είναι φαινόμενο που εμφανίζεται όταν οι ακτίνες του Ηλίου πέφτουν πάνω σε σταγονίδια βροχής στην ατμόσφαιρα της Γης και αποτελεί ένα παράδειγμα διάθλασης, μετά από ανάκλαση. Κάθε χρώμα (δηλαδή το κάθε μήκος κύματος) διαθλάται υπό διαφορετική γωνία μέσα στα σταγονίδια (που δρουν σαν μικρά πρίσματα), παθαίνει διαφορετική εκτροπή και έτσι το ορατό λευκό φως αναλύεται στα διάφορα χρώματα που το συνθέτουν, δηλαδή στο φάσμα του. Έτσι εμφανίζεται το φάσμα του ηλιακού φωτός ως ένα πολύχρωμο τόξο, με το κόκκινο χρώμα να κυριαρχεί στην εξωτερική του πλευρά, και το ιώδες στην εσωτερική. Η διαφορετικότητα της γωνίας του κάθε μήκους κύματος (χρώματος) και του σχήματος των σταγονιδίων εξηγεί και το τοξοειδές σχήμα του φαινομένου και όχι κάποιο άλλο. Για να γίνει αντιληπτό το ουράνιο τόξο από παρατηρητή, θα πρέπει να έχει στραμμένα τα νώτα του στον Ήλιο. Αν και τα ουράνια τόξα εμφανίζουν μια ευρεία γκάμα χρωμάτων, τα πιο ευδιάκριτα είναι το κόκκινο, το κίτρινο, το μπλε, δηλαδή τα βασικά χρώματα και το ιώδες, το πράσινο, το βιολετί και το πορτοκαλί και το ροζ. Το ουράνιο τόξο στην πραγματικότητα είναι ένα συνεχές φάσμα και εμφανίζονται και όλες οι ενδιάμεσες αποχρώσεις των παραπάνω χρωμάτων.

Συζητήσαμε γι΄αυτό το φαινόμενο καθώς και για το καιρικό φαινόμενο της ηλιοφάνειας.

Φτιάξαμε έναν άνθρωπο ουράνιο τόξο και μάθαμε το γράμμα “Η” του ήλιου.8

 

Ένατη δραστηριότητα

Τέλος, ασχοληθήκαμε και με το καιρικό φαινόμενο του αέρα. Με αφορμή τον μύθο που παρακολουθήσαμε: Ο Ήλιος και ο Βόρειος Άνεμος συζητήσαμε για το καιρικό φαινόμενο του αέρα. Που υπάρχει ο αέρας: μπορούμε να τον δούμε, να τον πιάσουμε ή να τον μυρίσουμε; Με τη βοήθεια δύο βιβλίων “αέρας” και “η ζωή στον αέρα”, δραματοποιήσαμε το περιεχόμενό τους και φτιάξαμε μία κατασκευή – πείραμα για να “ακούσουμε” τον ήχο του ανέμου.334976157 6515082655203204 7253739169373320666 n1

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση