19 και 23/01/2024 Παρακολούθηση προγράμματος ευαισθητοποίησης του μαθητικού πληθυσμού του Δήμου Καλλιθέας
Επισκέφτηκαν το σχολείο μας και ενημέρωσαν τους/τις μαθητές/τριες της Α’ Γυμνασίου οι: Ράιου Δήμητρα και Μαλαφούρη Ιωάννα από το Κ.Υ. του Δ. Καλλιθέας στο πλαίσιο υλοποίησης δράσεων που αφορούν την ευαισθητοποίηση του μαθητικού δυναμικού της Καλλιθέας. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από την 1η Υ.Π.Ε. σε συνεργασία με το Υ. Υγείας και το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
Την πρωτοβουλία και την επιμέλεια για την πραγματοποίηση της δράσης είχε η Σουλελέ Παναγιώτα ΠΕ02 Φιλόλογος,Υποδιευθύντρια του σχολείου.
21/01/2024 Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης από την ομάδα του Πολιτιστικού Προγράμματος “Φιλαναγνωσία και Τέχνη: ταξίδι προς μια συμπεριληπτική κοινωνία”
Στο πλαίσιο του Πολιτιστικού Προγράμματος “Φιλαναγνωσία και Τέχνη: ταξίδι προς μια συμπεριληπτική κοινωνία” οι συμμετέχοντες/ουσες μαθητές/τριες παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση “Ποιος σκότωσε τον σκύλο τα μεσάνυχτα;” την Κυριακή 21/01/2024. Η παράσταση βασίζεται στο ομώνυμο λογοτεχνικό βιβλίο του συγγραφέα Μαρκ Χάντον, το οποίο οι μαθητές/τριες είχαν διαβάσει. Μετά το πέρας της παράστασης και με αφόρμηση τις ερωτήσεις του κοινού έγινε μια ζωντανή και εποικοδομητική συζήτηση με τους/τις ηθοποιούς γύρω από θέματα διαφορετικότητας, συμπερίληψης αλλά και καλλιτεχνικής έκφρασης και δημιουργίας.
Λίγα λόγια για το έργο….
Το «Ποιος σκότωσε το σκύλο τα μεσάνυχτα;» αποτελεί το ημερολόγιο που κρατά με τη παρότρυνση της αγαπημένης του δασκάλας, ο Κρίστοφερ Μπουν, ένα δεκαπεντάχρονο αγόρι στο φάσμα του αυτισμού.
Η ιστορία του ξεκινά ως ένα αστυνομικό μυθιστόρημα. Ένα βράδυ βρίσκει νεκρό τον Ουέλινγκτον, το σκύλο της γειτόνισσάς του κι αποφασίζει να εξιχνιάσει το μυστήριο. Η έρευνα όμως αυτή, αναπάντεχα, θα τον οδηγήσει στην ανακάλυψη μιας μεγάλης αλήθειας για την χαμένη από καιρό μητέρα του.
Η συγκινητική του ιστορία μας φέρνει αντιμέτωπους με ρεαλισμό αλλά και τρυφερότητα με ζητήματα που απασχολούν τους εφήβους και όσους τους περιβάλλουν, όπως η αναζήτηση της ταυτότητας, οι διαπροσωπικές σχέσεις και κυρίως η δυσκολία στην επικοινωνία…
Η ιστορία του Κρίστοφερ ξεκινά ως αστυνομικό μυθιστόρημα αλλά καταλήγει σε μια συγκινητική και βαθιά ανθρώπινη συνάντηση με ένα άλλο «σύμπαν» σκέψης και ύπαρξης. Ένα μάθημα ζωής που μας προκαλεί να δούμε τον κόσμο μέσα από τα μάτια ενός ιδιαίτερου εφήβου. Όπως, λίγο ή πολύ, είναι όλοι.
(Από το σημείωμα της παράστασης)
Τη δράση επιμελήθηκαν οι εκπαιδευτικοί του Πολιτιστικού Προγράμματος “Φιλαναγνωσία και Τέχνη: ταξίδι προς μια συμπεριληπτική κοινωνία”: Ντούνη Μ. ΠΕ02.50 Φιλόλογος Ειδικής Αγωγής, Αράπογλου Ευφ. – Μ. ΠΕ05 Γαλλικής Φιλολογίας και Στυλιανάκη Ελ. ΠΕ03.50 Μαθηματικός Ειδικής Αγωγής.
12/01/2024 Διαδικτυακή ενημέρωση της ομάδας του Περιβαλλοντικού Προγράμματος “Να’ χαμε και δυο στάλες μέλι…” από γεωπόνο

Στο πλαίσιο του Περιβαλλοντικού Προγράμματος “Να’ χαμε και δυο στάλες μέλι…” οι συμμετέχοντες/ουσες μαθητές/τριες παρακολούθησαν τη διαδικτυακή ενημέρωση με θέμα: “Η ανατομία της μέλισσας και οι κάτοικοι της φωλιάς”, στο εργαστήριο Πληροφορικής την Παρασκευή 12/01/2024 από την Αγγελοπούλου Ευγ. γεωπόνο.
Αναλυτικά η διαδικτυακή παρουσίαση στο ιστολόγιο της Περιβαλλοντικής Ομάδας.
Την ευχαριστούμε πολύ για την παρουσίαση της και ευελπιστούμε και σε άλλες διαδικτυακές συναντήσεις.
Τη δράση επιμελήθηκαν οι εκπαιδευτικοί του Περιβαλλοντικού Προγράμματος “Να’ χαμε και δυο στάλες μέλι…” Αγγελοπούλου Χ. ΠΕ86 Πληροφορικής και Πανά Δ. ΠΕ04.01 Φυσικός.
Ψηφιακό ημερολόγιο 2024 από την Περιβαλλοντική ομάδα “Να’ χαμε και δυο στάλες μέλι…”
Οι μαθητές/τριες του περιβαλλοντικού προγράμματος δημιούργησαν το παρακάτω ψηφιακό ημερολόγιο 2024 με την εφαρμογή canva.com. Πατήστε πάνω στην παρακάτω εικόνα.
Διαδικτυακές χριστουγεννιάτικες ευχές από την Περιβαλλοντική ομάδα “Να’ χαμε και δυο στάλες μέλι…”
Οι 30 μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί Αγγελοπούλου Χ. ΠΕ86 Πληροφορικής και Πανά Δ. ΠΕ04.01 Φυσικός του προγράμματος σας εύχονται μέσα από ένα padlet:
22/12/2023 Εκκλησιασμός μαθητών/τριών & εκπαιδευτικών
20 και 21/12/2023 Παρακολούθηση διαδραστικής κινηματογραφικής ταινίας
Στο πλαίσιο δράσης για την αντιμετώπιση της Βίας και Σχολικού εκφοβισμού την Τετάρτη 20 και την Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2023 οι μαθητές/τριές μας παρακολούθησαν την πολύ ενδιαφέρουσα και εγκεκριμένη από το Υπουργείο Παιδείας 3D διαδραστική κινηματογραφική ταινία “Νικάμε τη Βία και τον Σχολικό εκφοβισμό”. Η προβολή πραγματοποιήθηκε από τον οργανισμό Φωτόγραμμα στον κινηματογράφο Αθήναιον.
Η ταινία εκτυλίσσεται σε μια μελλοντική εποχή όπου η βία και ο σχολικός εκφοβισμός έχουν εκλείψει και θεωρούνται ξεπερασμένα και στο σενάριο διαφαίνεται ότι χάρη στις συντονισμένες ομαδικές προσπάθειες όλων των φορέων και της σωστής αντιμετώπισης από ομάδες δράσης των ίδιων των μαθητώντριών μειώθηκαν και σταδιακά εξαφανίστηκαν τα φαινόμενα.
Πριν την έναρξη αλλά και μετά το τέλος της προβολής πραγματοποιήθηκε εποικοδομητική συζήτηση σχετικά με το θέμα.
16/12/2023 Πραγματοποίηση Χριστουγεννιάτικου Bazaar στο σχολείο μας
Το Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2023 στις 18:00-22:00 ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, σε συνεργασία με το Σύλλογο Διδασκόντων και τους μαθητές/τριες πραγματοποίησε το🎅Χριστουγεννιάτικο BAZAAR 🎄 στην αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του σχολείου μας.
Κατά τη διάρκεια της γιορτής, οι μαθητές/τριες τραγούδησαν κάλαντα από όλη την Ελλάδα και χόρεψαν.
Μας περίμεναν πλούσια Χριστουγεννιάτικα δώρα και κεράσματα, ενώ πραγματοποιήθηκε κλήρωση για τα 218 δώρα της λαχειοφόρου αγοράς.
Συγχαρητήρια στους γονείς/κηδεμόνες, μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς που βοήθησαν για την πραγματοποίηση της όμορφης γιορτής.
15/12/2023 Εκπαιδευτική επίσκεψη στο «Κέντρο Επεξεργασίας, Ελέγχου και Πιστοποίησης Δασικού Πολλαπλασιαστικού Υλικού», στην Αμυγδαλέζα Αχαρνών
Στο πλαίσιο του μαθήματος της Βιολογίας της Β’ Γυμνασίου και του περιβαλλοντικού προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων “ Να’ χαμε δύο στάλες μέλι…” που υλοποιείται στο σχολείο μας, πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Εκκοκκιστήριο Αμυγδαλέζας Αττικής.
Οι μαθητές/τριες του Β2 και 5 μαθητές/τριες των Γ2 και Γ3 μαζί με τις συνοδούς εκπαιδευτικούς Αγγελοπούλου Χ. ΠΕ86 Πληροφορικής, Χατζηπαπά Γ. ΠΕ04.02 Χημικό και Πανά Δ. ΠΕ04.01 Φυσικό είχαν την ευκαιρία αφού μεταφερθούν δωρεάν με τουριστικό λεωφορείο στο «Κέντρο Επεξεργασίας, Ελέγχου και Πιστοποίησης Δασικού Πολλαπλασιαστικού Υλικού», στην Αμυγδαλέζα Αχαρνών:
- να παρακολουθήσουν μία σύντομη παρουσίαση με τα βασικά σημεία της αποστολής και του ρόλου του κέντρου,
- να ξεναγηθούν στους χώρους και να ενημερωθούν για τον τρόπο παραλαβής, διαλογής, επεξεργασίας των σπόρων των δασικών ειδών και διατήρησης/αποθήκευσης τους,
- να παρακολουθήσουν το Βιωματικό Εργαστήριο – «Φυτεύουμε τον σπόρο της ελπίδας» όπου έγιναν σπορές με μεσογειακά είδη σε κατάλληλα γλαστράκια,
- να πληροφορηθούν
- για τους οργανισμούς (φυτικούς και ζωικούς) που ζουν στα μεσογειακά οικοσυστήματα έχουν αναπτύξει μηχανισμούς απόκρισης στις περιβαλλοντικές πιέσεις ώστε να επιβιώνουν στις συνθήκες που διαμορφώνει το μεσογειακό κλίμα. Οι προσαρμογές αυτές αφορούν κυρίως στην έλλειψη νερού, που συνδυάζεται με υψηλές θερμοκρασίες, στην περιοδική δράση της φωτιάς, στην απαιτούμενη οικονομία στα θρεπτικά στοιχεία και στο χειμερινό ψύχος.
- για την μυστική ζωή των δέντρων, την βλάστηση του δάσους, ένα μυστηριώδες και γεμάτο ζωή σύμπαν, προβάλλοντας μια εντελώς καινούρια θεώρηση του δάσους και των φυτών για τον πλανήτη, το περιβάλλον και την υγεία τους.
- να τους δοθεί κέρασμα με επιλεγμένα βιολογικά προϊόντα από το δίκτυο open farm.
Τη δράση επιμελήθηκε η Αγγελοπούλου Χ. ΠΕ86 Πληροφορικής, συντονίστρια του περιβαλλοντικού προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων “Να’ χαμε και δύο στάλες μέλι…”.
















