2023-24
1.Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων: “Ένα ταξίδι στα ανθρώπινα δικαιώματα καρέ-καρέ”
με συντονίστρια την εκπαιδευτικό: Κοντζιά Ζ. ΠΕ01 Θεολόγο και
συμμετέχων τον εκπαιδευτικό: Γιατρά Π. ΠΕ07 Γερμανικής Γλώσσας.
2.Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων: “Φιλαναγνωσία και Τέχνη: ταξίδι προς μια συμπεριληπτική κοινωνία“
με συντονίστρια την εκπαιδευτικό: Ντούνη Μ. ΠΕ02.50 Φιλόλογο Ειδικής Αγωγής και
συμμετέχουσες τις εκπαιδευτικούς: Αράπογλου Ευφ. – Μ. ΠΕ05 Γαλλικής Φιλολογίας και Στυλιανάκη Ελ. ΠΕ03.50 Μαθηματικό Ειδικής Αγωγής.
2022-23
1.Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων: “Πολιτιστικές διαδρομές στο Δήμο Καλλιθέας“
με συντονίστρια την εκπαιδευτικό: Σουλελέ Π. ΠΕ02 Φιλόλογος και
συμμετέχουσες τις εκπαιδευτικούς: Καραταράκη Αθ. ΠΕ02 Φιλόλογο, Κοντζιά Ζ. ΠΕ01 Θεολόγο.
2.Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων: “I learn your language, you learn mine“
με συντονιστή τον εκπαιδευτικό: Γιατρά Π. ΠΕ07 Γερμανικής Γλώσσας
και συμμετέχουσα την εκπαιδευτικό: Κοντζιά Ζ. ΠΕ01 Θεολόγο.
2021-22
1.Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων: “ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΑΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ“
με συντονίστρια την εκπαιδευτικό: Σοφία Κούκου ΠΕ02 Φιλόλογο και μαθητές του Β2.
Εντάσσεται στη θεματολογία: Μαθητικός Τύπος, Ψηφιακός Γραμματισμός.
Σκοπός του προγράμματος είναι να ερευνήσουν τα παιδιά διαφορετικά θέματα ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους, θέματα που αφορούν το σχολείο και την πόλη τους.
Να έρθουν σε επαφή με διάφορα κειμενικά είδη και με τα πολυτροπικά κείμενα (με φωτογραφία κυρίως). Να αναπτύξουν κριτική σκέψη και να γίνουν συντάκτες
περιοδικού τύπου. Να λειτουργήσουν συνεργατικά και να έχουν εμπειρία και γνώση για το τι είναι είδηση.
Τα παιδιά δουλεύουν σε ομάδες ή ατομικά, εντός και εκτός σχολείου. Συλλέγουν υλικό και κάνουν πρωτογενή και δευτερογενή έρευνα.
Οι συναντήσεις τους πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων και κάθε Τρίτη μετά το τέλος της 6ης ώρας.
Το πρόγραμμα θα διαρκέσει μέχρι το τέλος της ακαδημαϊκής χρονιάς.
Το περιοδικό είναι διαθέσιμο στο https://sokoukou.sites.sch.gr/.
2.Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων: “Μουσείο πολιτισμών“
Λόγω των υγειονομικών περιορισμών δημιουργήθηκαν 5 τμήματα:
- “Μουσείο πολιτισμών-Το μέλλον της Ευρώπης“ με συντονιστή τον εκπαιδευτικό: Παναγιώτη Γιατρά ΠΕ07 Γερμανικής Γλώσσας και συμμετέχουσα την εκπαιδευτικό: Μπαρτζώκα Ε. ΠΕ05 Γαλλικής Γλώσσας κάθε Παρασκευή με μαθητές του Γ2.
- “Μουσείο πολιτισμών-Τεχνολογία στο παρόν και στο μέλλον“ με συντονίστρια την εκπαιδευτικό: Φραγκούλη Ι. ΠΕ03 Μαθηματικός κάθε Παρασκευή με μαθητές του Β3.
- “Μουσείο πολιτισμών-Μουσική και μόδα“ με συντονίστρια την εκπαιδευτικό: Σουλελέ Π. ΠΕ02 Φιλόλογο και συμμετέχουσα την εκπαιδευτικό: Σπυροπούλου Σ. ΠΕ02 Φιλόλογο κάθε Παρασκευή με μαθητές του Β1.
- “Μουσείο πολιτισμών-Τέχνη και λογοτεχνία“ με συντονίστρια την εκπαιδευτικό: Οροκλού Μ. ΠΕ02 Φιλόλογο κάθε Παρασκευή με μαθητές του Γ1.
- “Μουσείο πολιτισμών-Αθλητισμός και διατροφή“ με συντονίστρια την εκπαιδευτικό: Κοντζιά Ζ. ΠΕ01 Θεολόγο κάθε Παρασκευή.
2019-20
Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων: “Μουσείο Πολιτισμών”
με συντονιστή τον εκπαιδευτικό: Παναγιώτη Γιατρά ΠΕ07 Γερμανικής Γλώσσας και
συμμετέχουσες τις εκπαιδευτικούς: Σοφία Σπυροπούλου ΠΕ02 Φιλόλογο και Ελβίρα Μπαρτζώκα ΠΕ05 Γαλλικής Γλώσσας.
2018-19
1.Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων: “Τα Μαθηματικά ως βασικό στοιχείο του πολιτισμού μας“: Ιστολόγιο
με συντονίστρια την εκπαιδευτικό: Αναγνωστοπούλου Σ. ΠΕ03 Μαθηματικό
2.Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων: “I learn your language you learn mine“
με συντονιστή τον εκπαιδευτικό: Γιατρά Π. ΠΕ07 Γερμανικής Φιλολογίας.
Δράσεις:
Ημερήσια σχολική επίσκεψη στο πλαίσιο καινοτόμων δράσεων στην Αίγινα με σκοπό οι μαθητές να επισκεφθούν το “κυβερνείο” σπίτι του Καζαντζάκη και το αρχαιολογικό μουσείο στην πόλη της Αίγινας και έτσι να παρουσιάσουν έναν πολιτιστικό χώρο της αρεσκείας τους.
3.Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων: “Η ζωή είναι υπέροχη”
με συντονίστρια την εκπαιδευτικό: Σουλελέ Π. ΠΕ02 Φιλόλογο και
συμμετέχουσα την εκπαιδευτικό: Ελβίρα Μπαρτζώκα ΠΕ05 Γαλλικής Γλώσσας.
4.Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων: “Το θέατρο στην εκπαίδευση: από την θεωρία στην πράξη“
με συντονίστρια την εκπαιδευτικό: Ελβίρα Μπαρτζώκα ΠΕ05 Γαλλικής Γλώσσας και
συμμετέχουσα την εκπαιδευτικό: Σουλελέ Π. ΠΕ02 Φιλόλογο.
Δράσεις:
(α) Παρουσίαση της θεατρικής παράστασης “Η ζωή είναι υπέροχη” στο 11ο Μαθητικό Φεστιβάλ 2019 του Δήμου Καλλιθέας σε συνεργασία με την Ένωση Συλλόγων Γονέων Καλλιθέας στο Δημοτικό θέατρο στις 29/03/2019.
(β) Παρουσίαση του προγράμματος στο Φεστιβάλ Σχολικών Προγραμμάτων σχολ. έτους 2018-19 στο συγκρότημα σχολείων Πρότυπου Γυμνασίου και Λυκείου Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης στις 21/5/2019.
(γ) Ημερήσια σχολική επίσκεψη στο πλαίσιο καινοτόμων δράσεων στην Αίγινα με σκοπό οι μαθητές να επισκεφθούν το “κυβερνείο” σπίτι του Καζαντζάκη και το αρχαιολογικό μουσείο στην πόλη της Αίγινας και έτσι να παρουσιάσουν έναν πολιτιστικό χώρο της αρεσκείας τους.
2017-18
1.Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων: “Η συμβολή της Ορθοδοξίας στη διατήρηση της εθνικής ταυτότητας και παιδείας”
με συντονίστρια την εκπαιδευτικό: Σουλελέ Π., ΠΕ02 Φιλόλογο και
συμμετέχουσες τις εκπαιδευτικούς: Σπυροπούλου Σ., ΠΕ02 Φιλόλογο και Κουρούτσαλτη Μ. ΠΕ01 Θεολόγο.
2.Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων: “Η ιστορία της Καλλιθέας“
με συντονίστρια την εκπαιδευτικό: Καραταράκη Αθ. ΠΕ02 Φιλόλογο.
3.Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων: “Η Μυθολογία στον κόσμο”
με συντονιστή τον εκπαιδευτικό: Γιατρά Π. ΠΕ07 Γερμανικής Φιλολογίας.
4.Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων: “Από τη θεωρία στην πράξη”
με συντονίστρια την εκπαιδευτικό: Μπαρτζώκα Ελ. ΠΕ05 Γαλλικής Φιλολογίας.
2016-17
1.Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων: “Χοροί, παραδόσεις, ήθη και έθιμα στη Θράκη”
με συντονιστή τον εκπαιδευτικό: Παπαδολιόπουλο Α. ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής, Δ/ντή του σχολείου και
συμμετέχουσα την εκπαιδευτικό: Αναγνωστοπούλου Σ. ΠΕ03 Μαθηματικό, Υποδ/ντρια του σχολείου.
2.Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων: “Αναζητώντας την ιστορία της περιοχής μας”
με συντονίστρια τη εκπαιδευτικό: Καραταράκη Αθ. ΠΕ02 Φιλόλογο.
3.Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων: “Γιορτάζοντας τις παραδόσεις του κόσμου”
με συντονιστή τον εκπαιδευτικό: Γιατρά Π. ΠΕ07 Γερμανικής Φιλολογίας.
2015-16
Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων: “Ο Παραδοσιακός χορός βασικό στοιχείο του πολιτισμού μας”
με συντονιστή τον εκπαιδευτικό: Παπαδολιόπουλο Α. ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής, Δ/ντή του σχολείου.
2014-15
Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων: “Από το Αρχαίο Προσωπείο στη σύγχρονη Μάσκα”
με συντονίστρια τη εκπαιδευτικό: Θεοχάρη Αικ. ΠΕ81.
2013-14
Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων: “Λέσχη Ανάγνωσης: Μαθηματικά και Λογοτεχνία”
με συντονίστρια τη εκπαιδευτικό: Αναγνωστοπούλου Σταυρούλα ΠΕ03 Μαθηματικό και
συμμετέχουσα τις εκπαιδευτικούς: Πηλιχού Μαρία ΠΕ06 Αγγλικής Φιλολογίας και Σουλελέ Παναγιώτα ΠΕ02 Φιλόλογο.
(κάθε Παρασκευή 14:05-15:30)
2011-12
1.Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων: Παραδοσιακοί χοροί : “Ο Παραδοσιακός χορός βασικό στοιχείο του πολιτισμού μας”
με συντονιστή τον εκπαιδευτικό: Παπαδολιόπουλο Α. ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής, Δ/ντή του σχολείου.
2.Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων: Διαπολιτισμικότητα : “Ανθρώπινα Δικαιώματα”
με συντονιστή τον εκπαιδευτικό: Γιατρά Π. ΠΕ07 Γερμανικής Φιλολογίας.
3.Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων: Ζωγραφική στον υπολογιστή : “Πρόγραμμα προσέγγισης της τέχνης μέσα από τη δημιουργία εικαστικής εικόνας σε Η/Υ”
με συντονιστή τον εκπαιδευτικό: Νικολάου Β. ΠΕ08 Καλλιτεχνικών.
4.Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων: “Μουσική Κινηματογράφος”
με συντονίστρια την εκπαιδευτικό: Μαράκα Ε. ΠΕ79 Μουσικής.