Επισκέφτηκαν το σχολείο μας και ενημέρωσαν τους/τις μαθητές/τριες της Α’ Γυμνασίου οι: Ράιου Δήμητρα και Μαλαφούρη Ιωάννα από το Κ.Υ. του Δ. Καλλιθέας στο πλαίσιο υλοποίησης δράσεων που αφορούν την ευαισθητοποίηση του μαθητικού δυναμικού της Καλλιθέας. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από την 1η Υ.Π.Ε. σε συνεργασία με το Υ. Υγείας και το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
Την πρωτοβουλία και την επιμέλεια για την πραγματοποίηση της δράσης είχε η Σουλελέ Παναγιώτα ΠΕ02 Φιλόλογος,Υποδιευθύντρια του σχολείου.

