
Μαθητές από την Αθήνα, την Καρδίτσα, τον Πύργο Ηλείας, ακόμη και από τα Καρδάμυλα της Χίου
ήρθαν στον Βόλο σε αυτό το μοναδικό φεστιβάλ που θύμιζε γιορτή πρωτοπορίας και καινοτομίας.
.

H Ομάδα μας με το όνομα Digi Ninja δημιούργησε:
.
12ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου
.
1. Λαβύρινθος – Tίτος Ντ., παιχνίδι σε προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch
Προγραμματισμός: Scrtach
Περιγραφή: Χρησιμοποιώντας τα βελάκια από το πληκτρολόγιο οδήγησε τη μπάλα μέχρι το διαμάντι. Πρόσεξε να μην ακουμπήσεις στις μαύρες γραμμές γιατί θα χάσεις ζωή. Έχεις 100 δευτερόλεπτα να φτάσεις στο τέρμα και 3 ζωές.
Link Παιχνιδιού: https://scratch.mit.edu/projects/1173167853/fullscreen/
.
2. Football – Τίτος Ντ., παιχνίδι σε προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch
Προγραμματισμός: Scrtach
Περιγραφή: Έχεις 100 δευτερόλεπτα να βάλεις 15 γκολ. Μπορείς;
Link Παιχνιδιού: https://scratch.mit.edu/projects/1173161405/fullscreen/
.
Δ.Σ. Άλλης Μεριάς
.
3. Craft Land – Γιώργος Τ. (ΣΤ’ Τάξη) πρωτότυπο παιχνίδι σε προγραμματιστικό περιβάλλον Unity,
σχεδιασμός σε Krita και μουσική από το Pixabay.
Προγραμματισμός: Unity – sandbox/level editor game
Περιγραφή: Σχεδίασε χρησιμοποιώντας τη φαντασία σου. Στο inventory θα βρεις όλα τα απαραίτητα εργαλεία.
Το παιχνίδι μπορείτε να το παίξετε online στον παρακάτω σύνδεσμο ή να το κατεβάσετε τόσο σε Windows όσο και σε Android (Tablet ή κινητό).
Link Παιχνιδιού: https://loller-games.itch.io/craftland

Στην αρχή ήταν διαφορετικό από την μορφή που δώσαμε σήμερα καθώς δημιουργώντας αλλάζαμε τα στοιχεία και τα objects.
.
4. Bob Comes – Αλέξανδρος Χ. & Σπύρος Κ. (ΣΤ’ Τάξη) πρωτότυπο παιχνίδι σε Scratch (14 Levels)
.
Προγραμματισμός: Scrtach
Περιγραφή: Χρησιμοποιώντας τα βελάκια από το πληκτρολόγιο οδήγησε τον Bob έτσι ώστε να βρει το κλειδί και να ξεκλειδώσει το κλουβί με τις μπανάνες.

Link Παιχνιδιού: https://scratch.mit.edu/projects/1154239926
.
Να αναφέρουμε ότι στη διοργάνωση συμμετείχαν περισσότερα από 30 σχολεία.
Κάθε σχολείο είχε τον δικό του πάγκο όπου παρουσίαζε τη δουλειά του.
Κάθε μαθητής μπορούσε να πλησιάζει, να παίζει ή να ρωτάει πως κατασκευάστηκε, τι υλικά χρειάστηκαν, πόσο χρόνο πήρε ή ακόμα και να δει τον κώδικα/προγραμματισμό.
Στη διάρκεια της ημέρας υπήρχαν προγραμματισμένα εργαστήρια (workshops) τα οποία γίνονταν από μαθητές του 1ου Πειραματικού Γυμνασίου και Λυκείου Βόλου.
Οι μαθητές μας παρακολούθησαν εργαστήριο για Arduino, για ρομποτικό EV3 και εκτύπωση σε 3D εκτυπωτή.
Επίσης στο προαύλιο του σχολείου είχαν στηθεί 4 τηλεσκόπια και οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δουν τον ήλιο και τις εκρήξεις του.