Μέσα στο πλαίσιο της εσωτερικής αξιολόγησης του σχολείου μας και του 3ου άξονα «Σχέσεις μεταξύ μαθητών», την τρέχουσα σχολική χρονιά υλοποιήσαμε το πρόγραμμα «Το Μονοπάτι της Ειρήνης».
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα πρόκειται για έναν τρόπο διαχείρισης των συγκρούσεων μεταξύ των μαθητών/τριών με ηρεμία. Στόχος μας ήταν να γνωρίσουν τα παιδιά τα βασικά βήματα τα οποία πρέπει να ακολουθήσουν για μια ειρηνική επίλυση μιας διένεξης που μπορεί να έχουν είτε κατά τη διάρκεια του μαθήματος είτε κατά τη διάρκεια του διαλείμματος στο παιχνίδι τους.
«Το Μονοπάτι της Ειρήνης» παρουσιάστηκε σε τρία τμήματα με δειγματικές διδασκαλίες.
Στις δειγματικές διδασκαλίες χρησιμοποιήθηκε το χαλάκι με το μονοπάτι της ειρήνης, δημιουργία των παιδιών της Στ από το πρόγραμμα της προηγούμενης χρονιάς.
Η αντίστοιχη αφίσα με τα βασικά βήματα του μονοπατιού της ειρήνης που αναρτήθηκε στις αίθουσες όπου έγιναν οι δειγματικές διδασκαλίες.
Τα παιδιά της Ε τάξης, υπό την καθοδήγηση της συντονίστριας της Ομάδας Δράσης του 3ου Άξονα και κατόπιν συνεννοήσεως με την Ομάδα Δράσης του 6ου Άξονα της εσωτερικής αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας «Ηγεσία – Οργάνωση της Σχολικής Μονάδας», προχώρησαν στο επόμενο βήμα της δράσης:
σχεδίασαν με στένσιλ το μονοπάτι της ειρήνης στο προαύλιο του σχολείου, έτσι ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από το σύνολο των παιδιών του σχολείου κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων.
Στόχος μας για την επόμενη σχολική χρονιά είναι να γίνουν δειγματικές διδασκαλίες και στα υπόλοιπα τμήματα και να σχεδιαστούν περισσότερα μονοπάτια της ειρήνης και σε άλλα σημεία του προαυλίου του σχολείου μας,