1 1

Επίσκεψη αστυνομίας

Επίσκεψη της Ελληνικής Αστυνομίας

1 1Το Φεβρουάριο καλέσαμε στο νηπιαγωγείο την ομάδα της άμεσης δράσης για να γνωρίσουμε το επάγγελμα του αστυνομικού και τις δράσεις της αστυνομίας.            2 1 Ενημερωθήκαμε και για τους κανόνες ασφαλείας του σώματός μας                    3 1

Επικοινωνήσαμε με το κέντρο της άμεσης δράσης                     4 1

Και στην αυλή μας περίμενε ένα περιπολικό !                5 1

Νιώσαμε για λίγο αστυνομικοί!                  6 1

Προσφέραμε και εμείς το δικό μας δώρο, τις ζωγραφιές μας για να μας θυμούνται!                   7 1

Σας ευχαριστούμε πολύ για όσα μάθαμε

8 1

1

« Τον εαυτό μου προσέχω ατύχημα μην έχω» – Σχεδιασμός

Τον εαυτό μου προσέχω ατύχημα μην έχω

1

Με αφορμή τα ατυχήματα που γίνονται καθημερινά  στον χώρο του νηπιαγωγείου και τις συνηθισμένες αρνητικές αντιδράσεις των παιδιών (πανικός –κλάματα), θεωρήσαμε απαραίτητη την γνωριμία των παιδιών με τα συνηθέστερα είδη ατυχημάτων (έγκαυμα, πνιγμό, αιμορραγία, ανακοπή) και την εκμάθηση εξειδικευμένων τρόπων αντιμετώπισης του καθενός, στον βαθμό που τους επιτρέπει η ηλικία τους. Παράλληλα τα παιδιά στα πλαίσια του συγκεκριμένου προγράμματος θα μάθουν να διαχειρίζονται τα συναισθήματα τους, να μην πανικοβάλλονται, να αντιδρούν ψύχραιμα και να προσφέρουν βοήθεια στον εαυτό τους ή σε όποιον την χρειάζεται.

Διερευνήσαμε τις πρότερες γνώσεις των παιδιών….

3

Και αποφασίσαμε τι θέλουμε να μάθουμε…..

2

Ζητήσαμε και τη βοήθεια των γονιών μας…

4

Τι ατυχήματα μπορούν να μας συμβούν στο σχολείο;

5

Το νηπιαγωγείο , ένας χώρος δημιουργίας , παιχνιδιού και μάθησης κρύβει αρκετούς κινδύνους ατυχημάτων. Εμείς τους εντοπίσαμε, τους φωτογραφίσαμε και τους επικοινωνήσαμε σε όλους ώστε να αποφεύγουμε όσο είναι δυνατόν τα ατυχήματα.

Η τάξη μας και τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε ….

6

7

8

Τα συρταράκια των εργασιών μας και ο χώρος για τις τσαντούλες μας….

9

Οι κοινόχρηστοι χώροι….

10

11Ο χώρος προετοιμασίας των γευμάτων….

12Η τουαλέτα….13

Αλλά και ο χώρος της αυλής…..

14

15Και τα παιχνίδια της παιδικής χαράς…..18

17

16Και όταν στο διάλειμμά μας  χρησιμοποιούμε παιχνίδια ψυχοκίνησης, πρέπει να προσέχουμε πολύ…..

19

20

IMG 9396

“Οι ήρωες μας εμπνέουν”

Η προσέγγιση στα ιστορικά γεγονότα της 25ης Μαρτίου θέλει προσοχή και ευαισθησία!

Να ταιριάζει στις ψυχές των μικρών παιδιών, να μη χάνετε η ουσία!

Βιβλία, εικόνες, σημαίες, φορεσιές μπήκαν στις τάξεις και το ενδιαφέρον των παιδιών δυνάμωσε!

2 1

Να μάθουμε για τους πρωταγωνιστές, να πάρουμε έμπνευση, να γίνει ρόλος!

Το κρυφό σχολειό, οι Ναουσαίες, τα παλληκάρια που δίνουν τον όρκο αλλά και ο Ευαγγελισμός!

Να ετοιμαστεί η πρόσκληση !

3 1

Και το σκηνικό!

1 1

Και καλοδεχτήκαμε τους γονείς, παππούδες και γιαγιάδες!

IMG 9310

IMG 9386

Ο Ευαγγελισμός!

IMG 9405

Το κρυφό σχολειό!IMG 9384Οι Ναουσσαίες!
IMG 9392
Και τα παλληκάρια μας!

IMG 9394

Και η ορχήστρα μας! Παραδοσιακά όργανα και ρυθμός!

IMG 9412

IMG 9410 IMG 9413

Χρόνια Πολλά στην Ελλάδα μας!

IMG 9141

Με αρμονία….η ζωή έχει ουσία

Πόσο τυχερά τα παιδάκια μας που επισκέφτηκαν

ένα διαφορετικό σχολείο! Ένα σχολείο γεμάτο μουσική!

Και με τέτοιους γονείς δίπλα μας!

IMG 9129
IMG 9137

Οι φιλόξενοι ιδιοκτήτες άνοιξαν την πόρτα και την αγκαλιά τους

και το ταξίδι της μουσικής ξεκίνησε!!!

1ος σταθμός η αίθουσα των κρουστών!

Δάσκαλος, ο αγαπημένος μας κ. Γιώργος!

Ευτυχώς που υπήρχε μόνωση!! Το ευχαριστηθήκαμε όλοι!

Ρυθμός, ένταση, συγχρονισμός !

IMG 9140

 

κρ

2ος σταθμός, τα έγχορδα! Ο κ. Βασίλης μας έπαιξε λαούτο, ούτι, μπουζούκι και τζουρά,

ένα όργανο φτιαγμένο από τα μαγικά χέρια του κ. Σταύρου, παππού της Αριάνας!

Παραδοσιακά μονοπάτια!

Εμείς, το δώσαμε και κατάλαβε με την ηλεκτρική κιθάρα!

IMG 9162 1

ε

3ος σταθμός, η αίθουσα του βασιλιά, το επιβλητικό πιάνο με την κ. Σοφία!

Σαξόφωνο, βιολί, ακορντεόν και φυσικά πιάνο! Η ατμόσφαιρα μύριζε κλασική μουσική!

IMG 9190 1

π

Και καταλήξαμε στην αίθουσα δημιουργίας με ένα παιχνίδι!

IMG 9225

Φύγαμε με δώρα, υλικά αλλά περισσότερο άυλα,

χαραγμένα στην ψυχή για αυτήν την όμορφη εμπειρία!

Ευχαριστούμε θερμά τόσο το ωδείο, όσο και τους γονείς που μας συνόδευσαν!

Ιδιαίτερα κ. Γιώργο Κορτσινίδη!
IMG 9215

 

IMG 9024

Η τρελή αποκριά!

Πόσο πολύ περιμένουν τα παιδιά αυτήν την εποχή!

Να ντυθούν καρναβαλάκια, να ξεσαλώσουν!!
IMG 8852

IMG 8953

IMG 8954

IMG 8951

Η τσικνοπέμπτη μας βρήκε έτοιμους!

Αστυνόμοι, σούπερ ήρωες, βασιλιάδες και πριγκίπισσες!

και πολλά άλλα!

3

Χορέψαμε με τα διεθνή πρότυπα!

Κρατήσαμε όμως και τις παραδόσεις!

Με Κοζανίτισα δασκάλα, στις Απόκριες χορεύεις…

Περιστέρια – Κοζάνη

4

Τσικνίσαμε ! Και άρχισε ο χορός! Μεγάλοι και μικροί!

Και ο mr Happy, ευκαιρία δεν χάνει!

5

Και μια ιδέα της κ. Τούλας καθόρισε το φετινό καρναβάλι!

Το παραμύθι….

 Η αλεπού η καπελού

έδωσε την ευκαιρία σε γονείς και παιδιά να περάσουν δημιουργικό χρόνο και

να έρθουν στο σχολείο εντυπωσιακά, τρελά, ιδιαίτερα καπέλα!!
IMG 9026

1

2

Φέτος είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο σχολείο μας και  ένα Γάλλο ζωγράφο!

Ο μεσιέ Πωλ ξετρελάθηκε με τους μικρούς μας καλλιτέχνες!

Και αυτοί μαζί του!
αρχείο λήψης

Φύγαμε με τον χαρταετό μας να πετά ψηλά

και να ζητά για όλα τα παιδιά του κόσμου

Αγάπη, υγεία, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!

8

Καλή Σαρακοστή!

IMG 9076

IMG 8732

Τίτλος: «Ξεναγοί στην πόλη μας» 4η Θεματική: Δημιουργία και καινοτομία Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία Υποθεματική: Εκπαιδευτική Ρομποτική

 

Εργαστήριο 1ο : Ξεναγός στο σχολείο μου

Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Ως προς τις γνώσεις:
● να διακρίνουν τις βασικές εντολές προγραμματισμού(π.χ. εντολές
κίνησης μπροστά-πίσω αριστερά-δεξιά)
● να αναγνωρίζουν βασικές δομές του προγραμματισμού
Ως προς τις δεξιότητες
● Να χρησιμοποιούν τις βασικές εντολές προγραμματισμού (π.χ. εντολές κίνησης μπροστά-πίσω-αριστερά-δεξιά)
● Να σχεδιάζουν απλούς αλγορίθμους (με ακολουθία και επανάληψη) για να λύσουν προβλήματα (χρησιμοποιώντας το σώμα τους και παιχνίδια προγραμματιζόμενα ή μη)
● Να κατασκευάζουν απλά ρομποτικά περιβάλλοντα αξιοποιώντας κατάλληλα υλικά
Ως προς τις στάσεις
● Να αντιμετωπίζουν την εκπαιδευτική ρομποτική ως εργαλείο που ενισχύει τη σκέψη και τις ικανότητες τους και όχι μόνο ως μέσο
διασκέδασης και ψυχαγωγίας

Τα παιδιά καλούνται

  • Να γίνουν οι ξεναγοί του σχολείου για την καινούρια δασκάλα (η πραγματική συνθήκη που δημιουργεί την ανάγκη)
  • Να γνωρίσουν στοιχεία του επαγγέλματος ενός ξεναγού και να διερευνήσουν το ρόλο του
  • Να συνεργαστούν σε μικρές ομάδες και να γίνουν ξεναγοί της τάξης τους13
  • Εργαστήριο 2ο : Επιλογή περιοχών και τρόπου ξενάγησης

Τα παιδιά επιλέγουν τα σημεία του σχολείου που πρέπει να γνωρίσει η κ. Νίκη
σχολείο
Επιλέγουν τον τρόπο με τον οποίο θα κάνουν την ξενάγηση

  • μέσα από video
  • μέσα από φωτογραφίες
  • μέσα από τις ρουτίνες της τάξης
  • μέσα από παιχνίδι!!!χγ
  • Εργαστήριο 3ο: Με τα αγγλικά μαθαίνω να προσανατολίζομαι
  • Front, back, left, right
    7
  • Εργαστήριο 4ο: Από το σπίτι στο σχολείο, ξεναγός για μια στιγμή
  • Αξιοποίηση του διαδικτυακού εργαλείου  χαρτογράφησης (πχ google maps, google earth)
  • Τα παιδιά καλούνται , να παρατηρήσουν προσεκτικά και λεπτομερώς, τη διαδρομή και να προσπαθήσουν να σκεφτούν, να ανακαλέσουν και να περιγράψουν προφορικά τη διαδρομή που ακολουθούν καθημερινά από το σπίτι στο σχολείο.Ενδεικτικές ερωτήσεις:● Τι βλέπετε/ τι ακούτε;● Τι συναντάτε στο δρόμο σας● Ακολουθείτε πάντα την ίδια διαδρομή;● Περνάτε από κάποιο από τα σημεία που βλέπετε στο χάρτη; Μπορείτε να τα εντοπίσετε;● Σας έχει κάνει εντύπωση κάποιο συγκεκριμένο σημείο; Αν ναι, γιατί;.

1 1

  • Εργαστήριο 5ο: Από το σπίτι στο σχολείο, ξεναγός με τη βοήθεια των γονιών μου!  Συνεργασία σχολείου- οικογένειας
  •  Τα παιδιά  σχεδιάζουν δύο επιπλέον σημεία (εκτός από το σπίτι και το σχολείο), τα οποία συναντούν στις διαδρομές τους, καθημερινά.
  • Οι γονείς φωτογραφίζουν αυτά τα σημεία
  • Δημιουργία φύλλου εργασίας για το κάθε παιδί
  •   3o Φύλλο Εργασίας (1)

IMG 8575

IMG 8603

Εργαστήριο 6ο : Ξεναγοί στη Σταυρούπολη- Εργασία σε ομάδες – Συνεργασία με γονείς

Τα παιδιά σε ομάδες ψάχνουν σημεία στην Σταυρούπολη που αξίζει να τα γνωρίσουμε!

Επιλέγουν να συμπεριλάβουν στην ξενάγησή τους

  1. την οδό Λαγκαδά
  2. Το δημαρχείο
  3. τους πολιτιστικούς συλλόγους
  4.  το στρατόπεδο Παύλου Μελά

IMG 8650

  1.  το πνευματικό κέντρο
  2. τους αθλητικούς συλλόγους και τα σχολεία
  3. την μονή Λαζαριστών
  4. Τον Βοτανικό κήπο

IMG 8745

IMG 8746 IMG 8747 IMG 8744

Γίνονται δημοσιογράφοι και αναζητούν πληροφορίες

Παίρνουν συνεντεύξεις από γονείς, παππούδες που ξέρουν την πόλη!

 

IMG 8724

IMG 8728

IMG 8732

Η Beebot ακολουθεί τις οδηγίες τους!IMG 8733

Εργαστήριο 7ο : Παρουσίαση στους γονείς

IMG 8743

Αξιολόγηση :1) μέσα από την ζωντανή  ξενάγηση 2) μέσα από φύλλο εργασίας

2025-02-17 12-24  

2025-02-17 12-25

2025-02-17 12-26

2025-02-17 12-28

IMG 8738

IMG 8739

IMG 8735

IMG 8737

 

Απολαύστε τους υπέροχους ξεναγούς του 11ου Νηπιαγωγείου Σταυρούπολης!!

Απλά πατήστε στα εικονίδια !

 

 

2

Η δανειστική μας βιβλιοθήκη ξεκινά…

Είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε τη δική μας δανειστική βιβλιοθήκη.

1 1

Μιλήσαμε για την αξία των βιβλίων και τον τρόπο δανεισμού…

2

Ετοιμάσαμε τις τσάντες μεταφοράς των βιβλίων και το κουτί της δημιουργίας!

3 1Τις κάρτες δανεισμού!

4 1

Και δανειστήκαμε το πρώτο μας βιβλίο, καταγράφοντας…

5 1

και τοποθετώντας τον τίτλο του δίπλα στην κάρτα δανεισμού.

6 1

Ενημερώθηκαν οι γονείς για το σκοπό και τη λειτουργία

της δανειστικής βιβλιοθήκης

και την αξία των βιβλίων στην καθημερινότητα των παιδιών.

7 1

Καλές αναγνώσεις!!

 

6

Επίσκεψη στη δημοτική βιβλιοθήκη Παύλου Μελά!! Μια ενδιαφέρουσα εμπειρία

 

Με ασφάλεια και προσοχή ξεκινήσαμε!

1

Μόλις φτάσαμε….

3

Μας καλωσόρισε η κυρία Μαίρη!

4

Ξεφυλλίσαμε παράξενα βιβλία…

5

Περιηγηθήκαμε στους διαδρόμους της βιβλιοθήκης…

6

Απολαύσαμε την αφήγηση της ιστορίας του «Ηλία που αγαπούσε τα βιβλία»

7

Και εικονογραφήσαμε το δικό μας εξώφυλλο.

8

Μάθαμε για την κάρτα  και τον τρόπο δανεισμού των βιβλίων.

9 10

Σας ευχαριστούμε πολύ κυρία Μαίρη και κυρία Πελαγία!!

11