Αφού το διαδίκτυο, τα μαθήματα στον υπολογιστή, η καθημερινότητα στην οθόνη είναι μια πραγματικότητα εδώ και ένα χρόνο, είναι συνεπώς και αναγκαίο να συζητήσουμε με τα παιδιά αλλά και τους γονείς για ένα ασφαλές “σερφάρισμα”.
Το σχέδιο του μαθήματος στηρίχτηκε στη διερευνητική μάθηση, έλαβε υπόψη τις πρότερες γνώσεις των μαθητών, εξασφάλισε την προσοχή τους με πολυμεσική παρουσίαση αλλά και βιωματικό παιχνίδι και αξιολόγησε την επίδραση του μαθήματος μέσα από την “ανάγνωση” του φύλλου εργασίας που δημιουργήθηκε!
https://docs.google.com/presentation/d/
1PvLfr7uwOs89HRJkUPV8N_4CSlZp3RmN6VeNxcCaG54/edit?usp=sharing
Φύλλο εργασίας :Τα παιδιά επικοινώνησαν, διάβασαν τα πολυτροπικά κείμενα, πρότειναν και κατέληξαν σε 4 στοιχεία που θα τα βοηθούσαν και τα κατέγραψαν με το δικό τους κωδικοποιημένο τρόπο!
Αξιολόγηση :
- Μέσα από την αφήγηση στους γονείς, με ανάγνωση του πολυτροπικού κειμένου
- Μέσα από το βιωματικό παιχνίδι
Για την εμπέδωση στο σπίτι δημιουργήθηκαν δύο παιχνίδια στο
https://learningapps.org/display?v=pjsdn391v2
1.https://wordwall.net/resource/
3. Ένα βιβλίο από τη βιβλιοθήκη του σχολείου έγινε e- book στην εφαρμογή https://read.bookcreator.com/isOfZyKup1gcCeJTEccBSTP5Qjr1/Xe2Isr3SQReThleX-r-bLw
Το μάθημα με τα παιδιά ολοκληρώθηκε με την αφήγηση του παραμυθιού της Κάρμεν Ρουγγέρη,
” Ο Σίφης ο ποντικός και το διαδίκτυο”
https://drive.google.com/file/d/1EAHDNVfPTHq9MVzXbQwou8YxrBaM1Y53/view?usp=sharing
Στους γονείς απευθύνθηκε με μια ουσιαστική παρουσίαση η ψυχολόγος του σχολείου, κλείνοντας το θέμα με συζήτηση, ερωτήσεις και απαντήσεις.