Με αφορμή την πανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού στις 6 Μαρτίου, έγιναν στο νηπιαγωγείο μας αρκετές δράσεις, σε εβδομαδιαία διάρκεια. Κατασκευή αφίσας, ανάγνωση βιβλίων, μπαλόνια με μηνύματα, κατασκευή για την τάξη την νεράιδα Ευγενία με τις ευγενικές της λέξεις, ζωγραφιές, πάνω στα βιβλία, παρακολούθηση βίντεο και παιχνιδιών στον υπολογιστή και άλλα! […]