Σχετικά με τη δράση ενεργού πολίτη <<το σώμα μου -ο εαυτός μου>>, η σχολική νοσηλεύτρια κ. Χρυσάνθη, μας μίλησε για την υγιεινή των δοντιών, και τη σωστή διατροφή για να μην χαλάνε τα δόντια μας και το σωστό βούρτσισμα των δοντιών.
Σχετικά με τη δράση ενεργού πολίτη <<το σώμα μου -ο εαυτός μου>>, η σχολική νοσηλεύτρια κ. Χρυσάνθη, μας μίλησε για την υγιεινή των δοντιών, και τη σωστή διατροφή για να μην χαλάνε τα δόντια μας και το σωστό βούρτσισμα των δοντιών.