11ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ

Με χαμόγελο και φαντασία!

Αρχεία για 5 Μαρτίου, 2026

Δράσεις: υγιεινή διατροφή και υγιεινή των δοντιών

Μαρ 20265

Σχετικά με τη δράση ενεργού πολίτη <<το σώμα μου -ο εαυτός μου>>,  η σχολική νοσηλεύτρια κ. Χρυσάνθη, μας μίλησε για την υγιεινή των δοντιών, και τη σωστή διατροφή για να μην χαλάνε τα δόντια μας και το σωστό βούρτσισμα των δοντιών.



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων