Μιλήσαμε για τα δικαιώματα των παιδιών και το πως πρέπει οι μεγάλοι να τους τα εξασφαλίζουν, είδαμε βίντεο, διαβάσαμε βιβλία, στολίσαμε με τα δικαιώματα το δέντρο της τάξης μας και τέλος με τον εικαστικό Αρτέμιο Αντωνακόπουλο, φτιάξαμε αφίσα με τα δικαιώματα και την κολλήσαμε στην τάξη μας! Η δράση εντάσσεται στο σχέδιο δράσης του σχολείου, […]