Στα πλαίσια των δράσεων ενεργού πολίτη ” το σώμα μου- ο εαυτός μου”, και “το νερό είναι πολύτιμο αγαθό”, η σχολική νοσηλεύτρια κ. Χρυσάνθη, μας έδωσε οδηγίες σχετικά με την υγιεινή του σώματος και των χεριών. Παίξαμε παιχνίδι με κάρτες, πήραμε κονκάρδα επιβράβευσης για την εξολόθρευση των μικροβίων των χεριών και βάλαμε αφίσα σωστού πλυσίματος […]
Αρχεία για 10 Νοεμβρίου, 2025
Σωστό πλύσιμο των χεριών μας!
Νοέ 202510
Μαθαίνω το σώμα μου!
Νοέ 202510
Η σχολική νοσηλεύτρια της τάξης μας κυρία Χρυσάνθη, μας έμαθε πως λειτουργεί το σώμα μας! Δανειστήκαμε από το 36ο δημοτικό το ανθρώπινο σώμα και είδαμε τα εσωτερικά όργανα και μάθαμε τις λειτουργίες τους. Η κυρία Χρυσάνθη μας έδειξε πιεσόμετρο και οξύμετρο και μέτρησε την πίεση και το οξυγόνο μας! Η δράση αυτή έγινε στα πλαίσια […]