Η μητέρα του Παναγιώτη μας, κυρία Ειρήνη, βρεφονηπιοκόμος, ήρθε στην τάξη μας και μας διάβασε το παραμύθι <<καλωσήρθες Άνοιξη>>, που εκτός από την Άνοιξη και τις εποχές, μιλάει για την αξία της φιλίας και της συνεργασίας και τον τρόπο να ξεπερνάμε τις δυσκολίες με διασκεδαστική διάθεση! Μαζί τραγουδήσαμε τραγούδι για τα χελιδόνια και παίξαμε κινητικό […]