Στα πλαίσια της δράσης του ενεργού πολίτη, που θα πραγματοποιηθεί στο τρέχον σχολικό έτος, η έκτη τάξη του συστεγαζόμενου Δημοτικού σχολείου, ήρθε στο νηπιαγωγείο μας και μας μίλησε για το πρόγραμμα υγιεινής διατροφής, που ασχολείται και έκανε παιχνίδια με τα παιδιά. Επίσης, για το ίδιο θέμα της υγιεινής διατροφής, αλλά και του πολιτισμού, των εθίμων […]