Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 5 Ιουνίου. Καθιερώθηκε από τον ΟΗΕ το 1972, με στόχο την αφύπνιση του παγκόσμιου κοινού σχετικά με περιβαλλοντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η ανθρωπότητα.
Με αφορμή αυτήν τη μέρα, πραγματοποιήσαμε δραστηριότητες με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών για θέματα που σχετίζονται με την προστασία του περιβάλλοντος.
Στο τέλος, κάναμε και πικ νικ στην αυλή του σχολείου μας.
