Καλό Καλοκαίρι!!!

Η χρονιά αυτή ήταν ένα όμορφο ταξίδι γεμάτο γνώσεις, παραμύθια, κατασκευές, γέλια, μικρές ανακαλύψεις και μεγάλα βήματα.

Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά και τις οικογένειές τους ένα όμορφο, χαρούμενο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι!

Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τον Σεπτέμβρη, έτοιμοι για μια ακόμα υπέροχη σχολική χρονιά, γεμάτη εξερεύνηση, δημιουργία και χαρά!

Καλό καλοκαίρι σε όλους!

20260612 121856 Antigrafh

Καλοκαιρινή γιορτή Νηπιαγωγείου

Η καλοκαιρινή γιορτή στο Νηπιαγωγείο είναι μια από τις πιο όμορφες στιγμές της σχολικής χρονιάς. Είναι μια ξεχωριστή και συγκινητική στιγμή. Είναι η γιορτή της ολοκλήρωσης, της αποχαιρετιστήριας αγκαλιάς, του απολογισμού, αλλά και της χαράς για όσα έζησαν τα παιδιά κατά τη διάρκεια του χρόνου.

Η καλοκαιρινή γιορτή του Νηπιαγωγείου μας με θέμα: “Καλοκαίρι στην Ελλάδα” πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 10 Ιουνίου. Οι μαθητές/τριες αποχαιρέτησαν τη σχολική χρονιά και καλωσόρισαν το Καλοκαίρι με κέφι, χρώμα και παιδικά χαμόγελα. Η εκδήλωση περιλάμβανε ποιήματα, ελληνικά και αγγλικά τραγούδια και ελληνικούς παραδοσιακούς χορούς.

Τα παιδιά έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και ενθουσίασαν το κοινό, το οποίο τα καταχειροκρότησε, γεμάτο συγκίνηση και υπερηφάνεια.

Μετά τη γιορτή ήπιαμε δροσιστικούς χυμούς και φυσικά… φάγαμε και παγωτάκι..!

IMG cb782fa05dad6af11309d32ec45d1809 V IMG f3b27ec5d41407c362927ed3c900c177 V

IMG 7e2cf446be8612ea36f8eba93bfb0294 V IMG 70a6263ef1db96e7e66d50a909b14544 V

IMG 2fa353d066c67224333b7423145c9360 V

 

Κλείσαμε τη χρονιά όπως της άξιζε! Με χορό, μουσική, παιδικά γέλια και καλοκαιρινή διάθεση!

Γλυκό καλοκαιράκι αγαπημένο..!

Με πολύ ενθουσιασμό υποδεχτήκαμε στην τάξη μας τον ερχομό του Καλοκαιριού!

Διαβάσαμε παραμύθια και βιβλία σχετικά με το Καλοκαίρι και τη θάλασσα και είδαμε εκπαιδευτικά βίντεο, ώστε να μάθουμε περισσότερα πράγματα…

Ζωγραφίσαμε καλοκαιρινές εικόνες και πράγματα που αγαπάμε να κάνουμε το Καλοκαίρι…

Λύσαμε αινίγματα σχετικά με τα φρούτα και τα ζώα της θάλασσας…

Παίξαμε καλοκαιρινά παιχνίδια…

Μάθαμε καλοκαιρινά τραγούδια…

Φτιάξαμε κατασκευές για να στολίσουμε την τάξη μας και υπέροχες καλοκαιρινές σακούλες για να μεταφέρουμε στο σπίτι μας όλα τα φανταστικά πράγματα που κάναμε φέτος στο Νηπιαγωγείο…

Μοιραστήκαμε τα σχέδιά μας για το καλοκαίρι…

Ετοιμάσαμε την καλοκαιρινή μας γιορτή (σκηνικό, προσκλήσεις…) και την παρουσιάσαμε με πολλή χαρά στους γονείς μας!!!

20260612 113541 20260612 114349

IMG 37c0a12ec5008a92e0292b2dcb9225c6 V IMG 2230cdcfa50205c525fec890cc6df7f6 V

IMG 9e7d3f4d0376b61751766d5132852eeb V IMG 997c2a31bda12e126ae27161f0cb0fd4 V

IMG 8edf317eeb90575f54f41009574b61ac V IMG d94f19fd96d6415d75c16ee603706800 V

20260612 074627 IMG dae51c971ae29ba712b0897e6e6dd5e2 V

IMG a11d3da91953e70ff46dce0c19629e78 V IMG fe39d23c7100d8deca893e07e8a76ff2 V

IMG 6304fc41ff7cfad7f88f605e80a79a95 V IMG b1acd0be4fe0a74550b6087d790c8265 V

IMG dc91c187d43ae227830983533e3bcfce V

Επίσκεψη οδοντίατρου στο Νηπιαγωγείο μας!

Η επίσκεψη οδοντίατρου στο Νηπιαγωγείο αποτελεί μια εξαιρετική εκπαιδευτική και προληπτική δράση. Βοηθά τα παιδιά (ηλικίας 4-6 ετών) να εξοικειωθούν με την οδοντιατρική εξέταση, να μάθουν σωστές συνήθειες στοματικής υγιεινής και να απαλλαγούν από τον φόβο του οδοντίατρου.

Την Πέμπτη 11 Ιουνίου, στα πλαίσια προγράμματος προληπτικού ελέγχου, είχαμε την χαρά να επισκεφτούν το Νηπιαγωγείο μας οδοντίατροι από το Κέντρο Υγείας Αγίων Αναργύρων για την πραγματοποίηση σχετικής δράσης με τους/τις μικρούς/ές μαθητές/τριες.

Η δράση χωρίστηκε σε δύο μέρη και περιελάμβανε τα εξής:

  1. Βιωματική Παρουσίαση – Ενημέρωση για φροντίδα δοντιών και Εκπαίδευση

Η οδοντίατρος συζήτησε με τα παιδιά με εύκολο και κατανοητό τρόπο, αφενός για τον σωστό τρόπο βουρτσίσματος των δοντιών και αφετέρου για το ποιες τροφές είναι «φίλοι» και ποιες «εχθροί» των δοντιών (ανάγκη σωστής διατροφής με π.χ. αποφυγή υπερβολικής κατανάλωσης ζάχαρης).

  1. Οδοντιατρικό Έλεγχο

Στους/στις μαθητές/τριες, για τους/τις οποίους/ες υπήρχε έγγραφη συγκατάθεση των γονέων τους πραγματοποιήθηκε έλεγχος ρουτίνας για την ανίχνευση τυχόν τερηδόνας ή ορθοδοντικών προβλημάτων. Οι γονείς των μαθητών/τριών  ενημερώθηκαν εγγράφως για τα ευρήματα της εξέτασης του παιδιού τους και παράλληλα, όπου ήταν απαραίτητο, τους δόθηκαν οδηγίες/κατευθύνσεις.

Τα παιδιά συμμετείχαν με χαρά και ενδιαφέρον στη δράση. Ενθουσιάστηκαν τόσο από το πρόπλασμα της οδοντοστοιχίας και τη μεγάλη οδοντόβουρτσα, όσο και από τη συζήτηση με την οδοντίατρο. Άκουσαν με ιδιαίτερη προσοχή τι πρέπει να προσέχουν σχετικά με την διατροφή τους, κάθε πότε πρέπει να επισκέπτονται τον οδοντίατρο άλλα και πως να πλένουν σωστά τα δόντια τους καθημερινά, ώστε να έχουν γερά και υγιή δόντια. Απάντησαν στις ερωτήσεις της οδοντιάτρου, μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους και έθεσαν κι αυτά τις δικές τους ερωτήσεις.

IMG 3df5819732355d68891f8341913dc753 V IMG 29691bf4ba5a9cfc71ae1cdc9b936f06 V

IMG b8ef790e88d50e1cbf12cc59ed7d0cac V IMG d0734d3d108d9f059f798b6b97b738c4 V

 

Ευχαριστούμε πολύ το Κέντρο Υγείας Αγίων Αναργύρων και τις οδοντιάτρους για την επίσκεψή τους!  Με τις συμβουλές τους, οι μικροί μας φίλοι θα είναι ιδιαίτερα σχολαστικοί με την καθημερινή φροντίδα των δοντιών τους και θα έχουν πάντα ένα όμορφο και χαρούμενο χαμόγελο!

Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 5 Ιουνίου. Καθιερώθηκε από τον ΟΗΕ το 1972, με στόχο την αφύπνιση του παγκόσμιου κοινού σχετικά με περιβαλλοντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η ανθρωπότητα.

Με αφορμή αυτήν τη μέρα, πραγματοποιήσαμε δραστηριότητες με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών για θέματα που σχετίζονται με την προστασία του περιβάλλοντος.

Στο τέλος, κάναμε και πικ νικ στην αυλή του σχολείου μας.

 

IMG 56b22a78ada4d9aa172c5c904ca2ac73 V