Επίσκεψη οδοντίατρου στο Νηπιαγωγείο μας!

Η επίσκεψη οδοντίατρου στο Νηπιαγωγείο αποτελεί μια εξαιρετική εκπαιδευτική και προληπτική δράση. Βοηθά τα παιδιά (ηλικίας 4-6 ετών) να εξοικειωθούν με την οδοντιατρική εξέταση, να μάθουν σωστές συνήθειες στοματικής υγιεινής και να απαλλαγούν από τον φόβο του οδοντίατρου.

Την Πέμπτη 11 Ιουνίου, στα πλαίσια προγράμματος προληπτικού ελέγχου, είχαμε την χαρά να επισκεφτούν το Νηπιαγωγείο μας οδοντίατροι από το Κέντρο Υγείας Αγίων Αναργύρων για την πραγματοποίηση σχετικής δράσης με τους/τις μικρούς/ές μαθητές/τριες.

Η δράση χωρίστηκε σε δύο μέρη και περιελάμβανε τα εξής:

  1. Βιωματική Παρουσίαση – Ενημέρωση για φροντίδα δοντιών και Εκπαίδευση

Η οδοντίατρος συζήτησε με τα παιδιά με εύκολο και κατανοητό τρόπο, αφενός για τον σωστό τρόπο βουρτσίσματος των δοντιών και αφετέρου για το ποιες τροφές είναι «φίλοι» και ποιες «εχθροί» των δοντιών (ανάγκη σωστής διατροφής με π.χ. αποφυγή υπερβολικής κατανάλωσης ζάχαρης).

  1. Οδοντιατρικό Έλεγχο

Στους/στις μαθητές/τριες, για τους/τις οποίους/ες υπήρχε έγγραφη συγκατάθεση των γονέων τους πραγματοποιήθηκε έλεγχος ρουτίνας για την ανίχνευση τυχόν τερηδόνας ή ορθοδοντικών προβλημάτων. Οι γονείς των μαθητών/τριών  ενημερώθηκαν εγγράφως για τα ευρήματα της εξέτασης του παιδιού τους και παράλληλα, όπου ήταν απαραίτητο, τους δόθηκαν οδηγίες/κατευθύνσεις.

Τα παιδιά συμμετείχαν με χαρά και ενδιαφέρον στη δράση. Ενθουσιάστηκαν τόσο από το πρόπλασμα της οδοντοστοιχίας και τη μεγάλη οδοντόβουρτσα, όσο και από τη συζήτηση με την οδοντίατρο. Άκουσαν με ιδιαίτερη προσοχή τι πρέπει να προσέχουν σχετικά με την διατροφή τους, κάθε πότε πρέπει να επισκέπτονται τον οδοντίατρο άλλα και πως να πλένουν σωστά τα δόντια τους καθημερινά, ώστε να έχουν γερά και υγιή δόντια. Απάντησαν στις ερωτήσεις της οδοντιάτρου, μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους και έθεσαν κι αυτά τις δικές τους ερωτήσεις.

IMG 3df5819732355d68891f8341913dc753 V IMG 29691bf4ba5a9cfc71ae1cdc9b936f06 V

IMG b8ef790e88d50e1cbf12cc59ed7d0cac V IMG d0734d3d108d9f059f798b6b97b738c4 V

 

Ευχαριστούμε πολύ το Κέντρο Υγείας Αγίων Αναργύρων και τις οδοντιάτρους για την επίσκεψή τους!  Με τις συμβουλές τους, οι μικροί μας φίλοι θα είναι ιδιαίτερα σχολαστικοί με την καθημερινή φροντίδα των δοντιών τους και θα έχουν πάντα ένα όμορφο και χαρούμενο χαμόγελο!