Υγιεινό πρωινό !

20211109 114307

Ζω καλύτερα – Ευ ζην (Διατροφή)

20211119 16263120211118 16061720211118 141547020211119 13200020211119 131909 120211123 16041620211119 13183820211117 09442520211112 13451820211119 13111820211119 12514920211123 10542220211123 10543320211123 16035420211123 160402

Τίτλος: Με Υγιεινή διατροφή έχω δύναμη πολύ

Στον κύκλο δραστηριοτήτων δόθηκε έμφαση στην καλλιέργεια των δεξιοτήτων 21ου αιώνα 4cs ( κριτική σκέψη, επικοινωνία, συνεργασία, δημιουργικότητα).

Βασικός σκοπός του θεματικού κύκλου  ήταν οι μαθητές/τριες :

  • Να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα υγιεινής διατροφής & να δημιουργήσουν θετική στάση απέναντι στην υγιεινή διατροφή και στην κατανάλωση υγιεινών τροφών
  •  Να αναγνωρίσουν τις υγιεινές και τις ανθυγιεινές τροφές.
  • Να αναπτύξουν στρατηγικές εύρεσης ομοιοτήτων και διαφορών των τροφών, στην κατηγοριοποίηση τους σε διατροφικές ομάδες και τη θέση τους στην πυραμίδα υγιεινής διατροφής.
  • Να συνειδητοποιήσουν την έννοιας της ισορροπημένης διατροφής και της σημασίας της για τη ζωή μας.
  • Επιπλέον, μέσα  από  δράσεις (από το υλικό της WWF “Υγιή παιδιά Υγιής πλανήτης”) συνειδητοποίησαν  ότι τα τρόφιμα δεν παράγονται ως δια μαγείας: Τόσο η παραγωγή όσο και η κατανάλωση τροφίμων φέρνουν ιδιαίτερα αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον.

 

Διατροφή κ Παιδί

20211109 11132920211109 112011paidi k diatrofi    20211109 114307

Στα πλαίσια του  1ου εργαστηρίου δεξιοτήτων είχαμε την χαρά να φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας την κ.Μανάι Βάνα Διαιτολόγο -Διατροφολόγο όπου μας μίλησε για την υγιεινή διατροφή.

Τα παιδιά παρακολούθησαν την παρουσίαση με αμείωτο ενδιαφέρον, με ερωτήσεις, απορίες και παρατηρήσεις!

Για άλλη μια φορά μας εξέπληξαν!

Μπράβο παιδιά!!!

Edupass

Αγαπητοί Γονείς/ κηδεμόνες από τη Δευτέρα 1 Νοεμβρίου τέθηκε σε εφαρμογή για τις δημόσιες σχολικές μονάδες η πλατφόρμα edupass.gov.gr, η οποία αποτελεί ένα επιπλέον εργαλείο για την υγειονομική θωράκιση της δια ζώσης λειτουργίας των εκπαιδευτικών μονάδων.Στην πλατφόρμα ενσωματώθηκαν όλες οι λειτουργίες του self test   και η διαδικασία έκδοσης της σχολικής κάρτας για covid 19  που θα συνεχίσει να προσκομίζεται   κάθε Τρίτη κ Παρασκευή  από τους μαθητές/ τριες πριν την προσέλευση τους στο σχολείο.

Υπόχρεοι της υποβολής στην πλατφόρμα edupass.gov.gr, δήλωσης συμμετοχής με φυσική παρουσία είναι :

1. Οι μαθητές /τριες

2. Το εκπαιδευτικό προσωπικό

3. Κάθε άλλο φυσικό πρόσωπο που συμμετέχει σε κάθε είδους εκπαιδευτική διαδικασία  που διενεργείται εντός των χώρων της σχ. μονάδας “επισκέπτες”  όπως για παράδειγμα φοιτητές/τριες   που πραγματοποιούν την πρακτική τους άσκηση στη σχολική μας μονάδα.

Οι υπόχρεοι ή οι  γονείς/κηδεμόνες  τους , εισέρχονται στην πλατφόρμα και δηλώνουν πρόθεση φυσικής παρουσίας, ζητώντας να αποστέλλεται στη θυρίδα  της σχολικής μονάδας , η κατάστασή τους.

α) Σε περίπτωση που έχουν εμβολιαστεί ή που έχουν νοσήσει εντός του τελευταίου εξαμήνου η δήλωση αυτή πρέπει να γίνει μόνο μια φορά κ

β) Σε περίπτωση υποβολής σε διαγνωστικό έλεγχο ( rapid test/ PCR)ή αυτοδιαγνωστικό έλεγχο (self test) όσες φορές απαιτείται από το εκάστοτε ισχύον πλαίσιο π.χ για τους μαθητές που δεν έχουν εμβολιαστεί / νοσήσει εντός του τελευταίου εξαμήνου η αντίστοιχη δήλωση στο  edupass.gov.gr,πρέπει να υποβάλλεται δύο φορές την εβδομάδα .

Οδηγίες/ Διευκρινήσεις εδώ