Σήμερα οι μικροί μας μαθητές, με τη συνοδεία των γονιών τους, επισκέφθηκαν το αγρόκτημα της Αμερικάνικης Γεωργικής Σχολής για να συμμετέχουν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Ενα πιάτο για την υγεία μας”
Το πρόγαμμα περιλαμβάνει τους εξής σταθμούς:
- Παραδοσιακό κοτέτσι: Οι μαθητές-τριες, αφού έβαλαν ποδονάρια για να μην μεταφέρουν μικρόβια, μπήκαν στο κοτέτσι, τάισαν τις κότες και μάζεψαν φρέσκα αυγά. Η υπεύθυνη του προγράμματος έδωσε πολύτιμεςπληροφορίες για τη θρεπτική αξία των αυγών αλλά και για τις κότες.

- Θερμοκήπιο και λαχανόκηποι : Επισκέφθηκαν τους λαχανόκηπους του αγροκτήματος και παρατήρησαν εποχιακές καλλιέργειες. Έσπειραν σπόρους λαχανικών σε μικρό φυτοδοχείο για να το πάρει κάθε παιδί στο σπίτι του. Επίσης είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν το εκτροφείο σαλιγκαριών!!
- Επίσκεψη στο γαλακτομείο: Συνεχίζοντας το πρόγραμμα, οι μαθητές-τριες είδαν τους στάβλους με τις αγελάδες και κατόπιν ξεναγήθηκαν στο γαλακτομείο της Αμερικάνικης Γεωργικής Σχολής και παρακολούθησαν τη διαδρομή που ακολουθεί το γάλα μετά από το άρμεγμα μέχρι να καταλήξει στο ράφι του σούπερ μάρκετ.
- Εργαστήριο τροφίμων: Τα παιδιά παρακολούθησαν σε σύντομες προβολές, τις διαδοχικές φάσεις ανάπτυξης ενός φυτού από τον αρχικό σπόρο μέχρι το πλήρες φυτό και τις φάσεις ανάπτυξης ενός εμβρύου από το αυγό μέχρι τον πλήρη οργανισμό. Επίσης εξοικειώθηκαν με την Πυραμίδα της Μεσογειακής Διατροφής και ζωγράφισαν ένα υγεινό πιάτο σύμφωνα με αυτά που έμαθαν.




























