Ολοκλήρωση σχεδίου δράσης ¨Συνεργασία με το όμορο 8ο Νηπιαγωγείο”

Στόχος μας ήταν τη φετινή χρονιά να ενισχυθεί η συνεργασία των δύο σχολείων και να δημιουργηθεί μια ευρύτερη αίσθηση ανήκειν στη μεγάλη σχολική κοινότητα των σχολείων της περιοχής, που θα αποτελέσει και το πρώτο βήμα στη μετέπειτα μετάβαση και στο Δημοτικό.

Κατα τη διάρκεια της χρονιάς έγινα πλήθος δράσεων ανάμεσα στα δύο γειτονικά νηπιαγωγεία που είχαν όλες μεγάλη επιτυχία.

Παίξαμε παιχνίδια στην αυλή του 10ου Νηπ/γείου και καλέσαμε τους φίλους μας από το 8ο και το διασκεδάσαμε πολύ! Φυσικά ανταλλάξαμε κι αναμνηστικά από αυτή τη διασκεδαστική συνάντηση.

IMG 9949 IMG 9950 IMG 9951 IMG 9952 IMG 9956

 

 

Είπαμε τα κάλαντα της Άνοιξης, μιλήσαμε για τα χελιδονίσματα κι ανταλλάξαμε και πάλι όμορφες κατασκευές! Αυτή τη φορά επισκέφτηκαν οι μαθητές μας το 8ο Νηπ/γείο.

IMG 9498 1 IMG 9500 1 IMG 9504 1 IMG 9505 1 IMG 9506 1 IMG 9511 1

 

Φτιάξαμε χειροποίητα λαζαράκια για να ευχηθούμε καλό Πάσχα!

IMG 9607 IMG 9609 IMG 9611 IMG 9613 IMG 9619 IMG 9621 IMG 9622 IMG 9625

 

 

Προγραμματίσαμε την επίσκεψη για την ομαλή μετάβαση στο γειτονικό Δημοτικό ΟΛΟΙ μαζί την ίδια μέρα. Άλλωστε πολύ από τους μαθητές των δύο νηπιαγωγείων θα είναι και συμμαθητές στην Α΄Δημοτικού, ίσως και το ίδιο τμήμα! Οι μαθητές/τριες του Δημοτικού μας διάβασαν και μας χάρισαν σε ένα γιγάντιο χαρτί την ιστοριούλα που έγραψαν!

IMG 9941 IMG 9942 IMG 9944 IMG 9948

 

Τέλος, η συνεργασία μας ενθουσίασε τόσο εκπαιδευτικούς και γονείς ώστε τα δύο νηπιαγωγεία συνδιοργάνωσαν και σεμινάριο Α΄Βοηθειών με παρουσία πιστοποιημένων εκπαιδευτών.

IMG 9788 IMG 9789 IMG 9793 IMG 9806 IMG 9808IMG 9750

 

 

Και στο μέλλον σε νέες συνεργασίες! Μπράβο στα παιδιά και το σύνολο των εκπαιδευτικών!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *