Την Τρίτη 19 Μαϊου επισκεφθήκαμε το Πάρκο Τρίτση και παρακολουθήσαμε το πρόγραμμα περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης “Ένα δάσος στην πόλη μου”.
Περιηγηθήκαμε στο πάρκο και παρατηρήσαμε πόσο σημαντικός βιότοπος είναι για ζώα, πτηνά, φυτά κι έντομα και στο τέλος διασκεδάσαμε με ποικίλες δραστηριότητες.




