Επίσκεψη στο Πάρκο Τρίτση

Την Τρίτη 19 Μαϊου επισκεφθήκαμε το Πάρκο Τρίτση και παρακολουθήσαμε το πρόγραμμα περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης “Ένα δάσος στην πόλη μου”.

Περιηγηθήκαμε στο πάρκο και παρατηρήσαμε πόσο σημαντικός βιότοπος είναι για ζώα, πτηνά, φυτά κι έντομα και στο τέλος διασκεδάσαμε με ποικίλες δραστηριότητες.

IMG 0162 IMG 0164 IMG 0165 IMG 0168 IMG 0169

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *