Την Τετάρτη 3/6 και ώρα 18:00 μ.μ. πραγματοποιήθηκε σεμινάριο συμβουλευτικής γονέων από την Παιδίατρο και μητέρας μαθήτριας του σχολείου μας κα Καραλή.
Συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στα αναπτυξιακά ορόσημα παιδιών 4-6 ετών κι απαντήθηκαν ερωτήματα γονέων.
Τη συνάντηση ολοκλήρωςε μια σύντομη παρουσίαση από την Προϊσταμένη του νηπ/γείσου κα Αβλάμη για την μετάβαση στη ζωή των παιδιών τόσο από τον παιδικό σταθμό στο νηπιαγωγείο όσο κι από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό.
Στη συνάντηση προσκλήθηκαν και μας τίμησαν με την παρουσία τους και γονείς των μαθητών που θα έρθουν την επόμενη σχολική χρονιά στο νηπιαγωγείο μας!





