Σεμινάριο με παιδίατρο

Την Τετάρτη 3/6 και ώρα 18:00 μ.μ. πραγματοποιήθηκε σεμινάριο συμβουλευτικής γονέων από την Παιδίατρο και μητέρας μαθήτριας του σχολείου μας κα Καραλή.
Συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στα αναπτυξιακά ορόσημα παιδιών 4-6 ετών κι απαντήθηκαν ερωτήματα γονέων.

Τη συνάντηση ολοκλήρωςε μια σύντομη παρουσίαση από την Προϊσταμένη του νηπ/γείσου κα Αβλάμη για την μετάβαση στη ζωή των παιδιών τόσο από τον παιδικό σταθμό στο νηπιαγωγείο όσο κι από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό.

Στη συνάντηση προσκλήθηκαν και μας τίμησαν με την παρουσία τους και γονείς των μαθητών που θα έρθουν την επόμενη σχολική χρονιά στο νηπιαγωγείο μας!

IMG 9976 IMG 9973 IMG 9974 IMG 9978 IMG 9980 IMG 9984

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *