Το όνομά μου!
Αρχή της χρονιάς στο νηπιαγωγείο και μία από τις πρώτες μας θεματικές προσεγγίσεις είναι «Το όνομά μου, ο εαυτός μου».
Πολλά παιχνίδια, πολλές δραστηριότητες και θα σας παρουσιάσουμε κάποιες από αυτές που κάναμε…
Τα παιδιά ψαρεύουν το ψάρι/καπάκι με το αρχικό γράμμα του ονόματός τους και στη συνέχεια, φτιάχνουν το βραχιολάκι τους.
Διακοσμούν όπως θέλουν το αρχικό γράμμα του ονόματός τους (ζωγραφίζοντας, κολλώντας χαρτάκια γλασέ που έκοψαν μόνα τους) αφού πρώτα το έχουν επεξεργαστεί, έχουν ακολουθήσει στην αρχή με το δάχτυλό τους και μετά με μπαλάκι ή αυτοκινητάκι τη διαδρομή…
και ταυτίζουν τα γράμματα του ονόματός τους που βρίσκονται στην τυπωμένη καρτέλα με τα γράμματα που βρίσκονται πάνω στα μανταλάκια για να σχηματίσουν το όνομά τους. Μετράνε πόσα γράμματα και πόσα μανταλάκια έχει το όνομά τους και προβαίνουν σε συγκρίσεις.
























