Το Πάσχα αποτελεί τη μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Οι μαθητές μας έμαθαν για την Ανάσταση και το πως γιορτάζεται σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας.
Στη συνέχεια γνωρίσαμε τα πασχαλινά έθιμα και μιλήσαμε για τις μέρες της Μεγάλης Εβδομάδας και τα έθιμα που συνδέονται με αυτές.
Οι μαθητές μας έφτιαξαν τα δικά τους Λαζαράκια και κατασκεύασαν πασχαλινά καλαθάκια.
Δημιουργήσαμε πασχαλινές τρίλιζες με τις οποίες παίξαμε αργότερα και ακολούθησαν παιχνίδια τύπου “κουίζ” στον διαδραστικό πίνακα.
Δημιουργήσαμε κάρτες σε σχήμα λαμπάδας και δουλέψαμε το γράμμα Λ.
Επιστρέφοντας οι μαθητές από τις πασχαλινές τους διακοπές αποτύπωσαν στο χαρτί την αγαπημένη τους ανάμνηση.
Τέλος, μιλήσαμε για τον Άγιο Γεώργιο που είναι πολυούχος της Ελευσίνας και στη συνέχεια αποτυπώσαμε εικαστικά τη μορφή του, συμφωνα με τη θρησκεία του χριστιανισμού.





















