🌸 Η Άνοιξη στο νηπιαγωγείο μας! 🌸
Τους μήνες της άνοιξης μιλήσαμε για τον κύκλο ζωής της μέλισσας και το σχολείο μας το επισκέφτηκαν οι μελισσοκόμοι της οικογένειας Μουρίκη για να μας δώσουν πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με το επάγγελμά τους.
Αργότερα, αναφερθήκαμε στις πανέμορφες πεταλούδες, για τον κύκλο ζωής τους, παίξαμε παιχνίδια μνήμης με αυτές, δημιουργήσαμε μοτίβα και κάναμε αναγραμματισμό της λέξης “άνοιξη” !
Μιλήσαμε για την ημέρα των εργατών, γνωστή και ως “Εργατική Πρωτομαγιά”, καθώς και για τα έθιμα που έχουμε ως λαός για την ημέρα αυτή και κατασκευάσαμε τα δικά μας στεφάνια.
Τέλος, οι μαθητές μας δημιούργησαν όμορφες κατασκευές για να δωρίσουν στις μανούλες τους, έχοντας ως αφορμή τη γιορτή της μητέρας!
Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες !
























