Μια μέρα με διττή σημασία, μια μέρα ιδιαίτερα σημαντική για την ορθοδοξία και το έθνος μας. Στην κατάμεστη αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου μας οι μαθητές μας καθήλωσαν το κοινό τους τιμώντας τη μέρα αυτή με αναφορές στη χαρμόσυνη αναγγελία της επικείμενης έλευσης του Χριστού, με μνήμες από την ηρωική εποποιΐα του 1821, με εθνικά ακούσματα και παραδοσιακούς χορούς. Τη γιορτή επισφράγισε η τελετή παράδοσης της σημαίας.
Καθοριστική στάθηκε η συμβολή των καθηγητών που είχαν την ευθύνη της γιορτής, της Έλλης Αρσενίου και της Αικατερίνης Ζερβάκη που επιμελήθηκαν ποιήματα, πεζά και οπτικοακουστικό υλικό, του Αναστάσιου Τσαφαρά που είχε την ευθύνη των ακουσμάτων και της χορωδίας και της Ειρήνης Αλεξανδρίδου για την εικαστική παρέμβαση στον χώρο.
Χρόνια πολλά, Ελλάδα!




