Οι μαθήτριες της Α’ Τάξης του σχολείου μας, Σταυράκη Ελένη, Τσιρακίδου Αναστασία και Χριστοδούλου Ειρήνη τιμήθηκαν στο 15ο Μαθητικό Φεστιβάλ του Δήμου Καλλιθέας αποσπώντας Έπαινο Διάκρισης Εικαστικής Δημιουργίας για το έργο τους, που συνοδεύει τον μήνα Μάρτιο του Ημερολογίου του Φεστιβάλ. Θερμά συγχαρητήρια στα κορίτσια μας!


