Την αναγγελία της είδησης ότι το σχολείο μας ήταν μεταξύ των τυχερών σχολείων που ανέδειξε η κλήρωση των εκδόσεων Μεταίχμιο στο πλαίσιο του Λογοτεχνικού Έτους Άλκης Ζέη ακολούθησε η παραλαβή μιας γενναίας δωρεάς από τον εκδοτικό οίκο. Μαθητές του σχολείου μας και μέλη του Ομίλου Φιλαναγνωσίας υποδέχθηκαν με ενθουσιασμό και άνοιξαν τα δέματα, μέσα στα οποία, μαζί με τα βιβλία της αγαπημένης συγγραφέα μικρών και μεγάλων, βρήκαν δεκάδες ακόμα τίτλους, αλλά και μια τιμητική πλακέτα στην οποία αναγράφεται η νέα ονομασία της βιβλιοθήκης μας, «Βιβλιοθήκη Άλκη Ζέη», η οποία και θα τοποθετηθεί σε εμφανές σημείο του χώρου. Έκδηλη ήταν η χαρά και η ανυπομονησία των μαθητών μας να δανειστούν τα νέα βιβλία!
Ευχαριστούμε Μεταίχμιο, που ανανέωσες τη σχολική μας βιβλιοθήκη και που είσαι πάντα δίπλα στο δημόσιο σχολείο στηρίζοντάς το έμπρακτα!





