Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, τα μέλη της Ε.Δ.Υ. του σχολείου μας κ. Γκοτσοπούλου Αναστασία – Ψυχολόγος και κ. Καραφουλίδου Ιωάννα – Κοιν.Λειτουργός θα πραγματοποιήσουν δράσεις για τους μαθητές/τριες της Α΄ Γυμνασίου στα πλαίσια του προγράμματος Διαχείριση & Επίλυση Συγκρούσεων με θέμα « Νιώθω Δυνατός»
Το πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 30/11/2021 , 7/12/2021 & 14/12/2021
