Αρχείο ημέρας 25 Νοεμβρίου 2021

δράση στο σχολείο μας για τη διαχείριση & την επίλυση συγκρούσεων

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, τα μέλη της Ε.Δ.Υ. του σχολείου μας κ. Γκοτσοπούλου Αναστασία – Ψυχολόγος  και κ.  Καραφουλίδου Ιωάννα – Κοιν.Λειτουργός θα πραγματοποιήσουν δράσεις για τους μαθητές/τριες της Α΄ Γυμνασίου στα πλαίσια του προγράμματος Διαχείριση & Επίλυση Συγκρούσεων με θέμα « Νιώθω Δυνατός»

Το πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη  30/11/2021 ,  7/12/2021 &  14/12/2021

αφισα