Είναι πλέον θεσμός στο σχολείο μας η δράση που γίνεται κάθε Χριστούγεννα να μαζεύουμε τρόφιμα για “το Χαμόγελο του Παιδιού.”
Έτσι και φέτος από πολύ νωρίς ξεκίνησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων με την καθοδήγηση της θεολόγου κ. Βιτζηλαίου και του διευθυντή μας κ. Πρωτοπαπαδάκη να συγκεντρώνουν και να τακτοποιούν τα τρόφιμα σε προστατευμένο χώρο του σχολείου.
Σήμερα τελευταία ημέρα, πριν τις εορτές των Χριστουγέννων, τα τρόφιμα μετέφερε ο ίδιος ο διευθυντής μας στο χώρο του Χαμόγελου του Παιδιού στο Μοσχάτο, ώστε η ευχή “καλά Χριστούγεννα “ να γίνει πράξη γι αυτούς που δοκιμάζονται και μάθημα ζωής για τους δικούς μας μαθητές και μαθήτριες.
Καλά Χριστούγεννα σε όλους και όλες λοιπόν!
