Στο σχολείο μας λειτουργεί για το σχολικό έτος 2021-2022 επιτροπή από ψυχολόγο και κοινωνικό λειτουργό κάθε Τρίτη , από τις 8.30 έως τις 13.00.
Παρακάτω σας παραθέτουμε την επιστολή των υπευθύνων της ΕΔΥ
Στο σχολείο μας λειτουργεί για το σχολικό έτος 2021-2022 επιτροπή από ψυχολόγο και κοινωνικό λειτουργό κάθε Τρίτη , από τις 8.30 έως τις 13.00.
Παρακάτω σας παραθέτουμε την επιστολή των υπευθύνων της ΕΔΥ