ΔΗΛΩΣΗ Β΄ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Οι μαθητές/τριες που φοιτούν στην Δ΄ Τάξη κατά το τρέχον σχολικό έτος και θα φοιτήσουν στην Ε΄Τάξη κατά το επόμενο σχολικό έτος 2020-2021, μπορούν να δηλώσουν την προτίμηση της Β΄Ξένης Γλώσσας στον παρακάτω σύνδεσμο.

https://forms.gle/QCvwbGeMCf9Xcnau7

Εγγραφές μαθητών/τριών Α΄ Τάξης

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με την τελευταία Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (Π.Ν.Π. – ΦΕΚ 90/Α/01-05-2020), προβλέπεται:

1) Οι εγγραφές θα πραγματοποιηθούν από 15-30 Μαΐου.

2) Η υποβολή των αιτήσεων – υπεύθυνων δηλώσεων εγγραφής μπορεί να γίνεται και με ηλεκτρονικά μέσα. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης ρυθμίζονται ειδικότερα θέματα σχετικά με τα δικαιολογητικά και κάθε τεχνική ή άλλη λεπτομέρεια.

Βρισκόμαστε σε αναμονή για την έκδοση της Κ.Υ.Α. ώστε να ενημερωθούμε για τις λεπτομέρειες υλοποίησης των φετινών εγγραφών.

Θα υπάρξει άμεση ενημέρωση με την έκδοση της απόφασης.



Λήψη αρχείου

Ψυχολογική Υποστήριξη σε μαθητές/τριες του σχολείου

Φόρμα Επικοινωνίας με μέλη της ΕΔΕΑΥ

 

107o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

e-mail: mail@107dim-thess.thess.sch.gr

 

Προς τους γονείς/κηδεμόνες,

Οι  Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής, Ψυχολόγος και Κοινωνική Λειτουργός ως μέλη της ΕΔΕΑΥ του σχολείου μας είναι στη διάθεση σας για συμβουλευτική υποστήριξη σε ζητήματα που έχουν προκύψει και σας απασχολούν σε σχέση με το παιδί σας, λόγω της πρωτόγνωρης, έκτακτης κατάστασης που βιώνουμε.

Παρακαλούμε, αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί τους να συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα-αίτηση, να την αποστείλετε στο αναγραφόμενο e-mail και το αρμόδιο προσωπικό θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας.

 

ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΑΠΟ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΔΕΑΥ

 

Ονοματεπώνυμο γονέα/κηδεμόνα:……………………………………………………..

Κινητό τηλέφωνο:………………………………………………………………..

Σταθερό τηλέφωνο:……………………………………………………………….

Email:………………………………………………………………….

 

Επιθυμώ να επικοινωνήσω με:

□ Εκπαιδευτικό ΕΑΕ

□ Ψυχολόγο

□ Κοινωνικό Λειτουργό

 

Το θέμα που με απασχολεί αφορά:

□ Την εκπαιδευτική απόδοση του παιδιού μου

□ Τη συμπεριφορά του παιδιού μου

□ Και τα δύο

 

Περιγράψτε με λίγα λόγια το θέμα που σας απασχολεί:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Θεσσαλονίκη…………………………….

Ο/Η γονέας/κηδεμόνας

Προς τους γονείς και μαθητές/ριες του σχολείου μας

Αγαπητοί γονείς και μαθητές/τριες του σχολείου μας ,

Έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας από τότε που έκλεισαν τα σχολεία λόγω της πανδημίας της γρίπης από τον κορονοΪό covid-19.

Όλες αυτές τις μέρες οι δάσκαλοι/ες του σχολείου κατέβαλαν τεράστια προσπάθεια για να ετοιμαστούν στα νέα δεδομένα που δημιουργήθηκαν στην εκπαίδευση αλλά και σε όλη την κοινωνία. Με μόνα εφόδια την αγάπη και το μεράκι για την εκπαίδευση και τους μαθητές οι εκπαιδευτικοί κλήθηκαν να υλοποιήσουν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Οι δυσκολίες είναι πολλές. Από τις υλικοτεχνικές υποδομές που δεν ανταποκρίνονται στο μέγεθος του εγχειρήματος μέχρι την αλλάγή στην παιδαγωγική σχέση με τους μαθητές/τριες που τα νέα εργαλεία επιφέρουν.

Η τεχνολογία ως εργαλείο διαμορφώνει νέα δεδομένα στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία, δημιουργεί νέες προυποθέσεις στη μεταφορά και στη διάδοση της γνώσης, αλληλεπιδρά διαφορετικά στη σχέση δάσκαλου και μαθητή. Η ασύγχρονη και η σύγχρονη μέθοδος διδασκαλίας δεν μπορεί να υποκαταστήσει στο ελάχιστο τη δουλειά μας καθημερινά στις αίθουσές μας, τις σχέσεις μας με τους μαθητές μας και τις σχέσεις των παιδιών αναμεταξύ τους. Είναι μια αναγκαία, δυστυχώς, συμπληρωματική-επικουρική μέθοδος στην ανύπαρκτη αυτή τη στιγμή βασική, την διά ζώσης.

Είναι κατανοητό ότι έχουμε διαφορετικά επίπεδα γνώσης και ενασχόλησης με την Τεχνολογία. Καταλαβαίνω πολύ καλά τις δυσκολίες που όλοι αντιμετωπίζουμε στην υλοποίηση της εξ αποστάσεως διδασκαλίας. Είναι κάτι πολύ καινούριο για όλους μας και λόγω των δύσκολων συνθηκών που βιώνουμε το όλο εγχείρημα γίνεται με γρήγορους ρυθμούς από πλευράς Υπουργείου. Αυτή την κρίσιμη στιγμή οφείλουμε να αναπτύξουμε αισθήματα αλληλοβοήθειας, αλληλεγγύης και συνεργασίας μεταξύ μας για να μπορέσουμε να έρθουμε σε επικοινωνία . Αυτή τη στιγμή:

 

  • Όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας έχουν δημιουργήσει e-me ψηφιακές τάξεις και προσκαλούν τους/τις μαθητές/τριες. Για όσους δεν έχουν τη δυνατότητα οι εκπαιδευτικοί του σχολείου επικοινωνούν τηλεφωνικά και προσπαθούν να βρουν έναν τρόπο επαφής και στήριξης.

 

  • Το ΠΣΔ μας ενημερώνουν ότι αναβαθμίζεται διαρκώς. Μέχρι τότε μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μόνον τον τοίχο για αναρτήσεις υλικού. Προσοχή ιδιαίτερη χρειάζεται στη δημιουργία σχολίων όπου πρέπει να γράφουν μόνον οι μαθητές/τριες και να μην αποτελούν πεδίο ανάπτυξης διαλόγου με τους γονείς, ακόμη και των μαθητών μεταξύ τους για θέματα που δεν αφορούν τις οδηγίες χρήσης του υλικού.

 

  • Οι εργασίες είναι επαναληπτικές και ως επί το πλείστον δημιουργικές. Τα παιδιά χρειάζεται να έχουν μια ευχάριστη επαφή με την οργανωμένη μαθησιακή διαδικασία. Να μην κουράζονται και να μην αγχώνονται.

Η ομάδα υποστήριξης του σχολείου μας προσπαθεί να ανταποκριθεί στις νέες προκλήσεις με συνεχείς αλληλοενημερώσεις και συνεργασίες με τους εκ/κούς και με εκ/κούς από άλλα σχολεία για τα τεχνικά και τα διαδικαστικά θέματα που προκύπτουν σχεδόν καθημερινά. Η εμπειρία που θα αποκομίσουμε από όλη αυτήν την διαδικασία θα είναι μεγάλη προίκα για μελλοντικές καταστάσεις.

Σ΄αυτή την προσπάθεια χρειαζόμαστε εσάς τους γονείς συμπαρατάστες στο έργο μας. Για να βρίσκουμε διαύλους επικοινωνίας και συνεννόησης για να μην νιώθουμε μόνοι και απομονωμένοι.

Στη δύσκολη και πρωτόγνωρη αυτή κατάσταση πορευόμαστε μαζί!

 

Η Δ/ντρια του 107ου ΔΣ Θες/νίκης

 

Γκριμπίζη Ολυμπία