ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
Η εφαρμογή του σχεδίου δράσης ξεκίνησε με την δανειστική βιβλιοθήκη τον Νοέμβριο. Τα παιδιά υπέγραψαν συμβόλαιο δανεισμού, απέκτησαν ο καθένας τη δική του καρτέλα δανεισμού διάρκειας 2 μηνών , όπου κατέγραφαν κάθε φορά τον τίτλο του βιβλίου που δανείζονταν, πήραν τη δική τους υφασμάτινη τσάντουλα και κάθε Παρασκευή βάζουν μέσα το βιβλίο που έχουν δανειστεί μαζί με ένα φύλλο καταγραφής και το παίρνουν στο σπίτι για το Σαββατοκύριακο. Τα βιβλία που δανείζονται είναι συγκεκριμένα και είναι 36. Κάθε φορά διαλέγουν ένα διαφορετικό και η εκπαιδευτικός καταγράφει σε ειδικό έντυπο καταγραφής, τον αριθμό του βιβλίου που δανείστηκε ώστε να μην δανείζονται ίδιο βιβλίο για δεύτερη φορά. Η διαδικασία αυτή αρέσει πολύ στα παιδιά και αναμένουν την Παρασκευή της δανειστικής βιβλιοθήκης με χαρά.
![IMG 20231128 173247](https://blogs.sch.gr/niptropai/files/2024/05/IMG_20231128_173247-225x300.jpg?x93007)
![IMG 20240528 132434](https://blogs.sch.gr/niptropai/files/2024/05/IMG_20240528_132434-300x225.jpg?x93007)
![IMG 20240528 214140](https://blogs.sch.gr/niptropai/files/2024/05/IMG_20240528_214140-300x225.jpg?x93007)
![IMG 20240529 113550](https://blogs.sch.gr/niptropai/files/2024/05/IMG_20240529_113550-225x300.jpg?x93007)
ΝΤΕΝΤΕΚΤΙΒ ΛΕΞΕΩΝ
Κατά τη διάρκεια της χρονιάς τα παιδιά γίνονταν ντεντέκτιβ λέξεων. Μετά από την ανάγνωση παραμυθιών στην τάξη, ακολουθούσαν δραστηριότητες σχετικές. Μια απο αυτές ήταν να γίνουν ντεντέκτιβ λέξεων .
![IMG 20240523 104616](https://blogs.sch.gr/niptropai/files/2024/05/IMG_20240523_104616-225x300.jpg?x93007)
Άλλη δραστηριότητα είναι να γίνουν οι εικονογράφοι του βιβλίου και η πιο αγαπημένη τους είναι η θεατρική αναπαράσταση του παραμυθιού, όπου αναλαμβάνουν ρόλους και υποδύονται τους ήρωες της ιστορίας.
ΌΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ
Μαζί με τα παιδιά τακτοποιήσαμε τη βιβλιοθήκη του σχολείου. Τα βιβλία χωρίστηκαν σε κατηγορίες που επέλεξαν τα παιδιά και μπήκαν στα ράφια με την συμφωνία ότι κάθε βιβλίο θα επιστέφει στη θέση του.
![IMG 20240522 115840](https://blogs.sch.gr/niptropai/files/2024/05/IMG_20240522_115840-225x300.jpg?x93007)
![IMG 20240522 110932](https://blogs.sch.gr/niptropai/files/2024/05/IMG_20240522_110932-225x300.jpg?x93007)
![IMG 20240522 110641 1](https://blogs.sch.gr/niptropai/files/2024/05/IMG_20240522_110641-1-225x300.jpg?x93007)
ΔΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ
Μιλήσαμε και καταγράψαμε τα δομικά στοιχεία ενός παραμυθιού, τα οποία και αναζητήσαμε σε παραμύθια που έχουμε διαβάσει.
![IMG 20240402 110908](https://blogs.sch.gr/niptropai/files/2024/05/IMG_20240402_110908-225x300.jpg?x93007)
![IMG 20240405 165057 1](https://blogs.sch.gr/niptropai/files/2024/05/IMG_20240405_165057-1-225x300.jpg?x93007)
![IMG 20240402 125853](https://blogs.sch.gr/niptropai/files/2024/05/IMG_20240402_125853-225x300.jpg?x93007)
![IMG 20240405 165057](https://blogs.sch.gr/niptropai/files/2024/05/IMG_20240405_165057-225x300.jpg?x93007)
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ
Γράψαμε ένα βιβλίο ομαδικά, με αφορμή την ημέρα παιδικού βιβλίου. Το παραμύθι δημιουργήθηκε και εικονογραφήθηκε από τα παιδιά και με τη βοήθεια του storyjumper πήρε και ηλεκτρονική μορφή.
Δημιουργία σελιδοδεικτών
![IMG 20240402 124947](https://blogs.sch.gr/niptropai/files/2024/05/IMG_20240402_124947-225x300.jpg?x93007)
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ
![IMG 20240405 100333](https://blogs.sch.gr/niptropai/files/2024/05/IMG_20240405_100333-225x300.jpg?x93007)
![IMG 20240405 100323](https://blogs.sch.gr/niptropai/files/2024/05/IMG_20240405_100323-225x300.jpg?x93007)
![IMG 20240405 100313](https://blogs.sch.gr/niptropai/files/2024/05/IMG_20240405_100313-225x300.jpg?x93007)
![IMG 20240405 100342](https://blogs.sch.gr/niptropai/files/2024/05/IMG_20240405_100342-225x300.jpg?x93007)
![IMG 20240404 093601](https://blogs.sch.gr/niptropai/files/2024/05/IMG_20240404_093601-225x300.jpg?x93007)
![IMG 20240405 100323 1](https://blogs.sch.gr/niptropai/files/2024/05/IMG_20240405_100323-1-225x300.jpg?x93007)
![IMG 20240405 100306](https://blogs.sch.gr/niptropai/files/2024/05/IMG_20240405_100306-225x300.jpg?x93007)
![IMG 20240411 110214](https://blogs.sch.gr/niptropai/files/2024/05/IMG_20240411_110214-225x300.jpg?x93007)
![IMG 20240404 130618](https://blogs.sch.gr/niptropai/files/2024/05/IMG_20240404_130618-225x300.jpg?x93007)
![IMG 20240405 113018](https://blogs.sch.gr/niptropai/files/2024/05/IMG_20240405_113018-225x300.jpg?x93007)
![IMG 20240405 113010](https://blogs.sch.gr/niptropai/files/2024/05/IMG_20240405_113010-225x300.jpg?x93007)