Scratch 2.0: Προγραμματίζω παίζοντας ή Παίζω προγραμματίζοντας;

13 Νοέμβριος 2013  Με ετικέτα

Στα πλαίσια της συνεργασίας των κοινοτήτων των webvistas και της Mozilla, πραγματοποιείται στις 13 Νοεμβρίου 2013 στην Κεντρική Δημοτική Βιβλιοθήκη Θεσσαλονίκης εργαστήριο με τίτλο

Scratch 2.0: Προγραμματίζω παίζοντας ή Παίζω προγραμματίζοντας;

  • Πόσο σύγχρονο θεωρείται πλέον το προφίλ του απλού χρήστη εφαρμογών σε σχέση με το Διαδίκτυο και τον ηλεκτρονικό υπολογιστή;

  • Μπορεί ακόμα κι ένας μαθητής δημοτικού να προγραμματίσει το δικό του ηλεκτρονικό παιχνίδι ή animation χωρίς προηγούμενες γνώσεις στον προγραμματισμό;

  • Γιατί ο προγραμματισμός θεωρείται ότι παρέχει βασικές και θεμελιώδεις γνώσεις και δεξιότητες, όπως η γλώσσα και τα μαθηματικά;

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Ο ρόλος του προγραμματισμού στην ανάπτυξη δεξιοτήτων του 21ου αιώνα: επίλυση προβλημάτων, αναλυτική σκέψη, συνθετική ικανότητα, δημιουργική ικανότητα, ενεργητική και συνεργατική μάθηση.

Ανάπτυξη ηλεκτρονικού παιχνιδιού με τη δημοφιλή γλώσσα Scratch του MIT Media Lab.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Σε γονείς μαθητών, σε μαθητές από Ε’ δημοτικού και πάνω, σε εκπαιδευτικούς, αλλά και σε κάθε ενήλικα με διάθεση να γνωρίσει τον προγραμματισμό και την εκπαιδευτική του αξία.

ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ

Εξοικείωση με τη χρήση του υπολογιστή και του Διαδικτύου. Καμία προαπαιτούμενη γνώση σε σχέση με τον προγραμματισμό.

Υπεύθυνη εργαστηρίου: Μαρία Φιλιπποπούλου, πληροφορικός-μαθηματικός

Χρήσιμοι σύνδεσμοι/αρχεία

http://scratch.mit.edu/

http://scratched.media.mit.edu/

http://scratchplay.gr

scratch_φύλλο_εργασίας_1 scratch_φύλλο_εργασίας_2 scratch_φύλλο_εργασίας_3 scratch_φύλλο_εργασίας_4 scratch_φύλλο_εργασίας_5 scratch_φύλλο_εργασίας_6

Τελικό παιχνίδι στο scratch

Φόρμα ανατροφοδότησης

Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία από τη Μαρία Φιλιπποπούλου χορηγείται με άδεια
Creative Commons Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση