ΚΑΝΕΛΛΑΚΗ ΓΚΟΛΦΩ

Άλλος ένας ιστότοπος Blogs.sch.gr

Καλημέρα κόσμε!

Φεβ 20235

Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιό μου! Είμαι η Γκόλφω Κανελλάκη και από το 2010 υπηρετώ σε Δημόσια Νηπιαγωγεία ανά την Ελλάδα. Δημιούργησα αυτό το ιστολόγιο με σκοπό να ανταλλάσουμε ιδέες, διδακτικές προτάσεις και πληροφορίες σε θέματα που αφορούν την εκπαίδευση των παιδιών μας στο Νηπιαγωγείο. Το υλικό το παρέχω δωρεάν στην εκπαιδευτική κοινότητα, σε συναδέλφους, γονείς και παιδιά χωρίς να δίνω άδεια χρήσης για εμπορικούς σκοπούς. Σε περίπτωση αναδημοσίευσης του υλικού μου, θα παρακαλούσα να γίνεται με τη χρήση συνδέσμου και την αναφορά στο ονομά μου. Λόγω της πρόσφατης δημιουργίας του ιστολογίου μου, ο εμπλουτισμός του περιεχομένου μου, θα γίνεται σταδιακά. Σας  ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση! Εύχομαι να σας είναι χρήσιμο! 

 

Δωρεάν φωτογραφίες με Καρδιά

IMG 20230221 120237IMG 73a498b3005a02fb630e4e8c323114f5 V

 

Πηγή Φωτογραφίας; https://pixabay.com/el/photos/%ce%ba%ce%b1%cf%81%ce%b4%ce%b9%ce%ac-%ce%ad%ce%b3%cf%87%cf%81%cf%89%ce%bc%ce%bf%cf%82-%cf%84%ce%bf-%ce%ba%cf%8c%ce%ba%ce%ba%ce%b9%ce%bd%ce%bf-%cf%80%ce%ad%cf%84%cf%81%ce%b1-5263732/

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλημέρα κόσμε!    

Ενδεικτική Δραστηριότητα εμπέδωσης της γνώσης με θέμα τα έντομα

Μάι 202421

Δραστηριότητα εμπέδωσης σε ομάδες 

Τα παιδιά χωρίζονται σε δύο μεγάλες ομάδες και όταν το μέλος της ομάδας τους σηκώσει πρώτο το κουδουνάκι, θα πάρει η ομάδα του την ερώτηση και ομαδοσυνεργατικά θα πρέπει να βρει την απάντηση. Νικήτρια ομάδα θα είναι εκείνη που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους βαθμούς από τις σωστές απαντήσεις. 

 

IMG 20240516 124355 COLLAGE 1

Σχετικά βίντεο συνεργασίας

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενδεικτική Δραστηριότητα εμπέδωσης της γνώσης με θέμα τα έντομα    

To Δικαστήριο των Τροφών_ κουκλοθέατρο_

Μάι 202421

 

από κάτω από: Παίζω Κουκλοθέατρο | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο To Δικαστήριο των Τροφών_ κουκλοθέατρο_    

To Δικαστήριο των Τροφών_παίζω κουκλοθέατρο_προαιρετικό ολοήμερο Σχ.έτος 2023-2024

Μάι 202417

Δραστηριότητα 1η

Ανάγνωση και επεξεργασία του παραμυθιού

IMG 20240415 153501

 

Δραστηριότητα 2η : Κατασκευή των βασικών ηρώων του παραμυθιού

IMG 20240417 143407 COLLAGE

Δραστηριότητα 3η : Εμπέδωση του παραμυθιού μέσα από το θέατρο

-χωρισμός ρόλων _Ομαδοσυνεργατική δραστηριότητα

IMG 20240418 150553 COLLAGE

Δραστηριότητα 4η : Παίζω κουκλοθέατρο_Αξιολόγηση_παραλλαγή του παραμυθιού με αυτοσχέδια λόγια των παιδιών

Ομαδοσυνεργατική δραστηριότητα

Έχοντας εμπεδώσει το παραμύθι, τα παιδιά καλούνται να συνεργαστούν μεταξύ τους και να παίξουν κουκλοθέατρο!

Είναι σημαντικό να υπογραμμίσουμε πώς από τα παιδιά που συμμετέχουν στο κουκλοθέατρο, τα 7 στα 9 είναι αλλοδαπά με δυσκολία στην ελληνική γλώσσα. Η αγάπη τους για το κουκλοθέατρο τα έκανε να ξεπεράσουν πολλές δυσκολίες και να κατακτήσουν αρκετά την επικοινωνία και την κατανόηση στα ελληνικά.

IMG 20240516 150515 COLLAGE

ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ

Το Δικαστήριο των Τροφών_κουκλοθέατρο_προαιρετικό ολοήμερο τμήμα – YouTube

από κάτω από: Παίζω Κουκλοθέατρο | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο To Δικαστήριο των Τροφών_παίζω κουκλοθέατρο_προαιρετικό ολοήμερο Σχ.έτος 2023-2024    

Εtwinning Program 2023-2024: Different Cultures, the same Emotions: Τα πιστοποιητικά συμμετοχής μας στο πρόγραμμα

Μάι 20249

 

 

Για τους μαθητές μας

https://blogs.sch.gr/gkanellaki/files/2024/05/πιστοποιητικό-συμμετοχής-παιδιών.pdf


Στιγμιότυπο οθόνης 2024 05 09 234509

Για τους εκπαιδευτικούς

7 1 74 1

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εtwinning Program 2023-2024: Different Cultures, the same Emotions: Τα πιστοποιητικά συμμετοχής μας στο πρόγραμμα    

Εtwinning Program 2023-2024: Different Cultures, the same Emotions: Η αξιολόγηση του προγράμματος_Μάϊος 2024

Μάι 20249

Ερωτηματολόγια αξιολόγησης του προγράμματος

Teachers’ Post Survey _Ερωτηματολόγιο για εκπαιδευτικούς

 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdDxohTem7djeTY5UA5dWCC1E1mGnQcY-xrZKIkEeQYwoqlYQ/viewform?usp=sf_link 

 

Students’ Post Survey_Ερωτηματολόγιο για μαθητές

 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeZB8QUY7aiotDer1sPajVj0g2zRikXkz0ACcp2Fx9LqW-2XQ/viewform?usp=sf_link 

 

Parents Survey_Ερωτηματολόγιο για γονείς

 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScgRxsPpLHU61MzTg5SnkOAp-H0qiUw_ZxoDrmwyYJxcOOXbg/viewform?usp=sf_link 

 

Η εκτίμηση του προγράμματος από τους εκπαιδευτικούς

https://padlet.com/gurcan_e/different-cultures-same-emotions-evaluation-z5y8e2n2p6fmn8pr

Μετάβαση στο padlet.com

 

ΟΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

IMG 20240514 150700 COLLAGE IMG 20240514 152939 COLLAGE

από κάτω από: E-Twinning Προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εtwinning Program 2023-2024: Different Cultures, the same Emotions: Η αξιολόγηση του προγράμματος_Μάϊος 2024    

Εtwinning Program 2023-2024: Different Cultures, the same Emotions: Συνέχισε την ιστορία του αντίστοιχου συναισθήματος_Απρίλιος 2024

Μάι 20249

Συνεργατική δραστηριότητα με τους εταίρους μας

Τα σχολεία χωρίζονται σε ομάδες και κάθε ομάδα αναλαμβάνει να συνεργαστεί και να συνεχίσει την ιστορία στην κατηγορία του συναισθήματος που ανήκει, εικονογραφόντας το δικό της μέρος. Το δικό μας νηπιαγωγείο ανήκει στην κατηγορία του Φόβου και συνεργάστηκε με τα παιδιά των συναδέλφων DUYGU, FLORENTINA, GEORGIA και IEVA.

https://app.mural.co/t/angy2976/m/angy2976/1712317069682/35de06512039eb68d0ae176b31f51dec4e50aeff?sender=u006ba47fb743b41e574f3959

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 05 09 223636 1

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 05 09 2244111 1

 

IMG 20240410 154304 1 1

Η εικονογράφηση της ιστορίας μας

 

ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ _Ο σχηματισμός του τίτλου του προγράμματος

  • Ζωγαφίστε τα pixels ακολουθώντας τις οδηγίες των χρωμάτων σύμφωνα με την κωδικοποιησή τους και αποκάλυψτε τα συναισθήματα. Στη συνέχεια σχηματίστε το γράμμα u από τον τίτλο του προγράμματος, προεκιμένου εάν ενώσουμε όλα τα σχολεία το γράμμα, που έχουν, να σχηματιστεί ο τίτλος Different Cultures, the same Emotions. Τα παιδιά μας εργάστηκαν σε ομάδες για να βοηθήσουν στην αποκωδικοποίηση  τα νήπια, τα προνήπια και τα πήγαν περίφημα!

 

IMG 20240513 153047 COLLAGE 1

IMG 20240513 160653 1 IMG 20240515 150558 COLLAGE 300x300 1

IMG 20240515 151123

 

Η συνεργατική σύνθεση του τίτλου του προγράμματος

title with emojis

από κάτω από: E-Twinning Προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εtwinning Program 2023-2024: Different Cultures, the same Emotions: Συνέχισε την ιστορία του αντίστοιχου συναισθήματος_Απρίλιος 2024    

Εtwinning Program 2023-2024: Different Cultures, the same Emotions:Το συνεργατικό μας Παραμύθι_Μάρτιος 2024

Μάι 20249

Συνεργατική δραστηριότητα

Κάθε χώρα συνεχίζει την ιστορία που έχει αφηγηθεί η προηγούμενη έχοντας κοινή ηρωίδα που ταξιδεύει σε κάθε χώρα, γνωρίζοντας κάποια μέρη και εκφράζοντας τα συναισθήματά της γι αύτα που συναντάει στον κάθε προορισμό. Το κομμάτι της ιστορίας που αντιστοιχεί στην κάθε χώρα το παράγουν τα παιδιά της τάξης με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού και το εικονογραφούν τα ίδια.

Το δικό μας κομμάτι στην ιστορία

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 05 09 164300

 

https://www.storyjumper.com/book/read/170406801/AngyA

 


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper
από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εtwinning Program 2023-2024: Different Cultures, the same Emotions:Το συνεργατικό μας Παραμύθι_Μάρτιος 2024    

Πασχαλινές Κατασκευές_2024

Απρ 202428

Καλή Ανάσταση! Υγεία και αγάπη στις καρδιές μας!

IMG 20240426 143621 IMG 20240425 164800 IMG 20240425 164753 IMG 20240425 164643 IMG 20240425 164629 IMG 20240425 164619 IMG 20240425 164507 IMG 20240425 151922 COLLAGE IMG 20240422 142105 COLLAGE 1IMG 20240425 151514 COLLAGE IMG 20240424 160926 IMG 20240423 154214 COLLAGE IMG 20240423 142222 COLLAGE IMG 20240423 141142 COLLAGE IMG 20240422 142105 COLLAGE

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πασχαλινές Κατασκευές_2024    

Παίζω, διασκεδάζω και μαθαίνω Μαθηματικά – Παιχνίδια με τους Αριθμούς (0-10)

Απρ 202418

Ενδεικτική δραστηριότητα του προγράμματος “Παίζω, διασκεδάζω και μαθαίνω μαθηματικά”

του προαιρετικού ολοήμερου τμήματος

Με αφορμή την ιστορία η γάτα η κουμπάρα, δραματοποιήσαμε την ιστορία με τα παιδιά και παίξαμε με τους αριθμούς (0-10)  βιωματικά παιχνίδια (τα ποντίκια έχουν πάνω τους ένα αριθμητικό σύμβολο…..κινουνται στο χώρο του σπιτιού με διάφορους βηματισμούς ανάλογα τα συνθήματα της εμψυχώτριας…Όταν η εμψυχώτρια φωνάζει έναν αριθμό, τότε το ποντικάκι που κρατάει το συγκεκριμένο αριθμητικό σύμβολο βγαίνει από το παιχνίδι γιατί το έπιασε η γάτα και το έφαγε. Το παιχνίδι τελειώνει όταν η γάτα φάει όλα τα ποντίκια που κρατούν τα αριθμητικά σύμβολα) . Σχηματίσαμε τα αριθμητικά σύμβολα 9 και 10 με  διάφορα υλικά της τάξης ομαδοσυνεργατικά και τον αριθμό 10 ατομικά με πλαστελίνη. Στο τέλος  ήρθαμε σε επαφή με τις πράξεις της  αφαίρεσης μετρώντας το σύνολο των ποντικιών, που έφαγε η γάτα και την πράξη της πρόσθεσης, προσθέτωντας πλοκάμια στο χταπόδι με το οποίο θα ταίσουμε την γάτα, για να μην φάει τα ποντίκια.IMG 20240410 155515 COLLAGEIMG 20240411 152016 COLLAGE 1IMG 20240411 152018 COLLAGEIMG 20240411 152223IMG 20240403 151503 COLLAGEIMG 20240404 152905 COLLAGEIMG 20240404 151750 COLLAGE

IMG 20240411 153926 COLLAGE 1IMG 20240403 151432 COLLAGE IMG 20240404 151147 COLLAGE

από κάτω από: Προτεινόμενες Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες, Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παίζω, διασκεδάζω και μαθαίνω Μαθηματικά – Παιχνίδια με τους Αριθμούς (0-10)    

Καλλιέργεια του Εθελοντισμού στο Νηπιαγωγείο _ Προστασία του φυσικού μας περιβάλλοντος

Απρ 202414

Με αφορμή τη δράση Let’s do it Greece 2024 λόγω της μη ύπαρξης κοντινού προσβάσιμου με το σχολείο μας δάσους, αποφασίσαμε να συμμετέχουμε το Σάββατο 13 Απριλίου και ώρα 09:30 πμ με τους γονείς και τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας σε μία δική μας εθελοντική δράση με θέμα τον καλλωπισμό του κήπου του σχολείου μας και τη δημιουργία ενός βοτανόκηπου. Ο στόχος μας ήταν να καλλιεργήσουμε  με τη βοήθεια των γονιών τους τον εθελοντισμό στους μικρούς μας μαθητές και να τους μάθουμε να αγαπούν τη φύση και το περιβάλλον, φροντίζοντάς το ως δεύτερο σπίτι τους! 

Ο σύλλογος διδασκόντων του Νηπιαγωγείου μας ευχαριστεί από καρδιάς όλους τους γονείς και τα παιδιά του σχολείου μας που συμμετείχαν εθελοντικά σε αυτή την προσπάθειά μας και μας δώρισαν τα λουλούδια και τα βότανά τους και με την εθελοντική προσφορά τους ομόρφυναν την αυλή του σχολείου μας! Επίσης ευχαριστεί από καρδιάς και τους υπαλλήλους του Δήμου Τριφυλίας που έκοψαν τα χορτάρια για να μην υπάρχει κίνδυνος για τα φίδια.

Το Νηπιαγωγείο μας πριν την εθελοντική μας δράση!

IMG 20240326 141554 COLLAGE

Το Νηπιαγωγείο μας μετά την εθελοντική μας δράση!

IMG 20240413 103904 COLLAGEIMG 20240413 103912 IMG 20240413 103935 IMG 20240413 103947 IMG 20240413 104148 IMG 20240413 104155

IMG 20240413 094054 COLLAGEIMG 20240413 100507 COLLAGE

από κάτω από: Προτεινόμενες Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλλιέργεια του Εθελοντισμού στο Νηπιαγωγείο _ Προστασία του φυσικού μας περιβάλλοντος    
« Παλιότερα άρθρα

Πρόσφατα σχόλια

    Άδεια Creative Commons

    Ομάδες

    Αύγουστος 2024
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  

    Σαν σήμερα

    25/8/1914: Παραιτείται από την πρωθυπουργία ο Ελευθέριος Βενιζέλος. Διχασμός στην Ελλάδα.

    Σκακιστική άσκηση

    Translate



    Άνοιγμα μενού
    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων