ΚΑΝΕΛΛΑΚΗ ΓΚΟΛΦΩ

Άλλος ένας ιστότοπος Blogs.sch.gr

Καλημέρα κόσμε!

Φεβ 20235

Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιό μου! Είμαι η Γκόλφω Κανελλάκη και από το 2010 υπηρετώ σε Δημόσια Νηπιαγωγεία ανά την Ελλάδα. Δημιούργησα αυτό το ιστολόγιο με σκοπό να ανταλλάσουμε ιδέες, διδακτικές προτάσεις και πληροφορίες σε θέματα που αφορούν την εκπαίδευση των παιδιών μας στο Νηπιαγωγείο. Το υλικό το παρέχω δωρεάν στην εκπαιδευτική κοινότητα, σε συναδέλφους, γονείς και παιδιά χωρίς να δίνω άδεια χρήσης για εμπορικούς σκοπούς. Σε περίπτωση αναδημοσίευσης του υλικού μου, θα παρακαλούσα να γίνεται με τη χρήση συνδέσμου και την αναφορά στο ονομά μου. Λόγω της πρόσφατης δημιουργίας του ιστολογίου μου, ο εμπλουτισμός του περιεχομένου μου, θα γίνεται σταδιακά. Σας  ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση! Εύχομαι να σας είναι χρήσιμο! 

 

Δωρεάν φωτογραφίες με Καρδιά

IMG 20230221 120237IMG 73a498b3005a02fb630e4e8c323114f5 V

 

Πηγή Φωτογραφίας; https://pixabay.com/el/photos/%ce%ba%ce%b1%cf%81%ce%b4%ce%b9%ce%ac-%ce%ad%ce%b3%cf%87%cf%81%cf%89%ce%bc%ce%bf%cf%82-%cf%84%ce%bf-%ce%ba%cf%8c%ce%ba%ce%ba%ce%b9%ce%bd%ce%bf-%cf%80%ce%ad%cf%84%cf%81%ce%b1-5263732/

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλημέρα κόσμε!    

Φύτεμα και φροντίδα του κοινού μας λαχανόκηπου_Οικολογικά Σχολεία_Η σχολική μας αυλή_Μέρος 2

Απρ 202522

Δράσεις ενεργού πολίτη_Βιώσιμη σχολική κοινότητα

Η καθημερινή εθελοντική φροντίδα του λαχανόκηπου από τα παιδιά του Νηπιαγωγείου

Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο

Απρ 202522

Το πρόγραμμα της μετάβασης των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό γίνεται καθόλη τη σχολική χρονιά μέσα από κοινές σχολικές εορτές, κοινούς εκκλησιασμούς, κοινά προγράμματα (συμμετοχή στο οικολογικό δίκτυο με θέμα τη σχολική μας αυλή) με αποκορύφωμα της δράσης με τη βιωματική ξενάγηση στους χώρους του Δημοτικού σχολείου Σιμόπουλου και την επίσκεψη μας στην Α΄Τάξη Δημοτικού όπου έγινε στα νήπια μας μία ενημέρωση από τη Δασκάλα της Α τάξης για το δημοτικό σχολείο και την ά τάξη. Επισημάναμε ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα στις δύο σχολικές μονάδες (Δημοτικό και Νηπιαγωγείο). Ευχαριστούμε θερμά την κα Παναγιωτοπούλου Πολυξένη, Δ/ντρια του Δημοτικού σχολείου Σιμόπουλου και τη Δασκάλα της Α τάξης του Δημοτικού για τη θερμή υποδοχή και φιλοξενία τους! 

1744820308177 1744820417198 1744900043587 1

Φύτεμα και φροντίδα του κοινού μας λαχανόκηπου_Οικολογικά Σχολεία_Η σχολική μας αυλή_Μέρος 1

Απρ 202522

Βιωματική δράση: Ενεργού πολίτη_βιώσιμη σχολική κοινότητα

Τον Απρίλιο με τη βοήθεια του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του Δημοτικού και Νηπιαγωγείου Σιμόπουλου τα νήπια και προνήπια εφόσον γνώρισαν μέσα από σχετικά βίντεο και συζήτηση για το πώς γίνεται το φύτεμα ενός σπόρου, συμμετείχαν στη βιωματική φύτευση κρεμμυδιών στο κοινό λαχανόκηπό μας με το Δημοτικό Σχολείο Σιμόπουλου. Η φροντίδα του κήπου μας γίνεται εθελοντικά σε καθημερινή βάση από τους/τις μαθητές/τριες του σχολικού συγκροτήματος (Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου Σιμόπουλου)! Ευχαριστούμε θερμά το σύλλογο γονέων για την ενεργή συμβολή τους στη μετατροπή της αυλής μας σε μία βιώσιμη σχολική κοινότητα. Υ.Σ. Τα ποτιστήρια μας είναι από ανακυκλώσιμα υλικά (μπουκάλια από νερό με τρύπες στο καπάκι τους).

1744820985332

17450736389281745073801016

Stigmiotypo othonhs 2025 04 19 162152

Πάσχα_Απρίλιος 2025

Απρ 202511

Ενδεικτικές Δραστηριότητες

Α Φάση Εξοικείωσης 

Δραστηριότητα 1η  Ανίχνευση

Περιγραφή

Με αφορμή την εορτή του Πάσχα ρωτάμε τα παιδιά να μας πουν τι γνωρίζουν γι αυτό και καταγράφουμε τις απόψεις τους.

Β Φάση Επισκόπηση  Αναζήτηση των απαιτούμενων πληροφοριών

Δραστηριότητα 2η 

Περιγραφή

Τα παιδιά σε ζευγάρια αναζητούν πληροφορίες σχετικά με αυτό μέσα στην τάξη.

Γ Φάση: Επεξήγηση_ Ενδεικτικές Δραστηριότητες

Περιγραφές

Προβολή βίντεο σχετικά με τα θαύματα του Χριστού για να γνωρίσουν καλύτερα τον Χριστό.Η επεξεργασία του γίνεται με ερωτοαπαντήσεις κατά την προβολή του.

Προβολή βίντεο με τα γεγονότα της Μ.Εβδομάδας. Συζήτηση με τα παιδιά και επεξεργασία του περιεχομένου με ερωτοαπαντήσεις.

Τοποθέτηση σε σειρά τα γεγονότα της Μεγάλης εβδομάδας.

Περιγραφή από τα παιδιά της κάθε ημέρας της Μ. Εβδομάδας, με βοηθό την εικόνα που βλέπουν.

Αντιστοίχηση των εθίμων του Πάσχα που γνωρίζουν τα παιδιά με την ημέρα της Μεγάλης Εβδομάδας που πιστεύουν ότι ανήκουν. Η αντιστοίχηση θα γίνει εναλλαξ εφόσον έχουμε χωρίσει τα παιδιά σε δύο μεγάλες ομάδες. Δύο παιδιά που θα επιλέξουν εκείνα από την κάθε ομάδα εναλλάξ θα αντιστοιχούν και από ένα έθιμο. Σε περίπτωση λάθους τα παιδιά της άλλης ομάδας θα το διορθώνουν και θα κερδίζουν τον πόντο. Νικήτρια ομάδα θα είναι αυτή που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους.

1744820904155

Βιωματική γνωριμία κάποιων πασχαλινών εθίμων

  • Κατασκευή πασχαλινών καρτών με ευχές και διακόσμηση πασχαλινών καλαθιών
  • Κυνήγι των βαμμένων αυγών σε δυάδες, αντιστοίχηση πεζών και κεφαλαίων γραμμάτων
  • Καταμέτρηση των βαμμένω αυγών – εκμάθηση του αριθμού 20

 

1744900834392 1744901438116

1744820653997 1 1744820786692 1

 

Δ Φάση Εμπλουτισμός

Δραστηριότητα εμπέδωσης των Θρησκευτικών γεγονότων_

Περιγραφή: Εκκλησιασμός και προσφορά στο συνάνθρωπο _παράδοση τροφίμων στο χαμόγελο του Παιδιού

1744821028970

1744901365406

Δραστηριότητα εμπέδωσης κάποιου πασχαλινού έθιμου

Περιγραφή:Βάψιμο αυγών

1744900928575 1744901044548 1744901298374

1744901579328

Δραστηριότητα εμπέδωσης του αριθμού 20

Περιγραφή: γραφή του αριθμητικού συμβόλου-συμπλήρωση σχετικού φύλλου εργασίας

1745084617971Ε Φάση Εκτίμηση

Περιγραφή:Η αξιολόγηση έγινε με σχετικά φύλλα εργασίας και ομαδικά παιχνίδια κουιζ ερωτήσεων.

από κάτω από: Προτάσεις για Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες ανά Θεματική Ενότητα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πάσχα_Απρίλιος 2025    

“Κάθε Παραμύθι ξεχωρίζει, να χει κάτι να θυμίζει” 5ο Εργαστήριο

Απρ 20259
Στις  9 Απριλίου η ψυχολόγος κα Μάσσαλα Κατερίνα από το Κέντρο Πρόληψης Π.Ε. Ηλειας “Παρεμβάσεις” σε συνεργασία με το Νηπιαγωγείο Σιμόπουλο υλοποίησε το 5ο εργαστήριο του εκπαιδευτικού προγράμματος “Κάθε Παραμύθι ξεχωρίζει, να χει κάτι να θυμίζει” με θέμα την ενσυναίσθηση.
Δραστηριότητα 1η _Το κουτί των συναισθημάτων
                                                                                   Περιγραφή
Τα παιδιά καλούνται να επιλέξουν ένα συναίσθημα από το κουτί και να το παρουσιάσουν με τη γλώσσα του σώματος και τα υπόλοιπα βρίσκουν το συναίσθημα που περιγράφεται στην παντομίμα.
1744901975332 1

Δραστηριότητα 2η _Η ενσυναίσθηση
                                                            Περιγραφή
Ανάγνωση και επεξεργασία του παραμυθιού   ” Τρώγεται η ενσυναίσθηση;”

1744904395122

Δραστηριότητα 3η _ Ενσυναίσθηση

                                                                                  Περιγραφή

Ζωγραφίζω πώς δείχνω την αγάπη και την φροντίδα μου και την παρουσιάζω στους συμμαθητές μου.

1744901745834

17449046361781744904636197

Δραστηριότητα 4η _Σύνοψη όλων των εργαστηρίων_παρουσίαση των συναισθημάτων μας

174490247626617449018064411744901857175Το  ευχαριστώ  των  παιδιών  στην  κα  Μάσσαλα1744902526731

από κάτω από: Συνεργατικές Δράσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Κάθε Παραμύθι ξεχωρίζει, να χει κάτι να θυμίζει” 5ο Εργαστήριο    

Η Μεγάλη Διαστημική περιπέτεια_The Best Fun under the sun etwinning program _Απρίλιος 2025

Απρ 20254
Δραστηριότητα Απριλίου_Η Μεγάλη Διαστημική περιπέτεια

Το Ευρωπαικό μας πρόγραμμα με τίτλο the best fun under the sun ολοκληρώνεται τον Απρίλιο και τα παιδιά από όλες τις συνεργαζόμενες χώρες οφείλουν να παρακολουθήσουν μία ιστορία στα αγγλικά και τη μετάφραση στη μητρική τους γλώσσα να γίνεται από την εκπαιδευτικό της τάξης σχετικά με το διάστημα και τα όνειρα ενός μικρού παιδιού να γίνει αστροναύτης, να απαντήσουν σε ερωτήσεις κατανόησης και να βάλουν σε σωστή σειρά τις εικόνες με το περιεχόμενο της ιστορίας.

Μετάβαση στο padlet.com

από κάτω από: E-Twinning Προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η Μεγάλη Διαστημική περιπέτεια_The Best Fun under the sun etwinning program _Απρίλιος 2025    

Κάθε Παραμύθι ξεχωρίζει, να χει κάτι να θυμίζει” 4ο Εργαστήριο

Απρ 20254

Στις 02 Απριλίου η ψυχολόγος κα Μάσσαλα Κατερίνα από το Κέντρο Πρόληψης Π.Ε. Ηλειας “Παρεμβάσεις” σε συνεργασία με το Νηπιαγωγείο Σιμόπουλο υλοποίησε το 4ο από τα 5 εργαστήρια του εκπαιδευτικού προγράμματος “Κάθε Παραμύθι ξεχωρίζει, να χει κάτι να θυμίζει”.

Το θέμα του εργαστηρίου ήταν η διαχείριση αρνητικών συναισθημάτων

Δραστηριότητα 1η  Αναγνώριση συναισθημάτων

Περιγραφή

Η εμψυχώτρια δείχνει φατσούλες με συναισθήματα και τα παιδιά αναγνωρίζουν στην κάθε φατσούλα το συναίσθημα που απεικονίζει. Στη συνέχεια τους παρουσιάζει μια αφίσα με αφορμή της παγκόσμιας ημέρας βιβλίου και αφού τους εξηγήσει τι γιορτάζουμε στις 2 Απριλίου τους διαβάζει το παραμύθι ένα λαίμαργο ουράνιο τόξο της Γιολάντας Τσορώνη – Γεωργιάδη και τους κάνει ερωτήσεις κατανόησης.

1743620772218

1743621006227 1   Δραστηριότητα 2η : Τρόποι διαχείρισης αρνητικών συναισθημάτων

Περιγραφή

Η εμψυχώτρια βάζει στα παιδιά από ένα καπέλο και τους ζητάει να σκεφτούν μια σκηνή που τους έκανε να θυμώσουν και να το δείξουν με την έκφραση του προσώπου τους. Στη συνέχεια αναφέρουν την αιτία του θυμού τους. Με αφορμή αυτό η εμψυχώτρια δείχνει αρχικά με βιωματικό τρόπο και κατόπιν μέσα από το φανάρι συγκράτησης των αρνητικών συναισθημάτων και του τροχού πιαθνούς τρόπους διαχείρισης των αρνητικών τους συναισθημάτων και τους συζητούν. Στο τέλος τους ζητάει να ζωγραφίσουν το φανάρι και να το συμβουλεύονται όταν επιθυμούν.

17436208736981743621161822174362157278117436217373651743707589304 1Δραστηριότητα 3η : Χρωμάτισε τη χελώνα

Περιγραφή

Η εμψυχώτρια δείχνει μία χελώνα στα παιδιά και τους λέει οτι η συγκεκριμένη αυτή χελώνα έχασε όλα της τα χρώματα γιατί είχε θυμώσει…. Ζήτησε από τα παιδιά να ζωγραφίσουν κάτι για να γεμίσει με χρώματα η χελώνα και να βρούν πάλι την ηρεμία της. Το κάθε παιδί που τελείωνε, κολούσε τον δικό του κύκλο πάνω της για να την γεμίσει με χρώματα και μας έλεγε τι έχει χαρίσει στη χελώνα…. Ενδεικτικά ….τα παιδιά χάρισαν στη χελώνα, χρώματα του ουράνιου τόξου, φίλους, οικογένεια, παιχνίδια και αγάπη.

174362135724717436215082501743621545774

από κάτω από: Συνεργατικές Δράσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κάθε Παραμύθι ξεχωρίζει, να χει κάτι να θυμίζει” 4ο Εργαστήριο    

“Κάθε Παραμύθι ξεχωρίζει, να χει κάτι να θυμίζει” 3ο Εργαστήριο

Απρ 20252
Στις 26 Μαρτίου η ψυχολόγος κα Μάσσαλα Κατερίνα από το Κέντρο Πρόληψης Π.Ε. Ηλειας “Παρεμβάσεις” σε συνεργασία με το Νηπιαγωγείο Σιμόπουλο υλοποίησε το 3ο από τα 5 εργαστήρια του εκπαιδευτικού προγράμματος “Κάθε Παραμύθι ξεχωρίζει, να χει κάτι να θυμίζει”.

Το θέμα του εργαστηρίου ήταν το συναίσθημα του Θυμού.

Δραστηριότητα 1η : Οι ντεντέκτιβ των συναισθημάτων

Τα παιδιά χωρίζονται σε δυάδες και ψάχνουν να βρουν έναν φάκελο που μέσα κρύβεται ένα συναίσθημα. Μόλις εντοπίσουν όλες οι ομάδες τον φάκελο παριστάνουν με παντομίμα την εικόνα του συναισθήματος που έχει ο φάκελός τους και οι υπόλοιπες ομάδες ψάχνουν να βρουν ποιο συναίσθημα είναι. Στο τέλος αποκαλύπτεται η εικόνα και επαληθεύονται ή μη οι απαντήσεις τους.

1743537488641 1743537802642

Δραστηριότητα 2η : Το μπαλόνι του θυμού

Ανάγνωση και επεξεργασία του παραμυθιού το μπαλόνι του θυμού. Ζωγραφίζουν τα παιδιά το δικό τους θυμό πάνω στο μπαλόνι και εκφράζουν τον λόγο που τα έκανε να θυμώσουν.

17435379230421743538301394 17435380330561743538147288

1743538405388

Δραστηριότητα 3η : Ο θυμός μου μικραίνει όταν……

Τα παιδιά καλούνται να ζωγραφίσουν πάνω σε μία ομπρέλα το στοιχείο αυτό που μικραίνει τον θυμό τους. Χρήση του θυμόμετρου στην τάξη.

1743538547137 1743538620917

1743538455965

Δραστηριότητα 4η : Η έκφραση του θυμού στο σώμα μας

Τα παιδιά παίζουν βιωματικά παιχνίδια έκφρασης και εκτόνωσης του θυμού με το σώμα τους.

1743538876235

από κάτω από: Συνεργατικές Δράσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Κάθε Παραμύθι ξεχωρίζει, να χει κάτι να θυμίζει” 3ο Εργαστήριο    

Ανακαλύπτω το Σώμα μου_Μέρος 2_Μάρτιος 2025

Μαρ 202531

Δραστηριότητα εμπέδωσης  Πεπτικού συστήματος

Περιγραφή

Τα παιδιά σε ζευγάρια κολλούν τα μέρη του πετικού συστήματος στο σώμα και σχεδιάζουν όσα δεν απεικονίζονται με εικόνες, πχ οισοφάγος. Στη συνέχεια χρησιμοποιούν τη μελισσούλα να δείξουν τη σειρά της πορείας της τροφής στα μέρη του πεπτικού συστήματος.

1743964701494

17439650353391743965303787

 

Ε Φάση Εκτίμηση

Περιγραφή

Τα παιδιά σχεδιάζουν τα βασικά μέρη των βασικών συστημάτων  σε φύλλα εργασίας. Απαντούν σε ομαδικά παιχνίδια αξιολόγησης των γνώσεων τους σε τηλεπαιχνίδια γνώσεων στον υπολογιστή.

1741894550663 117439645027011743964777601 11743964865304 1

 

από κάτω από: Προτάσεις για Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες ανά Θεματική Ενότητα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ανακαλύπτω το Σώμα μου_Μέρος 2_Μάρτιος 2025    

Ανακαλύπτω το Σώμα μου_Μέρος 1_Μάρτιος 2025

Μαρ 202531

Ενδεικτικές δραστηριότητες

Α Φάση Εξοικείωσης 

Δραστηριότητα 1η  Ανίχνευση

Περιγραφή

Μία κούκλα μασκοτ επισκέφτηκε το σχολείο μας με σκοπό να μάθει τι σημαίνει η φράση “χτίζουμε σωστά το σώμα μας”. Αφού γνωριστεί με τα παιδιά στη συνέχεια τα ρωτάει να της πουν τι πιστεύουν ότι υπάρχει στο σώμα μας και καταγράφει τις απαντήσεις τους στον πίνακα της τάξης- ανίχνευση ιδεών…Στο τέλος ρωτάει τα παιδιά τι θέλουν να μάθουν και πουν πιστεύουν οτι θα βρουν τις πληροφορίες που επιθυμούν.

Β Φάση Επισκόπηση  Αναζήτηση των απαιτούμενων πληροφοριών

Δραστηριότητα 2η 

Περιγραφή

Τα παιδιά χωρίζονται σε δυάδες και ψάχνουν μέσα στην τάξη να βρουν σχετικές πληροφορίες και τις παρουσιάζουν με τη βοήθεια της εκαπιδευτικού στην τάξη

1741895012415

Γ Φάση: Επεξήγηση

Μετά την ανάγνωση σχετικού βιβλίου και την παρακολούθηση σχετικών βίντεων με τα εξωτερικά χαρακτηριστικά του σώματος, τις 5 αισθήσεις και τα βασικά συστήματα του σώματος (μυσοσκελετικό,κυκλοφορικό, αναπνευστικό, πεπτικό) κάνουμε τις αντίστοιχε βιωματικές δραστηριότητες εμπέδωσης των πληροφοριών που ακούσαμε σταδιακά ανάλογα τη θεματική που παρακολουθήσαμε κάθε φορά. Μετά από κάθε βιντεο προβολή ή ανάγνωση ενός σχετικού βιβλίου γίνεται η επεξεργασία του περιεχομένου του με τη βοήθεια ερωτοαπαντήσεων και περιγραφή εικόνων.

1741894024581Δ Φάση Εμπλουτισμός

Δραστηριότητα εμπέδωσης των 5 αισθήσεων

Περιγραφή

Δίνουμε διάφορα ερεθίσματα στα παιδιά και ζητάμε από εκείνα, να αναγνωρίσουν την αίσθηση που χρησιμοποιούν και να πουν το ερέθισμα που τους δώσαμε.

trashed 1747320377 IMG 20250214 120706

Δραστηριότητα εμπέδωσης των εξωτερικών μερών του σώματος

Περιγραφή

Τα παιδιά σε ζευγάρια αποκωδικοποιούν με τη βοήθεια των πινάκων αναφοράς ένα μέρος του σώματος κα το κολλούν πάνω στο περίγραμμα σώματος που είναι αναρτημένο στην παρεούλα.  Με τη βοήθεια της εκαπιδευτικού κάνουν φωνολογική επίγνωση των γραμμάτων της λέξης.

1741893957220174189357763217418939309211741893519443

Δραστηριότητα εμπέδωσης Κυκλοφορικού συστήματος

Περιγραφή 

Βρίσκουμε με τα παιδιά τις φλέβες στα χέρια μας. Σε ζευγάρια τα παιδιά ταυτίζουν τα μέρη του κυκλοφορικού συστήματος με καρτέλες με τα ονοματά τους και σχεδιάζουν τα μέρη αυτά στο σώμα.

17418941053111741894240997174189429836117418944430541741894467899

Δραστηριότητα εμπέδωσης  Αναπνευστικού συστήματος

Περιγραφή

Σε ζευγάρια τα παιδιά σχεδιάζουν και κολλούν τα μέρη του αναπνευστικού συστήματος στο σώμα, αφού πρώτα τα ονομάσουν και τα δείξουν στην ομάδα.

1743964155022

Δραστηριότητα εμπέδωσης  Πεπτικού συστήματος

Περιγραφή

Τα παιδιά σε ζευγάρια κολλούν τα μέρη του πετικού συστήματος στο σώμα και σχεδιάζουν όσα δεν απεικονίζονται με εικόνες, πχ οισοφάγος. Στη συνέχεια χρησιμοποιούν τη μελισσούλα να δείξουν τη σειρά της πορείας της τροφής στα μέρη του πεπτικού συστήματος.

1743964701494

17439650353391743965303787

από κάτω από: Προτάσεις για Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες ανά Θεματική Ενότητα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ανακαλύπτω το Σώμα μου_Μέρος 1_Μάρτιος 2025    
« Παλιότερα άρθρα

Πρόσφατα σχόλια

    Άδεια Creative Commons

    Ομάδες

    Μάιος 2025
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  

    Σαν σήμερα

    3/5: Παγκόσμια Ημέρα Ελευθεροτυπίας
    Η Παγκόσμια Ημέρα Ελευθεροτυπίας καθιερώθηκε με πρωτοβουλία της Παγκόσμιας Ένωσης Εφημερίδων (ΠΕΕ) και από το 1993 γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 3 Μαΐου, σε ανάμνηση της Διακήρυξης του Βίντχουκ, μία έκκληση ελευθεροτυπίας που υπέγραψαν αφρικανοί δημοσιογράφοι το 1991 για ελεύθερα, ανεξάρτητα και πλουραλιστικά Μ.Μ.Ε. Η Παγκόσμια Ημέρα Ελευθεροτυπίας μάς υπενθυμίζει τη σπουδαιότητα της προστασίας του θεμελιωδών δικαιωμάτων της ελευθερίας της έκφρασης και της ελευθερίας του Τύπου, όπως κατοχυρώνονται από το άρθρο 19 της Παγκόσμιας Διακήρυξης για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα του ΟΗΕ, αλλά και από το Σύνταγμά μας. Χωρίς αυτά τα δύο θεμελιώδη δικαιώματα, η Δημοκρατία είναι κενή περιεχομένου.
       - Σχετικές αναρτήσεις

    Σκακιστική άσκηση

    Translate



    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων